رتوش حرفه ای تصاویر با Perfect365

مجله چارخونه » برنامه‌ » رتوش حرفه ای تصاویر با Perfect365
رتوش حرفه ای تصاویر با Perfect365
دانلود رایگان perfect365
فهرست محتوا

برنامه Perfect365 یک برنامه حرفه‌ای رتوش عکس است. این برنامه حرفه‌ای با امکانات و قابلیت‌های مختلفی از جمله انواع مدل‌های مو، تغییر رنگ موها، ابزارهای آرایشی مختلف و صدها مدل پیش فرض موجود در برنامه زیباترین عکس‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد. رفع انواع لک و خال و چروک‌های روی پوست، تغییر رنگ پوست و لب، لاغر کردن صورت، بالابردن گونه‌ها، تغییر شکل بینی و … از مزایای دیگر این برنامه محبوب است. اگر شما هم برای رتوش عکس‌های خود نیاز به برنامه‌ای حرفه‌ای دارید دانلود رایگان Perfect365 از مجله چارخونه  را از دست ندهید.

دانلود رایگان perfect365

نحوه کار با برنامه Perfect365

کارایی ساده و روان برنامه Perfect365 آن را در بین برنامه‌های کاربردی محبوب و مورد توجه هزاران نفر از کاربران در سراسر دنیا قرار داده است. پس از نصب و راه‌اندازی برنامه به صفحه اصلی آن هدایت می‌شوید. در صفحه اصلی برنامه، قابلیت‌های مختلف آن با دسترسی سریع و ساده در اختیار شما قرار خواهد گرفت. گزینه‌های اصلی در این قسمت که در وسط صفحه به نمایش در می‌آیند امکان ویرایش سریع عکس‌های سابق و یا ویرایش عکس‌ها به صورت زنده هستند.

در ویرایش به صورت زنده (Live Makeup) که توسط دوربین دستگاه انجام می‌شود گزینه‌های مختلف پیش فرض موجود در برنامه را می‌توانید روی تصویر خود امتحان کنید و عکس‌های هنری و جذاب تهیه کنید. اما در قسمت ویرایش عکس های سابق (Photo Make up) ابزارهای مختلفی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که توسط آن ها یا با استفاده از مدل‌های پیش فرض برنامه به اعمال تغییرات روی عکس‌های خود می‌پردازید. در ادامه به بررسی ابزارهای آرایشی موجود در Perfect365 می پردازیم.

برنامه Perfect365

ابزارها

پس از انتخاب گزینه ویرایش عکس‌ها (Photo Makeup) در صفحه اصلی Perfect365 به گالری عکس‌های موجود در دستگاه خود هدایت می‌شوید. در این قسمت کافیست یکی از عکس‌ها را انتخاب کنید و به سرعت شروع به ویرایش آن کنید. در این جا عکس‌های آرایش شده بسیاری به صورت پیش فرض برنامه در اختیار شما قرار خواهد گرفت با انتخاب هر یک از این عکس‌های آماده که در دسته‌بندی‌های مختلفی در اختیارتان قرار دارند می‌توانید به راحتی آرایش‌های پیش فرض آماده را روی تصویر مورد نظر خود اعمال کنید و ساعت‌ها سرگرم شوید. به علاوه می‌توانید با اشتراک گذاری عکس‌ها با دوستانتان لحظات شادی را برای خود رقم بزنید.

گزینه ابزارها (Tools) که در این قسمت برای شما فعال می‌شود انواع ویرایش‌ها را روی تصاویر شما ایجاد می‌کند که در ادامه به بررسی قابلیت های موجود در این گزینه می‌پردازیم.

صورت (Face)

اولین گزینه این قسمت صورت (Face) است که تغییرات ایجاد شده روی صورت در این قسمت انجام می‌شوند.اگر دوست دارید ایرادهای کوچک صورت خود از قبیل لک، جوش، خال، چاقی صورت، تغییر سایز بینی و … را رتوش کنید این قسمت از برنامه برای کمک به شما طراحی شده است. در ادامه به برسی گزینه‌های موجود در این قسمت می‌پردازیم.

  • لک‌ها (Blemish)

گزینه لکه‌ها (Blemish) هرگونه لکه یا خال را از صورت تصویر حذف می‌کند. کافیست این گزینه را انتخاب کنید و توسط چند لمس کوچک هر گونه خال یا لک موجود در تصویر را از بین ببرید. اکنون می‌توانید از تصاویر زیبا و بی نقصتان لذت ببرید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

  • روشن کردن پوست (Brighten Skin)

گزینه بعدی در این قسمت روشن کردن پوست  (Brighten Ski) است. با انتخاب این گزینه پوست خود را هر چه قدر دوست دارید روشن کنید و به تصاویر خود زیبایی بیشتری ببخشید.

  • صاف کردن پوست (Soften Skin)

همه خانم‌ها دوست دارند پوستی بی عیب و نقص و صاف داشته باشند و برای این منظور از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند. به خصوص در تصاویری که امروزه توسط لنزهای با کیفیت دوربین‌های گران قیمت گرفته می‌شود، هیچ چروک و لکه ای از دیدها پنهان نمی‌ماند. گرچه این موضوع فواید بسیاری دارد اما از نظر افرادی که دوست دارند عکس‌های بی عیب و نقص خود را به نمایش بگذارند یک مشکل بزرگ تلقی می‌شود. اما گزینه صاف کردن پوست (Soften Skin) این مشکل را برای این افراد حل کرده است. با انتخاب این گزینه و تنها با یک لمس از پوستی صاف و شفاف و بدون ایراد برخوردار می‌شوید و از عکس‌های زیبای خود لذت می‌برید.

کرم پودر (Foundation)

اگر دوست دارید رنگ کرم پودر خود را تغییر دهید و یا کرم پودر ماسیده شده صورتتان را رتوش کنید این گزینه به کمک شما می‌آید. با انتخاب این گزینه و تغییر آن هر رنگی که دوست دارید به پوست خود ببخشید. روشن، تیره، برنزه،گندمی‌ و … خلاصه هر آن چه از خود انتظار دارید با این گزینه برآورده می‌شود.

رژ گونه (Blush)

شاید از این که در برخی عکس‌هایتان رنگ پریده به نظر برسید بیزار باشید. از طرفی عکس مورد نظرتان با وجودی که رنگ پریده به نظر می‌رسد خاطره یکی از لحظات خوب زندگیتان را با خود حمل می‌کند. در این شرایط هیچ گزینه‌ای بهتر از Blush به یاری شما نمی‌شتابد. با این گزینه و طرح‌های مختلف رژگونه آن به عکس‌های خود رنگ و بوی تازه‌ای ببخشید و از خاطرات شادتان بیشتر لذت ببرید.

لب‌ها (Lips)

گزینه لب‌ها همان گونه که از نامش پیداست وظیف ویرایش و آرایش لب‌ها را بر عهده دارد. تغییر رنگ یا آرایش لب‌ها، افزودن لبخند یا سفید کردن دندان‌ها گزینه‌های مختلفی هستند که در این قسمت از برنامه به کمک شما می‌آیند. کافیست این گزینه را انتخاب کنید و هر تغییری که نیاز دارید در تصاویر خود ایجاد کنید.

چشم‌ها (Eyes)

توسط گزینه چشم‌ها هر تغییری که دوست دارید در چشم‌هایتان ایجاد کنید. اضافه کردن سایه چشم، درخشان کردن چشم‌ها، تغییر در سایز و نوع مژه‌ها و پر رنگ کردن آن‌ها، اضافه کردن انواع خط چشم‌ها و تغییر رنگ آن‌ها، تغییر مدل ضخامت و رنگ ابروها، تغییر رنگ و شکل چشم‌ها، گشادتر کردن چشم‌ها و … همگی توسط این گزینه انجام می‌شوند.

مو (Hairs)

توسط این گزینه رنگ و مدل موهای خود را هر گونه که دوست دارید تغییر دهید. به علاوه با چند لمس کوچک هر یک از تارهای مو را هم می‌توانید به شکل مورد نظر خود درآورید.

شکل (Shape)

بزرگ کردن چشم‌ها، لاغرکردن صورت، بالابردن گونه‌ها و حتی کوچک کردن سایز بینی از امکانات جالب توجه این قسمت از برنامه هستند. کافیست این گزینه را انتخاب کنید و هر گونه که دوست دارید تغییرات را بر صورت خود اعمال کنید. تصاویر رتوش شده زیبای شما آماده‌اند. حالا می‌توانید به راحتی آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و ساعت‌ها سرگرم شوید.

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای دانلود رایگان perfect365 اینجا کلیک کنید

[/box]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *