7030، یک برنامه همه فن حریف بانکی

مجله چارخونه » برنامه‌ » خرید » 7030، یک برنامه همه فن حریف بانکی
7030، یک برنامه همه فن حریف بانکی
دانلود برنامه 7030
فهرست محتوا

دانلود برنامه 7030 برای افرادی مناسب خواهد بود که در پی دریافت خدمات غیرحضوری و صرفه‌جویی در وقت و انرژی خود هستند. 7030 سامانه‌ای برای خرید خدمات اعتباری است که تیم نوین درگاه شریف برای گوشی‌های اندرویدی و ios طراحی کرده‌اند. این برنامه به‌خوبی توانسته در کاهش فاصله بین افراد و دستگاه‌های خودپرداز نقشی موثر داشته باشد. 7030، یک اپلیکیشن جامع خدمات غیرحضوری و راهی برای درآمدزایی محسوب می‌شود که همه اپراتورها را پشتیبانی می‌کند. پیش از دانلود برنامه 7030 با مجله چارخونه همراه باشید تا به نقد و بررسی این اپلیکیشن بپردازیم.

برنامه7030 چیست؟

این اپلیکیشن علاوه بر ارائه خدمات خرید شارژ مستقیم، بسته‌های اینترنتی، انتقال وجه، پرداخت قبوض و نیکوکاری راهی برای کسب درآمد محسوب می‌شود که با حجم کم و دسترسی رایگان عرضه شده است.  چراکه با معرفی و تشویق دیگران به استفاده از 7030 به شما کارمزد یا همان سود تعلق می‌گیرد. این اپلیکیشن یک کد ویژه به شما اختصاص خواهد داد. اگر افراد زمان ثبت‌نام در 7030 از کد معرفی شما استفاده کنند، امکان درآمدزایی برای شما فعال می‌شود.

بخش ویژه 7030

ویژه 7030 بخشی برای نمایش پیشنهاد‌ها شگفت‌انگیز است. این قسمت خرید با افزایش اعتبار و دریافت کارمزد بیشتر را معرفی کرده است.

گزینه‌های شارژ مستقیم، خرید بسته اینترنت و خرید کد شارژ از امکانات این قسمت هستند. می‌توانید از شارژ مستقیم برای خرید اعتبار سیم‌کارتتان بهره بگیرید. اگر تصمیم دارید بسته اینترنتی خریداری کنید، دانلود برنامه 7030 کمکتان خواهد کرد. کافی است ابتدا اپراتور موردنظرتان را انتخاب کنید و از انواع بسته‌های اینترنتی مطلع شوید. پس از انتخاب نوع بسته شماره موبایل خود را وارد کرده و مراحل خرید را تکمیل کنید تا اینترنت همراه و بسته مورد نظر برایتان فعال شود. چنانچه بخواهید برای سیم‌کارت دیگری اعتبار تهیه کنید، می‌توانید نسبت به خرید کد شارژ اقدام کنید. در این بخش بعد از انتخاب اپراتور و مبلغ اعتبار باید مرحله بعدی خرید را انجام دهید.

انتقال وجه با 7030

اگر تاکنون برای عملیات انتقال وجه به دستگاه‌های خودپرداز مراجعه کرده می‌کردید، از این پس برنامه 7030 با انجام این عملیات باعث صرفه‌جویی در وقت و انرژی شما خواهد شد. همه فرایند کارت به کارت از درگاه موبایلی بانک پارسیان انجام می‌شود. به‌این‌ترتیب 7030 دسترسی به اطلاعات کارت و کنترل آن را ندارد. در حال حاضر فقط سه بانک پارسیان، توسعه تعاون و انصار این عملیات را پشتیبانی می‌کنند. در حال حاضر هیچ سود و کارمزدی برای فرایند کارت به کارت در نظر گرفته نشده است؛ اما در آپدیت‌های بعدی به‌تدریج کارمزد و بانک‌های بیشتری به 7030 افزوده می‌شوند.

بخش لیست کارت‌ها، امکان ذخیره شماره کارت‌های مبدا و مقصد در کارت ‌به‌ کارت‌های صورت گرفته را فراهم کرده است تا برای دسترسی به این اطلاعات محدودیتی نداشته باشید.

علاوه‌براین‌ باید شماره‌حساب خود را در بخش واریز وجه وارد کنید که سود حاصل از فعالیت شما در 7030 به آن واریز شود.

پرداخت قبض با دانلود برنامه 7030

توسعه دهندگان برنامه 7030 توانسته‌اند فاصله شما و بانک را از میان بردارند. با استفاده از این بخش در زمان کوتاهی می‌توانید صورت‌حساب‌های برق، گاز، تلفن و… را پرداخت کنید. دو گزینه پرداخت با شناسه و پرداخت قبض موبایل در این قسمت قرار گرفته است.

برای پرداخت قبوض از طریق شماره شناسه می‌توانید شناسه پرداخت و قبض را وارد یا بارکد آن را اسکن کنید.

در پرداخت قبض موبایل علاوه بر ورود شماره موبایل باید اپراتور سیم‌کارت خود را نیز مشخص کنید.

نیکوکاری

کمک به نیازمندان همیشه دغدغه افراد بزرگ اندیش بوده است. طراحان اپلیکیشن برای رفع این نیاز بخش نیکوکاری را به 7030 اضافه کرده‌اند. این بخش در سه گزینه صدقه، خیریه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد تعریف شده است.

گزینه صدقه کمک‌های شما را به کمیته امداد امام خمینی، گزینه خیریه‌ها صدقات شما را به خیریه فردای سبز شریف و گزینه سازمان‌های مردم‌نهاد کمک‌های مالیتان را به موسسه بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها می‌رساند. پس از انتخاب مبلغ با استفاده از آیکون پرداخت مستمر می‌توانید در بازه‌های زمانی مشخص به این خیریه‌ها کمک کنید.

همیشگی‌ها

همیشگی‌ها میانبری برای دسترسی به خدماتی است که به‌طور روزانه و به‌دفعات زیاد از آن‌ها استفاده می‌کنید. بعد از خرید با استفاده از اعتبارتان در اپلیکیشن می‌توانید برای افزودن خرید موردنظر به بخش همیشگی‌ها اقدام کنید. برای مدیریت این بخش از 7030 از گزینه تنظیمات استفاده کنید.

درآمدزایی با 7030

7030 سامانه خرید محصولات اعتباری با شرط هفتاد درصد سود و کارمزد به کاربران فعال است. شما با خرید شارژ، پرداخت قبوض و… از طریق این برنامه کسب درآمد خواهید کرد. اگر کاربران برای ورود به 7030 از کد معرفتان استفاده کنند، شما نیز در کارمزد آن‌ها شریک خواهید بود.

منوی برنامه

این بخش دسترسی به همه قسمت‌های 7030 را آسان‌تر کرده است. گزینه‌های افزایش اعتبار، شماره حساب‌ها، تراکنش‌ها، پیام‌ها، تنظیمات و پشتیبانی در منوی برنامه قرار دارند.

با استفاده از گزینه افزایش اعتبار، امکان شارژ اعتبار حساب کاربری و برداشت کارمزدهای دریافتی از اپلیکیشن را دارید.

شماره‌حساب‌ها درواقع مسیری کوتاه‌تر برای رسیدن به گزینه فهرست کارت‌ها هستند. از مهم‌ترین قسمت‌های 7030 می‌توان به تراکنش‌ها اشاره کرد. این بخش‌ گزارشی از پرداخت و دریافت، خریدها و تراکنش‌های ناموفق به شما ارائه می‌کند.

گزینه‌های پیام و پشتیبانی پل ارتباطی بین شما و طراحان 7030 هستند.

اگر بخواهید اطلاعات حساب کاربری‌تان را ویرایش کنید می‌توانید از بخش تنظیمات استفاده کنید. همچنین تنظیمات امکان تغییر رمز ورود، شخصی‌سازی، انتخاب مرورگر درون اپلیکیشن و… را فراهم کرده است.

جمع‌بندی

به‌طورکلی 7030 با توجه به قابلیت‌هایی نظیر امنیت بالا، صرفه‌جویی در زمان، امکان کسب درآمد، سهولت کاربری، اجرای بدون باگ، حجم کم و… تجربه‌ای متفاوت در دریافت خدمات غیرحضوری برایتان رقم می‌زند. برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانید از لینک زیر یا تصویر کیوآرکد استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/4099
امتیاز دهید

7 پاسخ

  1. اپلیکیشن خوبی هستش
    توجه ؟!!!!
    اگه می خواید بدون مشکل و به اسانی در این برنامه عضو بشید از این کد استفاده کنید
    10151213

  2. درصورت نصب برنامه هر کدام از شناسه های زیر قابل تاییداست
    ros7030
    maha1366
    30cut

  3. خیلی اپلیکیشن خوبیه.
    با کد معرف 87030 به رایگان ثبت نام و درآمد زایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *