با کریپرکرفت زودتر در ماین‌کرافت پیشرفت می‌کنید

مجله چارخونه » برنامه‌ » برنامه های آموزشی » با کریپرکرفت زودتر در ماین‌کرافت پیشرفت می‌کنید
با کریپرکرفت زودتر در ماین‌کرافت پیشرفت می‌کنید
دانلود برنامه کریپرکرفت
فهرست محتوا

امروز قصد معرفی یک اپلیکیشن کاربردی با نام کریپر‌کرفت را داریم. شما با دانلود برنامه کریپرکرفت و استفاده از آن، مجموعه‌ای از نکات کاربردی و ترفندهای بازی ماین‌کرافت را یاد می‌گیرید که با استفاده از آن‌ها تجربه بهتری از این بازی خواهید داشت؛ بنابراین اگر جز طرفداران پر و پا قرص بازی ماین‌کرافت هستید یا قصد دارید به بازیکنان این بازی بپیوندید، این مطلب از مجله چارخونه را از دست ندهید.

ترفندهای بازی ماین‌کرافت در کریپرکرفت

بازی ماین‌کرافت یکی از پرطرفدارترین بازی‌هاست که بازیکنان زیادی را به خود جذب کرده است. ماین‌کرافت را می‌توان در زمینه‌های مختلفی بازی کرد؛ مودهایی مانند Survival (بقا)، Adventure (ماجراجویی)، Spectator (تماشاگر) و Multiplayer (چند نفره) که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را داشته و بازیکن بسته به نظر خود، یکی را برای بازی انتخاب خواهد کرد.

اگر شما هم از طرفداران این بازی هستید بی‌شک خوب می‌دانید در بازی ماین‌کرافت مجموعه‌ای از نکات مختلف وجود دارند که دانستن آن‌ها نه‌تنها روند پیشرفت شما را در بازی بهتر می‌کند، بلکه از تلاش بیهوده شما و انجام آزمون و خطا برای یافتن پاسخ یک مساله نیز جلوگیری خواهد کرد. برنامه کریپرکرفت در حقیقت یک برنامه آموزشی است که به شما کمک می‌کند با ترفندهای بازی ماین‌کرافت و راه و روش‌های مخفی موجود در این بازی آشنا شوید.

دانلود برنامه کریپرکرفت چه کمکی به ما می‌کند؟‌

همان‌طور که اشاره کردیم، در بازی ماین‌کرافت پیش آگاهی از بعضی نکات، شما را در تجربه بهتر از بازی یاری خواهد کرد. اپلیکیشن کریپرکرفت به همین منظور طراحی و ساخته شده و هدف از طراحی آن، جمع‌آوری نکات کاربردی و ترفندهای بازی ماین‌کرافت در قالب یک اپلیکیشن است. شما با داشتن این اپلیکیشن، در هر زمان می‌توانید به همه مطالب به صورت یک‌جا دسترسی داشته و از آن‌ها برای داشتن تجربه‌ای بهتر از بازی، استفاده کنید.

نصب و شروع به کار

برای شروع به کار و دانلود برنامه کریپرکرفت می‌توانید آن‌را از چارخونه دانلود کنید. اپلیکیشن کریپرکرفت یک برنامه رایگان است، به همین دلیل پس از نصب نیازی به فعال‌سازی برنامه یا خرید اشتراک نیست و بلافاصله پس از نصب آن وارد صفحه اصلی برنامه خواهید شد.

بعد از ورود به اپلیکیشن متوجه خواهید شد که کریپرکرفت رابط کاربری ساده و قابل فهمی دارد، به همین دلیل کار با آن بسیار ساده است. به‌طوری‌که از صفحه اصلی به همه دسته‌بندی‌ها و فهرست علاقه‌مندی‌ها دسترسی خواهید داشت و از طریق منو امکان جستجو در مطالب، تنظیمات، دسترسی به فهرست علاقه‌مندی‌ و خروج از برنامه برای شما فراهم است.

در نظر داشته باشید برای اضافه کردن مطالب به لیست علاقه‌مندی‌ها باید آیکون قلب موجود در بالای هر مطلب را لمس کنید. در این صورت مطلب به‌طور خودکار به لیست علاقه‌مندی‌های شما اضافه خواهد شد. با قرارگیری مطالب دلخواه در این فهرست، دسترسی مجدد به مطالب برای شما آسان‌تر و سریع‌تر خواهد بود.

دسته‌بندی‌های مطالب در اپلیکیشن

اگر بخواهیم مطالب موجود در اپلیکیشن را به دو بخش مختلف تقسیم کنیم، یک بخش از آن به بیان مطالب جزئی‌ و تخصصی بازی می‌پردازد و بخش دیگر، به آموزش‌های عمومی بازی اختصاص دارند. به‌عبارت‌دیگر دسته‌بندی‌ تله‌ها، حیوانات، سیدها و راز بقا در بخش مطالب تخصصی و سایر دسته‌بندی‌ها در بخش مطالب آموزشی عمومی قرار دارند.

به‌عنوان‌مثال در دسته‌بندی تله‌ها، آموزش ساخت چندین تله در بازی به شما آموزش داده می‌شود یا در دسته‌بندی حیوانات همه حیوانات موجود در بازی، فواید هریک و چگونگی استفاده از آن‌ها بیان می‌شوند. این در حالی است که در بخش آموزش‌های عمومی، مجموعه‌ای از دانستنی‌های بازی و اطلاعات ابتدایی به شما آموزش داده خواهد شد. البته این به معنی ‌کم‌ارزشی آموزش‌ها و نکات این بخش نیست؛ بلکه مطالب این دسته‌بندی هم در نوع خود مفید و کارآمد است.

در پایان باید گفت دسته‌بندی‌های تله‌ها، حیوانات و راز بقا دارای مطالبی در زیرشاخه خود هستند و سایر دسته‌بندی‌ها همه مطالب را در خود جای داده و در قالب یک مطلب به شما ارائه می‌شوند. به‌عنوان مثال: در دسته‌بندی تله‌ها چندین آموزش مختلف به تفکیک قرار داده شده است، اما در دسته‌بندی سیدها، همه مطالب در طول یک مطلب به شما آموزش داده می‌شوند.

 

جمع‌بندی و سخن پایانی

درمجموع می‌توان گفت گرچه عدم آگاهی از این مطالب هم مشکلی در روند بازی شما ایجاد نخواهد کرد؛ اما باید در نظر داشته باشید که با دانستن این موارد، خطاهای شما در بازی کمتر شده و از همه المان‌های بازی به‌خوبی بهره خواهید برد. به عبارتی با دانستن این مطالب برای یادگیری بازی و داشتن عملکرد بهتر، نیاز به آزمون و خطا در بازی نیست؛ بنابراین اگر خواهان پیشرفت سریع در بازی ماین‌کرافت و لذت بیشتر از آن هستید، پیشنهاد می‌کنیم نیم‌نگاهی به اپلیکیشن کریپرکرفت هم داشته باشید.

 

https://mag.charkhoneh.com/3870
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *