با Vimage شما هم خالق یک اثر سینما گراف باشید!

مجله چارخونه » برنامه‌ » عکاسی » با Vimage شما هم خالق یک اثر سینما گراف باشید!
با Vimage شما هم خالق یک اثر سینما گراف باشید!
دانلود برنامه Vimage
فهرست محتوا

برنامه Vimage که قبلا در مورد آن به صورت مختصر توضیح داده بودیم و یکی از پرطرفردارترین و جذاب‌ترین برنامه‌ها در شاخه تصویرسازی با تلفن همراه است به عنوان یکی از برترین برنامه‌های کاربردی در سال ۲۰۱۸ شناخته شد. به همین منظور تصمیم گرفتیم در این مطلب یک بررسی تخصصی‌تر از آن داشته باشیم. پس اگر تا حالا از این برنامه استفاده نکردید، قبل از دانلود برنامه Vimage این مطلب مجله چارخونه را از دست ندهید.

سینما گراف‌ها تصاویر جذابی هستند که از ترکیب عکس و ویدئو به وجود می‌آیند. به‌عبارت‌دیگر سینما گراف‌ها از تصاویر ثابتی تشکیل شده‌اند که فقط قسمتی‌هایی از آن‌ها جنبشی ظریف و در حال تکرار دارند. اپلیکیشن اندرویدی Vimage یکی از برنامه‌هایی است که به کمک آن می‌توانید یک اثر سینما گراف خلق کرده و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن امکانات و قابلیت‌های مختلفی در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها تجربه جدیدی در سینما گراف خواهید داشت. با ما در نقد و بررسی اپلیکیشن Vimage همراه باشید.

از کجا شروع کنیم؟

برای شروع ابتدا باید دانلود برنامه Vimage را طریق اندروید مارکت چارخونه روی گوشی خود انجام داده و سپس برنامه را نصب کنید. می‌توانید از لینک‌های موجود در پایان مطلب و یا اسکن کیوآرکد هم برای دانلود برنامه Vimage استفاده کنید. اپلیکیشن Vimage حجمی کمتر از 100 مگابایت دارد و ظرفیت زیادی از حافظه گوشی شما را اشغال نخواهد کرد. بنابراین برای استفاده از آن نیازی به خالی کردن گوشی هوشمند خود ندارید. البته در نظر داشته باشید برای استفاده از این برنامه باید به اینترنت متصل بوده و از فیلترشکن استفاده کنید.

بعد از نصب اپلیکیشن، کافی است آن را باز کرده و با لمس دکمه + خلق یک اثر هنری را شروع کنید. شما برای ساخت عکس‌های نیمه متحرک خود، می‌توانید از هر تصویری استفاده کنید و محدودیتی در انتخاب تصویر نخواهید داشت. در اولین قدم باید عکس موردنظرتان را از گالری گوشی انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از تصاویر آماده برنامه در دسته‌بندی‌های مختلف استفاده کنید.

در مرحله بعد می‌توانید تغییراتی مانند تنظیم شدت نور و کنتراست را تغییر دهید. علاوه بر این می‌توانید فیلترهای مختلفی به تصویر اضافه کنید و رنگ کلی تصویر را تغییر دهید. بعد از اعمال تغییرات مورد نظرتان می‌توانید با استفاده از تنظیماتی که برنامه Vimage در اختیارتان قرار می‌دهد، افکت‌های مختلفی را روی تصویر پیاده‌سازی کنید. درصورتی‌که افکت‌های پیش‌فرض برنامه باب میلتان نیست، با لمس دکمه + به بانک افکت‌های اپلیکیشن متصل شوید و افکت دلخواه خود را دانلود کنید.

چطور آثار سینما گراف حرفه‌ای تولید کنیم؟

توسعه‌دهنده برنامه قسمت‌هایی تحت عناوین Artist و Effects در این اپلیکیشن قرار داده است که در آن آثار سایر افرادی که با استفاده از این برنامه تصاویری ایجاد کرده‌اند و افکت‌های مختلف برنامه به نمایش گذاشته می‌شوند. در قسمت Effects می‌توانید یاد بگرید هریک از افکت‌ها را در چه شرایطی استفاده کنید تا یک نتیجه حرفه‌ای به دست آورید و در قسمت Artist می‌توانید نتیجه ایده و طرح سایر کاربران را مشاهده کرده و از آن‌ها الهام بگیرید. به‌این‌ترتیب تا حد زیادی مشکل شما برطرف خواهد شد و می‌توانید یک اثر سینما گراف حرفه‌ای داشته باشید.

بعدازاین مرحله اثر سینما گراف شما آماده ذخیره روی حافظه گوشی یا انتشار مستقیم روی اینستاگرام است. با توجه به اینکه از نسخه رایگان برنامه استفاده می‌کنید، تصویر شما با یک واترمارک Vimage ذخیره و منتشر خواهد شد.

بنابراین با طی چند مرحله و استفاده از ابزار ساده‌ای که این اپلیکیشن اندرویدی در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید تصاویر نیمه متحرک زیبایی ایجاد کنید.

در اپلیکیشن Vimage امکان اضافه کردن چند افکت هم‌زمان وجود دارد. البته در نظر داشته در نسخه فعلی که نسخه رایگان برنامه است، فقط امکان اضافه کردن دو افکت به‌صورت هم‌زمان را دارید و برای اضافه کردن افکت‌های بیشتر به نسخه حرفه‌ای اپلیکیشن نیاز خواهید داشت. درصورتی‌که قصد تهیه نسخه پرو برنامه را دارید باید 24.99 دلار به برنامه بپردازید! البته گفتنی است با همین تعداد افکت و قابلیت موجود در برنامه هم می‌توانید تصاویری خلاقانه ایجاد کنید و به‌طورمعمول نیازی به تهیه نسخه حرفه‌ای یا پرو برنامه نخواهید داشت. مگر آنکه بخواهید به‌صورت حرفه‌ای سینما گرافی را دنبال کنید.

جمع‌بندی و سخن پایانی

گرچه Vimage در گروه اپلیکیشن‌های پولی قرار دارد و نسخه رایگان آن با محدودیت‌هایی مواجه است؛ اما به لطف نسخه رایگان و امکاناتی که این ورژن در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید آثاری هنری و حرفه‌ای را خلق کرد. بنابراین اگر به دنبال یک اپلیکیشن اندرویدی برای ساخت آثار سینما گراف هستید، اپلیکیشن Vimage یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. باوجوداین اگر فکر می‌کنید نسخه رایگان برنامه همه نیاز شما برای ساخت یک اثر سینما گراف را برطرف نمی‌کند می‌توانید نسخه حرفه‌ای برنامه را تهیه کرده یا دنبال اپلیکیشن‌های مشابه باشید.

https://mag.charkhoneh.com/4026
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *