بررسی بازی آمیرزا؛ هوش کلمه سازی خود را بالا ببرید

مجله چارخونه » بازی » بررسی بازی آمیرزا؛ هوش کلمه سازی خود را بالا ببرید
بررسی بازی آمیرزا؛ هوش کلمه سازی خود را بالا ببرید
دانلود بازی آمیرزا+
فهرست محتوا

بازی‌های ژانر دانستنی و اطلاعات عمومی همیشه میان گیم‌بازها محبوبیت زیادی داشته‌اند. با ورود گوشی‌های هوشمند به زندگی روزمره افراد و دسترسی آسان به بازی‌های فکری این بازی‌ها رونق بیشتری پیدا کردند. یکی از پرطرفدارترین بازی‌های این گروه، آمیرزا نام دارد که در یک سال اخیر توانست جزء کلمات برتر گوگل در جستجوهای اینترنتی شود. اگر شما هم دوست دارید اطلاعات عمومی و توانایی خود در یافتن کلمات را به چالش بکشید، پیشنهاد می‌کنیم به دانلود بازی آمیرزا+ پرداخته و این بازی سرگرم کننده را تجربه کنید. در ادامه به نقد و بررسی بازی آمیرزا+ در مجله چارخونه می‌پردازیم.

داستان بازی آمیرزا+

هدف بازی آمیرزا پیدا کردن کلمات مورد نظر از بین حروف به هم ریخته شده است. در این بین شما باید برای افزایش اعتبار خود میان بزرگان و میرزاها، هوش و ذکاوت خود را محک بزنید. شما می‌توانید در 500 مرحله به مصاف رقیبان سرسخت خود نظیر میرزا دلاک مشت و مالیان، میرزا نحیف الدوله، میرزا شاعر متخصص الدوبیتی، میرزا نانوا خمیرپز، میرزا برجساز بساز بنداز، میرزا توتون چی دو سیب نعناع و…. بروید.

رویارویی با ده‌ها شخصیت با مزه ایرانی، موسیقی اصیل سنتی، محیط‌های خاطره انگیز در کنار انیمیشن جذاب بازی آمیرزا می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند و البته به مرور زمان دانش و معلومات و دایره لغات شما را ارتقا دهد.

یک بازی حرفه‌ای، از یک تیم حرفه‌ای

سازنده بازی آمیرزا شرکت کلید طلایی جهان معاصر است که پیش از این با بازی‌های بسکتبالیا، فوتبالیا، پنالتی، فضانورد و …جای خود را میان طراحان و سازندگان صنعت بازی پیدا کرده بود. آمیرزا در گروه برنامه‌های پرداخت درون قرارمی‌گیرد. بنابراین شما با فعالسازی اشتراک ویژه و پرداخت مبلغ روزانه 300 تومان مشترک ویژه آن خواهید شد. این بازی با حجم 34 مگابایت به بازار عرضه شده است. این بازی روی نسخه 4.1jelly bean و نسخه‌های بالاتر اندروید و همه پردازنده‌های گرافیکی قابل اجرا است. بنابراین اگر گوشی همراه هوشمند شما پردازنده گرافیکی بالایی ندارد نیازی به نگرانی نیست. شما هم می‌توانید از کاربران آمیزا باشید.

نحوه اجرای بازی آمیرزا

پس از اجرا بازی شما می‌توانید با چرخاندن گردونه از 10 تا 70 سکه جایزه بگیرید. در صورتی که اشتراک ویژه داشته باشید امکان چرخاندن دوباره گردونه و شرکت در قرعه کشی‌های آمیرزا را خواهید داشت. علاوه بر این می‌توانید از راه‌های مختلفی نظیر پیوستن به صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرام بازی، دریافت بازی‌های دیگر این سازنده، مشاهده تبلیغ و دعوت از دوستان سکه رایگان به دست آورید.

در آغاز بازی، آمیرزا یک سینی حاوی حروف به هم ریخته مقابل شما قرار می‌دهد و شما باید کلمات مورد نظر دو الی شش حرفی را با توجه به خانه‌های خالی پیدا کنید. اگر برای پیدا کردن کلمات نیاز به جابه جایی حروف داشتید گزینه جابه‌جایی در پایین صفحه کمکتان خواهد کرد. همچنین اگر برای به دست آوردن جواب نیاز به راهنمایی داشتید، می‌توانید از گزینه راهنما استفاده کنید. آمیرزا در ازای دریافت 45 سکه، حرف اول یکی از کلمات را مشخص خواهد کرد. گاهی نیز ممکن است کلماتی که پیدا می‌کنید، از کلمات مورد نظر بازی آمیرزا برای عبور از آن مرحله نباشد؛ اما در عین حال یک کلمه با معنی به شمار رود. در این صورت کلمه شما وارد سبد کلمه اضافه می‌شود.

راه‌های رسیدن به سکه

شما با پیدا کردن هر 5 الی 20 کلمه اضافه برنده 20 سکه خواهید شد. در مراحل ابتدایی پیدا کردن 5 کلمه و در مراحل پایانی 20 کلمه می‌تواند شما را به سکه‌ها برساند. خوشبختانه در این بازی سعی شده تا از پرداخت پول برای برد سریع‌تر جلوگیری شود. پرداخت سکه زمانی رخ می‌دهد که شما حوصله کافی برای حدس زدن کلمات نداشته باشید.

پس از گذراندن هر مرحله، آمیرزا هم به عنوان پاداش سکه‌هایی به شما خواهد داد. اگر بتوانید فصل را به اتمام رسانده و میرزا را شکست دهید، آمیرزا متناسب با میزان سختی فصل مورد نظر شما را صاحب چندین سکه و ستاره خواهد کرد. همچنین در صورتی که تمایل داشته باشید از راه‌های سریع‌تری سکه بگیرید، می‌توانید از قسمت بقالی میرزا استفاده کرده و سکه بخرید.

در قسمت تنظیمات بازی آمیرزا می‌توانید موسیقی و افکت‌های صدا را به دلخواه فعال یا غیرفعال کنید. تصویر پس زمینه بازی در هر فصل تغییر می‌کند و معماری اصیل ایرانی را به نمایش می‌گذارد. البته تغییر تصاویر پس زمینه به صورت خودکار است.

اجرای روان و بدون مشکل، تعداد مراحل بالا و قسمت بندی جالب بازی،‌متعادل بودن بازی در همه مراحل از نظر میزان سختی، گرافیک مناسب با فرهنگ و پیشینه ایرانی، از جمله نقاط مثبت بازی آمیرزا+ است.

در مجموع می‌توان گفت تیم سازنده آمیرزا به خوبی توانسته‌اند بازی ساده و معروف پیدا کردن کلمات را بومی سازی کرده و توجه کاربران را به یک بازی ایرانی معطوف سازند. امیدواریم شما هم اوقات خوشی را با آمیرزا سپری کنید.

https://mag.charkhoneh.com/3560
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *