Color Splash Effect Pro رنگ و بوی تازه ای به تصاویر می دهد

مجله چارخونه » برنامه‌ » Color Splash Effect Pro رنگ و بوی تازه ای به تصاویر می دهد
Color Splash Effect Pro رنگ و بوی تازه ای به تصاویر می دهد
دانلود برنامه Color Splash Effect Pro
فهرست محتوا

برنامه Color Splash Effect Pro یک برنامه جذاب برای ویرایش تصاویر است که به رنگ‌‌های موجود در تصاویر شما جلوه زیباتری می‌بخشد. توسط این برنامه ویرایشی، تصاویر هنری بسازید، قسمت‌های مورد نیاز تصاویر سیاه و سفید خود را رنگی کنید و یا برعکس، بخش‌هایی از تصاویر رنگی خود را جلوه سیاه و سفید ببخشید.
نحوه کار با برنامه بسیار ساده و روان است. کافیست کمی‌ استعداد هنری داشته باشید تا با این برنامه جذاب، عکس‌های هنری بسیار زیبا بسازید.
در ادامه این مطلب در مجله چارخونه همراه ما باشید تا با برخی قابلیت‌های جالب برنامه Color Splash Effect Pro بیشتر آشنا شوید.

دانلود برنامه Color Splash Effect Pro

صفحه اصلی برنامه 

پس از نصب و اجرای برنامه Color Splash Effect Pro به صفحه اصلی هدایت می‌شوید. صفحه اصلی برنامه با رابط کاربری ساده و خلوت خود به راحتی تمامی امکانات برنامه را در یک نگاه به تصویر می‌کشد. به علاوه رنگی بودن صفحه اصلی یادآوری دوباره‌ای به کاربرد رنگ‌ها در این برنامه دارد. در ادامه به معرفی برخی از گزینه‌های ویرایشی موجود در صفحه اصلی می‌پردازیم.

  • ویرایش (Edit)

اولین گزینه‌ای که در صفحه اصلی به چشم می‌خورد گزینه ویرایش است. با انتخاب این گزینه به گالری تصاویر دستگاه اندرویدی خود هدایت می‌شوید. پس از انتخاب تصویر مورد نظر خود، رزولوشن یا همان کیفیت تصویر را انتخاب می‌کنید. شما می‌توانید با انتخاب یکی از سه گزینه موجود در بخش رزولوشن، کیفیت تصویر خود را انتخاب کنید. به محض تایید تصویر و کیفیت مورد نظر شما، برنامه به صورت خودکار عکس رنگی شما را به سیاه و سفید تبدیل می‌کند. حالا گزینه‌های بسیار دیگری نیز در این قسمت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  • سیاه و سفیدها را رنگی کنید

اولین گزینه بخش مورد نظر شما را در تصویر رنگی می‌کند. کافیست بخش مورد نظر خود را لمس کنید تا شاهد ورود رنگ‌ها به آن قسمت از تصویر باشید. برنامه در این قسمت از رنگ‌های واقعی موجود در عکس شما استفاده می‌کند و به قسمت‌هایی که توسط شما لمس می‌شود رنگ‌ها را باز می‌گرداند.

دانلود برنامه Color Splash Effect Pro
  • سیاه و سفید کردن عکس ها

گزینه بعدی این قسمت بخش‌های رنگی تصاویرتان را سیاه و سفید می‌کند. برای این منظور کافیست مانند مراحل بالا عمل کنید. فقط این بار به جای رنگ بخشیدن، رنگ‌ها را از بخش مورد نظر حذف کنید.

  • رنگ بندی کنیم

آیکن بعدی در این قسمت که با نماد قلمو نشان داده شده است، رنگ مورد علاقه شما را به تصویرتان وارد می‌کند. فقط کافیست با استفاده از آیکن سطل که کنار آن و در نوار ابزار پایین صفحه موجود است، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس بخش‌های مورد نظر خود را لمس و رنگ آمیزی کنید. این گزینه بر خلاف گزینه اول که رنگ‌های طبیعی تصویر را برمی گرداند، رنگ مورد نظر شما را به قسمت‌های مختلف تصویر وارد می‌کند.

  • متن

آیکن بعدی که در این قسمت موجود است و با علامت T نمایش داده شده است برای افزودن متن با افکت‌ و رنگ‌های مورد نظر به کار می‌رود. برای این منظور نیز کافیست متن مورد نظر خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید و پس از اعمال تغییرات مورد نظر خود از قبیل رنگ و … آن را به تصویر اضافه کنید.

  • برچسب  و افکت ها

آیکن بعدی در این قسمت برای افزودن افکت‌های بامزه و برچسب‌های خنده‌دار به تصاویر شما تعبیه شده است. با انتخاب این آیکن می‌توانید برچسب‌های مورد نظر خود را از میان هزاران افکت دسته‌بندی شده موجود در برنامه انتخاب کنید و به تصاویر خود اضافه کنید. بی‌شک ساعت‌ها سرگرم خواهید شد.

دانلود برنامه Color Splash Effect Pro
  • سایر

در آیکن آخر این قسمت از برنامه هم امکاناتی از قبیل قاب‌های متعدد، تنظیم نور، انتخاب بافت، تنظیم روشنایی تصویر، تنظیم غلظت رنگ‌های گرم، کانتراست تصویر و … در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دانلود برنامه Color Splash Effect Pro

کلاژ (Collage)

در قسمت کلاژ با استفاده از حداکثر 15 عکس انتخابی خود کلاژهای جذاب تهیه کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. برای این منظور ابتدا هر تعداد از تصاویر خود را که می‌خواهید انتخاب کنید. پس از تایید عکس‌ها برنامه به صورت خودکار و متناسب با عکس‌های منتخب شما، تصویر کلاژ شده را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این مرحله می‌توانید با لمس هر یک از تصاویر جایگیری آن‌ها را تغییر دهید و یا برخی از آن‌ها را حذف و با عکس‌های جدید جایگزین کنید. به علاوه با انتخاب هر یک از تصاویر می‌توانید به تنظیم قاب، نور، بافت، وضوح و … آن بپردازید و یا بخش‌هایی از حاشیه‌های آن را توسط ابزار برش حذف کنید. در ضمن تنظیم عکس‌ها به صورت تمام صفحه یا میان‌صفحه نیز از امکانات دیگز این بخش است.

دانلود برنامه Color Splash Effect Pro

بلور (Blur)

همان‌طور که می‌دانید قابلیت بلور در برنامه‌های ویرایشی عکاسی امکان محو کردن بخش‌های ناخواسته تصاویر را به کاربر می‌دهد. این قابلیت توسط مات‌کردن حاشیه‌ها و یا تهیه قاب‌های مختلف یا پس زمینه‌های طرح‌دار برای کم رنگ کردن بخش‌هایی از تصویر به کمک شما می‌آید. البته این قابلیت در برنامه Color Splash Effect Pro کمی‌ بیشتر از دیگر برنامه‌ها خودنمایی می‌کند. با وجود هزاران افکت جالب برای تکامل قابلیت بلور، کمتر کسی پیدا می‌شود که به آسانی از کنار این برنامه عبور کند. فقط کافیست گزینه بلور را از صفحه اصلی برنامه انتخاب کنید و سپس به آفرینش تصاویر هنری خود بپردازید. به علاوه در کنار بلور کردن تصاویر خود می‌توانید از انواع افکت‌های جذاب دیگر، انواع برچسب‌ و قاب‌ها، الگوهای مختلف، قابلیت افزودن متن و هزاران جلوه دیگر نیز استفاده کنید.

دانلود برنامه Color Splash Effect Pro

پیپ (Pip)

با استفاده از گزینه پیپ به تصاویر خود جلوه‌ه‌ای ویژه ببخشید. قابلیت پیپ، تصاویر شما را مانند هسته‌ای در دل هزاران افکت جذاب پیش‌فرض خود قرار می‌دهد و از تصاویر شما آثار هنری می‌سازد. برای این منظور کافیست پس از انتخاب تصویر مورد نظر خود، یکی از چندین پیپ موجود در برنامه را انتخاب کنید تا در کمتر از چند ثانیه یک عکس کاملا حرفه‌ای با جلوه‌های ویژه داشته باشید. به علاوه با افزودن متن یا برچسب مورد نظر خود می‌توانید جلوه بیشتری به تصاویرتان ببخشید.
تنظیم انواع فیلتر و نورهای مختلف هم یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی این برنامه است. در انتها نیز می‌توانید از تصاویر هنری خود نسخه ذخیره در حافظه دستگاه تهیه کنید و یا با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

برش (Crop)

قابلیت برش یکی از قابلیت‌های کلیدی برنامه‌های ویرایشی است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی حاشیه‌های زاید تصاویر خود را به اندازه نیاز ببرند و از تصاویر خاطره‌انگیز خود، لذت بیشتری ببرند.

دسترسی‌ها

  • دسترسی کامل به اینترنت و دریافت اطلاعات از آن
  • دسترسی به کارت حافظه و در صورت نیاز تغییر یا حذف محتویات آن
  • ممانعت از به خواب رفتن دستگاه
  • مشاهده اتصالات شبکه

تغییرات آخرین نسخه

  • بهبود عملکرد دستگاه
  • رفع برخی اشکالات جزیی و باگ‌ها
  • افزوده شدن برخی ویژگی‌های جدید به برنامه و…

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای دانلود برنامه Color Splash Effect Pro، اینجا کلیک کنید

[/box]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *