با اپلیکیشن اسرار خانه‌داری، دستیار شخصی خود را داشته باشید

مجله چارخونه » برنامه‌ » برنامه های آموزشی » با اپلیکیشن اسرار خانه‌داری، دستیار شخصی خود را داشته باشید
با اپلیکیشن اسرار خانه‌داری، دستیار شخصی خود را داشته باشید
دانلود برنامه اسرار خانه‌داری
فهرست محتوا

خانه‌داری ازجمله کارهایی است که در نگاه اول ساده به نظر می‌رسد. اما باید در نظر داشت خانه‌داری هم نظیر هر کار دیگر ترفندها و اسرار خاص خود را دارد. انجام صحیح امور خانه باعث مدیریت بهتر محیط خانه و صرفه‌جویی در وقت می‌شود. بنابراین همه خانم‌ها و آقایانی که به‌تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده یا مجرد زندگی می‌کنند، باید خانه‌داری را بیاموزند. با دانلود برنامه اسرار خانه‌داری می‌توانید همه فنون موردنیاز برای مدیریت خانه را بیاموزید و با به‌کارگیری آن‌ها فضای خانه را بیش از پیش دلنشین کنید. در ادامه برای بررسی برنامه اسرار خانه‌داری با مجله چارخونه همراه ما باشید.

دانلود برنامه اسرار خانه‌داری و نصب و اجرای آن

برنامه اسرار خانه‌داری مجموعه‌ای از ترفندها و نکات خانه‌داری را به شما آموزش داده و مدیریت خانه را برای شما لذت‌بخش می‌کند. این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل‌ اندروید طراحی شده و با همه نسخه‌های آن سازگاری دارد.

برای دانلود اپلیکیشن کافی است در دسته‌بندی اپلیکیشن‌های آموزشی چارخونه عنوان اپلیکیشن را جستجو  یا با تایپ نام برنامه به آن دسترسی پیدا کنید. خوشبختانه استفاده از برنامه اسرار خانه‌داری رایگان است. بنابراین بعد از دانلود نیازی به خرید اشتراک یا پرداخت مبلغی برای فعال‌سازی آن نبوده و برنامه بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای آماده استفاده است.

قابلیت‌های اپلیکیشن اسرار خانه‌داری

همان‌طور که گفته شد این اپلیکیشن یک مجموعه از نکات و ترفندهای خاص خانه‌داری است که در قالب دسته‌بندی‌های مختلف به شما درباره مدیریت خانه آموزش خواهد داد. بنابراین شما با مطالعه این نکات یک سر و گردن از بقیه افراد در امر خانه‌داری بالاتر خواهید بود. در این اپلیکیشن  برای همه امور خانه از پخت غذا گرفته تا تمیزی شیشه‌ها، خیاطی، شستشوی لباس‌ها، صرفه‌جویی در مخارج و… مطالب کاربردی و مفیدی وجود دارد. درنتیجه با خواندن این مطالب خواهید آموخت چگونه کارهای خانه را سریع‌تر انجام دهید.

برنامه اسرار خانه‌داری یک برنامه کم‌حجم است که برای اجرای آن نیازی به اینترنت ندارید. شما می‌توانید در هر مکان و زمان به سادگی از این برنامه استفاده کنید. باتوجه به حجم کم اپلیکیشن، در کمتر از چند ثانیه برنامه اجرا شده و آماده استفاده است. رابط کاربری برنامه نیز ساده و جذاب طراحی شده و ظاهری کاربرپسند دارد.

برنامه اسرار خانه‌داری از قسمت‌های مختلف نظیر صفحه اصلی، منو، نوار جستجو و لیست علاقه‌مندی‌ها تشکیل شده است. برای آشنایی بیشتر با هریک از آن‌ها در ادامه توضیح مختصری درباره هر بخش خواهیم داد.

صفحه اصلی

این صفحه اولین بخشی است که پس از دانلود برنامه اسرار خانه‌داری و نصب و ورود به برنامه آن را مشاهده می‌کنید که همه دسته‌بندی‌های مطالب در آن قرار دارند. برای ورود به هر دسته‌بندی کافی است آن را لمس کنید. خوشبختانه محتوای هر مطلب فونتی خوانا و درشت دارد. به همین دلیل به راحتی می‌توانید آن ‌را مطالعه کرده و از محتوای آن استفاده کنید. از طرفی به کمک قابلیت اشتراک‌گذاری محتوا و افزودن آن به لیست علاقه‌مندی‌ها، می‌توانید مطلب موردنظر خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و در صورت تمایل آن را به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید.

منو

از دیگر بخش‌های اصلی اپلیکیشن، منو آن است. به کمک فهرست برنامه اسرار خانه‌داری می‌توانید به تنظیمات برنامه، نوار جستجو، اشتراک‌گذاری اپلیکیشن، لیست علاقه‌مندی‌ها، سایر برنامه‌های توسعه‌دهنده و خروج از برنامه دسترسی داشته باشید. برنامه از طریق آیکون ویژه‌ای که سمت راست بالای صفحه قرار گرفته، قابل دسترسی است. از طرفی با لمس صفحه‌نمایش و کشیدن انگشت خود به سمت چپ نیز، منو در دسترس شما قرار گرفته و برای شما باز خواهد شد.

فهرست علاقه‌مندی‌ها

این بخش هم نظیر منو و صفحه اصلی از بخش‌های اصلی اپلیکیشن به شمار می‌آید. در این قسمت می‌توانید مطالب منتخب خود را مشاهده کنید. همه مطالبی به صورت ویژه انتخاب کرده‌اید، در فهرست علاقه‌مندی‌ها قرار خواهند گرفت و دسترسی به آن‌ها سریع‌تر خواهد بود.

نوار جستجو

آخرین قسمت از بخش‌های اصلی اپلیکیشن، نوار جستجو است. شما می‌توانید با استفاده از نوار جستجو مطالب موردنظر خود را در برنامه جستجو کرده و به آن‌ها دسترسی داشته باشید. نوار جستجو از دو بخش صفحه اصلی و منو اپلیکیشن در دسترس شما قرار دارد.

جمع‌بندی و سخن پایانی

درمجموع می‌توان گفت خانه‌داری جز جدایی‌ناپذیر زندگی مشترک به حساب می‌آید که انجام کارهای مربوط به آن برای زن و مرد تفاوتی نداشته و هر دو باید امور خانه را بیاموزند؛ بنابراین اگر احساس می‌کنید مهارت کافی در انجام امور خانه را ندارید، می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن اسرار خانه‌داری توانایی‌های خود را بالا ببرید. این اپلیکیشن یک برنامه مفید برای یادگیری فنون و اسرار خانه‌داری به حساب می‌آید که در مدیریت خانه نظیر یک دستیار همراه شما خواهد بود.

https://mag.charkhoneh.com/3775
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *