مکانیک همراه، یک همراه کاربلد

مجله چارخونه » برنامه‌ » برنامه های آموزشی » مکانیک همراه، یک همراه کاربلد
مکانیک همراه، یک همراه کاربلد
دانلود برنامه مکانیک همراه
فهرست محتوا

شاید برای شما هم پیش آمده باشد درست لحظه‌ای که بیش از هرزمان دیگر به اتومبیل خود نیاز دارید، با یک خودروی معیوب مواجه شوید. اگر شانس با شما یار باشد با کمی جستجو یک تعمیرکار پیدا خواهید کرد و اگر بد شانسی دیگری به سراغتان بیاید تا چند کیلومتری خود تعمیرکاری نخواهید یافت. در چنین شرایطی خواهید فهمید اطلاعات شما درباره تعمیر خودرو چه میزان است؟ به احتمال زیاد پاسخ ناامیدکننده خواهد بود. حالا دانلود برنامه مکانیک همراه می‌تواند شما را در تعمیر اتومبیلتان یاری کرده و به راحتی مشکل آن را حل کند. با مجله چارخونه و بررسی برنامه مکانیک همراه با ما باشید.

آشنایی با اپلیکیشن مکانیک همراه

همان‌طور که گفتیم اپلیکیشن مکانیک همراه نظیر یک تعمیرکار ماهر، شما را در عیب‌یابی و تعمیر خودروی سواری یاری کرده و در شرایط عدم دسترسی به تعمیرکار، همراه شما خواهد بود. گرچه استفاده از این اپلیکیشن در 48 ساعت اول نصب رایگان است؛ اما برای ادامه استفاده از آن باید روزانه 300 تومان بابت هزینه اشتراک به برنامه بپردازید. با تأیید اولیه شما، این مبلغ به طور روزانه از شارژ سیم‌کارت شما کم خواهد شد. البته در صورتی عدم تمایل به ادامه اشتراک، امکان لغو آن نیز وجود دارد. البته در نظر داشته باشید این برنامه در حال حاضر فقط روی خطوط ایرانسل فعال می‌شود. بنابراین در صورتی که یک خط ایرانسل نداشته باشید، فعال‌سازی و دسترسی به آن برای شما امکان‌پذیر نخواهد بود.

نصب اپلیکیشن مکانیک همراه و فعالسازی آن

پس از ورود به اپلیکیشن و عبور از بخش معرفی برنامه، باید شماره ایرانسلی خود را به اپلیکیشن داده و منتظر دریافت کد فعال‌سازی از سوی اپلیکیشن باشید. با دریافت کد فعال‌سازی کافی است آن را در قسمت مربوطه وارد کرده و منتظر تأیید آن توسط اپلیکیشن باشید. بعد از تأیید ودریافت پیامی مبنی بر استفاده رایگان ۴۸ ساعته از اپلیکیشن، می‌توانید وارد برنامه شده و از همه قسمت‌های آن برای دو روز به صورت رایگان استفاده کنید. بعد از پایان مهلت تست برنامه، هزینه استفاده از اپلیکیشن به طور خودکار روزانه از شارژ شما کم خواهد شد.

معرفی بخش‌های مختلف اپلیکیشن مکانیک همراه

برنامه مکانیک همراه که نزدیک به ۶ مگابایت از حافظه گوشی شما را به خود اختصاص می‌دهد کاری از گروه نرم‌افزاری پویشگران نسل نوی پارس بخش‌های کاربردی مختلفی دارد. در ادامه به معرفی قسمت‌های دیگر اپلیکیشن خواهیم پرداخت.

صفحه اصلی و دسته‌بندی مطالب

صفحه اصلی برنامه مکانیک همراه همه مطالب برنامه را به شما نمایش خواهد داد. مطالب ارائه شده در برنامه به صورت دسته‌بندی‌های مجزا شامل: فنی خودرو، سرویس خودرو، نگهداری خودرو و عیب‌یابی در صفحه اصلی قرار گرفته‌اند. در هریک از این دسته‌بندی‌ها مطالبی متناسب با آن بخش قرار داده شده است. به عنوان مثال در قسمت فنی خودرو مطالبی مربوط به شناخت قست‌های مختلف خودرو آورده شده است.

پس از ورود به دسته‌بندی مورد نظر، همه مطالب موجود در آن پیش روی شما خواهد بود. با لمس هر مطلب محتوای آن در صفحه‌ای دیگر باز شده و امکان اشتراک‌گذاری یا افزودن آن به لیست علاقه‌مندی‌ها وجود خواهد داشت. بنابراین در صورت تمایل می‌توانید مطلب مورد علاقه خود را با دوستان به اشتراک گذاشته یا برای دسترسی سریع‌تر آن را به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید.

نکته مهمی که برای استفاده از سایر دسته‌بندی‌ها باید در نظر داشته باشید، مطالعه مطالب دسته‌بندی فنی خودرو برای شناخت بیشتر از قسمت‌های مختلف اتومبیل است. به عبارت دیگر اگر از بخش‌های مختلف یک خودرو شناخت کافی نداشته باشید، ممکن است در فهم مطالب سایر دسته بندی‌ها دچار مشکل شده و در روند یافتن و حل عیب خودرو با مشکل مواجه شوید. بنابراین مطالب دسته بندی فنی خودرو را نادیده نگرفته و برای شناخت بیشتر قطعات خودرو آن را مطالعه کنید.

منو و روش‌های دسترسی به آن در مکانیک همراه

منو اپلیکیشن مکانیک همراه شما را در دسترسی آسان به مطالب کمک کرده و در همه قسمت‌ها قابل استفاده است. برای دسترسی به منو می‌توانید با لمس آیکون مربوط به منو در سمت راست اپلیکیشن، به آن دسترسی پیدا کنید. همچنین با کشیدن انگشت خود از سمت چپ صفحه نمایش به سمت راست آن، در هر صفحه‌ای از برنامه منو را مشاهده خواهید کرد. در داخل منو امکان دسترسی به دسته‌بندی‌های اصلی مطالب، لیست علاقه‌مندی‌ها، جستجو در مطلب و لغو اشتراک وجود داشته و کار با هر بخش از برنامه را آسان می‌کند.

لغو اشتراک

در صورت عدم تمایل به استفاده از برنامه، می‌توانید گزینه لغو اشتراک را لمس کنید. پس از لمس آن به طور خودکار اشتراک شما لغو خواهد شد. با لغو اشتراک اپلیکیشن، به طور خودکار به از برنامه خارج خواهید شد. همچنین برای استفاده از مکانیک همراه، امکان فعال‌سازی مجدد و پرداخت حق سرویس اشتراک امکان پذیر است.

 

جمع بندی و سخن پایانی

بروز مشکل و ایراد فنی، مسئله‌ای است که بدون شک به سراغ هر اتومبیلی آمده و مکان و زمان نمی‌شناسد. بنابراین وجود یک راهنما در چنین شرایطی، کمک شایانی به شما کرده و مانع از سردرگمی، اتلاف وقت و هزینه‌ها خواهد شد. بنابراین می‌توان گفت اپلیکیشن مکانیک همراه، یک نرم‌افزار کاربردی است که ضرورت و نیاز به آن به خوبی احساس شده و ارزش نصب بالایی دارد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *