با این برنامه یک مشاور خانواده همیشگی داشته باشید!

مجله چارخونه » برنامه‌ » برنامه های آموزشی » با این برنامه یک مشاور خانواده همیشگی داشته باشید!
با این برنامه یک مشاور خانواده همیشگی داشته باشید!
دانلود برنامه دانستنی‌های زناشویی
فهرست محتوا

روابط اجتماعی پایه و اساس زندگی انسان را شکل می‌دهد. اگر این روابط درنهایت به ازدواج منتهی شود، نیازمند مراقبت و توجه دوچندان خواهد بود؛ اما متاسفانه در کشور ما به علت بعضی محدودیت‌ها و باورهای عمومی نادرست بسیاری از افراد دسترسی کافی به اطلاعات جامع و تحریف نشده درزمینه زناشویی ندارند. با دانلود برنامه دانستنی‌های زناشویی می‌توانید یک مشاور خانواده حرفه‌ای همراه خود داشته باشید. با مجله چارخونه در نقد و بررسی برنامه دانستنی‌های زناشویی همراه باشید.

این برنامه چه کمکی به شما می‌کند؟

برنامه دانستنی‌های زناشویی یک اپلیکیشن آموزشی با حجم کم و پرداخت درون برنامه‌ای است که بنا به گفته سازنده آن یعنی شرکت هیلا و سام سبا، بر اساس مجوز سازمان‌های ذی‌صلاح و مرجع، اقدام به ارایه مشاوره‌های خانوادگی و جنسی به زوج‌ها می‌کند. شعار اصلی تیم سازنده این برنامه اصلاح معضلات اجتماعی خانوادگی، مقابله با بیماری‌های جنسی به‌ویژه ایدز و ایجاد منبعی موثق و جامع پیرامون اطلاعات سلامت جنسی است.

به‌طورکلی موضوعات موردبحث در این اپلیکیشن را می‌توان در شش دسته‌بندی سلامت جنسی، دانستنی‌های زناشویی، دانستنی‌های جنسی، مشاوره جنسی، مشاوره ازدواج و تربیت جنسی کودک جای داد.

دانلود برنامه دانستنی‌های زناشویی و نصب و اجرا

شما می‌توانید دانستنی‌های زناشویی را از چارخونه دانلود و نصب کنید. البته لازم به ذکر است که فقط مشترکان ایرانسل قادر به استفاده از این اپلیکیشن هستند. هنگام نصب اپلیکیشن دانستنی‌های زناشویی این اپراتور یک کد فعال‌سازی برای شما ارسال خواهد کرد؛ بنابراین با دریافت و تأیید کد فعال‌سازی، دانستنی‌های زناشویی اجرا و روزانه 500 تومان از اعتبار سیم‌کارت برای حق اشتراک سرویس کسر خواهد شد.

قابلیت‌ها و امکانات برنامه

این اپلیکیشن جامع آموزشی دارای بخش‌های موضوعات، باید بدانید، دانستنی‌های زناشویی، سؤالات متداول و ارسال پیام محرمانه است. امکان تغییر اندازه فونت، پسندیدن، حالت شب و به اشتراک‌گذاری مطالب نیز برای شما فراهم شده است. همچنین می‌توانید از طریق منو برنامه به همه قسمت‌های این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید. برنامه دانستنی‌های زناشویی به قابلیت رمزگذاری روی اپلیکیشن مجهز شده است. این موضوع به شما اطمینان خاطر می‌دهد به‌جز خودتان کسی از محتوای برنامه باخبر نخواهد شد.

موضوعات

مطالب این قسمت در سه گروه متنی، صوتی و تصویری ارائه شده‌اند. در هرکدام از بخش‌ها یک پزشک متخصص در زمینه مامایی، سلامت جنسی، زنان زایمان، اورولوژی و… محتواهای آموزشی کاربردی و به‌روز را مطرح کرده است. از موضوعات بحث شده در این قسمت می‌توان به علل کاهش میل جنسی، سرطان و تأثیر آن در رابطه جنسی، آثار دائمی خشونت، تجاوز و… اشاره کرد.

 

باید بدانید

چنانچه طرفدار پادکست‌های کوتاه هستید، این بخش برایتان بسیار جذاب خواهد بود. در این قسمت متخصصان در زمینه‌های مختلف پزشکی به بحث درباره موضوعات گوناگون می‌پردازند. مطالبی مهم و آموزشی که پایه اطلاعات سلامت جنسی را شکل می‌دهند. مسایلی نظیر بلوغ جنسی و جسمی نوجوان، ترامادول و عملکرد جنسی، اصول روابط جنسی صحیح در دوره بارداری و… از این دست موضوعات هستند.

 

دانستنی‌های زناشویی

شما می‌توانید محبوب‌ترین، جدیدترین و پربازدیدترین مطالب زناشویی را در این قسمت بخوانید. طراحان اپلیکیشن دانستنی‌های زناشویی، فیلم‌های کوتاه آموزشی متنوعی در این بخش برای شما در نظر گرفته‌اند. این برنامه اندرویدی مطالبی نظیر تأثیر ورزش در ارتباط زناشویی، شکل‌گیری جنسیت جنین، آموزش اعضای خصوصی بدن به کودکان و… را منتشر کرده است. با استفاده از گزینه سه خط در انتهای صفحه، می‌توانید فهرست مطالب را یکپارچه کنید. همچنین با کلیک روی گزینه همه، می‌توانید فهرست کامل محتواها را ببینید.

 

سؤالات متداول و ارسال پیام محرمانه

در این بخش متخصصان به سؤالات پرتکرار کاربران پاسخ می‌دهند. اهمیت این قسمت را می‌توان در این نکته دانست که می‌توانید از دغدغه‌ها و مشکلات عموم مردم در جامعه آگاهی پیدا کنید. کما اینکه احتمال دارد مشکل شما نیز در سؤالات متداول پاسخ داده شود. پزشکان حوزه روانشناسی و سلامت جنسی با تمرکز بر مشکل اصلی به‌صورت صریح و ساده مسائل را موشکافی کرده‌اند؛ بنابراین پاسخ‌هایی صحیح و برمبنای علمی ارائه کرده‌اند. یکی از قابلیت‌های این بخش، امکان جستجو است که موجب دسترسی آسان و سریع به محتوای موردنظر خواهد شد.

ارسال پیام محرمانه، پل ارتباطی شما با کارشناسان این اپلیکیشن است. در این بخش شما می‌توانید سوال خود را به‌صورت متن یا صدای ضبط شده برای متخصصان اپلیکیشن ارسال کنید. پاسخ کارشناس مربوطه به‌صورت خصوصی برای شخص شما ارسال خواهد شد.

جمع‌بندی نهایی

درمجموع اپلیکیشن دانستنی‌های زناشویی با توجه به سهولت کاربری، فضای گرافیکی جذاب، عکس‌های باکیفیت و مناسب، قابلیت منو برنامه، ارائه اطلاعات جامع پزشکی و سلامت، ارتباط محرمانه با کارشناسان، قابلیت جستجو محتوا و گستردگی مطالب انتخاب قابل اعتمادی برای راهنمایی در مسائل زناشویی خواهد بود. چنانچه شما نیز به دنبال یک اپلیکیشن اندرویدی با موضوع آموزش زناشویی هستید، دانستنی‌های زناشویی می‌تواند نیاز شما را برطرف کند. امیدواریم با بهره‌گیری از این برنامه آگاهی بیشتر نسبت به مسائل زناشویی پیدا کرده و زندگی باکیفیت‌تری را تجربه کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *