در شب چله با چارخونه فیلم ببین و برنده شو!

مجله چارخونه » خبر » خبرهای چارخونه » در شب چله با چارخونه فیلم ببین و برنده شو!
در شب چله با چارخونه فیلم ببین و برنده شو!
شب چله با چارخونه
فهرست محتوا

بازار جامع محتوایی چارخونه از امروز سه‌شنبه ۲۰ آذرماه به مدت ۱۰ روز (تا پایان آذرماه) یک کمپین جذاب برای کاربران خود راه‌اندازی کرده است. در این کمپین که شب چله با چارخونه نام دارد، کاربران می‌توانند با خرید هر فیلم از بخش فیلم و سریال چارخونه در قرعه‌کشی اینترنت رایگان ۳ ماهه شرکت کنند.

به گزارش مجله چارخونه در کمپین شب چله، کاربران می‌توانند به بخش فیلم و سریال این بازار محتوایی مراجعه کرده و یکی از هزاران فیلم و سریال‌‌های این بخش را خریداری کنند. در این بخش سریال‌ها و فیلم‌های بسیاری در ژانر‌های مختلف مانند اکشن، انیمیشن، تاریخی، ترسناک، جنایی، جنگی، خانوادگی، درام، زندگی‌نامه، عاشقانه، علمی-تخیلی، فانتزی، کمدی و … برای تماشا به صورت آنلاین و یا آفلاین قرار گرفته است.

کاربران چارخونه در مدت زمان اجرای این کمپین با خرید هر فیلم یا سریال ‌یک شانس قرعه‌کشی دریافت می‌کنند که در پایان از میان این افراد قرعه‌کشی انجام شده و ۴ برنده برای استفاده از سرویس اینترنت رایگان سه ماهه انتخاب خواهند شد.

گفتنی است در این طرح که شامل تمام فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی چارخونه می‌شود، هر خرید برابر با یک شانس در قرعه‌کشی است. این بدان معنی است که خرید فیلم و سریال بیشتر شانس کاربران را در قرعه‌کشی افزایش می‌دهد بخصوص آنکه به تازگی در این بخش آرشیو کاملی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ و همچنین سریال‌های روز خارجی با دوبله فارسی نیز قرار گرفته است.

قابل ذکر است که ترافیک مصرفی در چارخونه جزو ترافیک داخلی محسوب و بصورت نیم بها محاسبه می‌شود. یعنی کاربران می‌توانند فیلمی با حجم ۱ گیگ را تماشا کنند ولی ۵۰۰ مگ از حجم اینترنت آن‌ها مصرف می شود.

 

https://mag.charkhoneh.com/3753
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *