با سکه امور مالی‌تان را سکه کنید!

مجله چارخونه » برنامه‌ » خرید » با سکه امور مالی‌تان را سکه کنید!
با سکه امور مالی‌تان را سکه کنید!
دانلود برنامه سکه
فهرست محتوا

توسعه اپلیکیشن‌های پرداخت غیرحضوری و انجام امور بانکی، باعث سرعت بالا در پیشبرد مسائل مالی شده است. یکی از برنامه‌های پرکاربرد این حوزه، برنامه سکه است. در ادامه علاوه بر نقد و بررسی با لینک دانلود برنامه سکه همراه مجله چارخونه باشید.

آشنایی با برنامه سکه

برنامه سکه یا سامانه کیف همراه محصولی از بانک ملت است که مدت چندانی از عرضه آن نمی‌گذرد؛ اما در همین بازه زمانی کوتاه برنامه سکه توانسته توجه بسیاری از کاربران و بخصوص مشتریان بانک ملت را به خود جلب کند. در اپلیکیشن سکه به ازای هر تراکنش امتیازی به شما تعلق می‌گیرد. با جمع‌آوری امتیازها می‌توانید آن‌ها را به پول نقد تبدیل کرده یا از آن‌ها برای شرکت در قرعه‌کشی، انجام تراکنش‌های مختلف یا دریافت جوایز قطعی مانند کدهای تخفیف فروشگاه‌های مختلف استفاده کنید.

دانلود برنامه سکه و شروع کار با آن

برای دانلود برنامه سکه و نصب آن می‌توانید از لینک‌های موجود در انتهای مطلب استفاده کنید. برای استفاده از خدمات اپلیکیشن سکه باید در این برنامه حساب کاربری داشته باشید. به این منظور در اولین ورود به برنامه، این اپ شماره همراه شما را دریافت کرده و کد تاییدی برایتان ارسال می‌کند. پس از دریافت و ثبت کد تایید می‌توانید وارد اپلیکیشن شده و از همه خدمات آن به‌صورت رایگان استفاده کنید.

معرفی خدمات مختلف اپلیکیشن سکه

در اپلیکیشن سکه خدمات مختلفی از قبیل خرید شارژ، کارت به کارت، پرداخت و… ارائه شده است. برای آشنایی بیشتر با خدمات برنامه سکه در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

پرداخت قبض

در این بخش می‌توانید همه قبوض خود اعم از قبوض خدماتی یا موبایل را پرداخت کرده و میزان بدهی، قبوض موبایل، گاز یا تلفن ثابت را استعلام کنید.

کارت به کارت

در بخش کارت به کارت امکان انتقال وجه از مبدا بانک‌های ملی، ملت، کشاورزی و تعدادی دیگر از بانک‌ها و موسسات مالی وجود دارد. شما می‌توانید از این طریق انتقال وجه به همه کارت‌های عضو شبکه شتاب را انجام دهید.

ویژگی جذاب این برنامه امکان کارت به کارت کردن وجه بدون استفاده از شماره کارت مقصد است؛ بنابراین درصورتی‌که فرد موردنظر شما در اپلیکیشن سکه حساب کاربری داشته باشد، بدون نیاز به شماره کارت و فقط با استفاده از شماره موبایل او می‌توانید پول را انتقال دهید.

پرداخت

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که پس از خرید از فروشگاهی متوجه شوید کارت‌بانکی خود را به همراه ندارید. قابلیت پرداخت برنامه سکه این در این شرایط به کمک شما آمده و امکان پرداخت بدون نیاز به کارت را فراهم کرده است. برای این منظور کافی است شماره پذیرنده و مبلغ را وارد کرده و گزینه استعلام را لمس کنید.

نیکوکاری

در برنامه سکه می‌توانید به موسسات خیریه کمک کنید. در این بخش فهرستی از خیریه‌ها آورده شده است. با انتخاب موسسه خیریه موردنظر می‌توانید مبلغ دلخواه خود را برای کمک به خیریه پرداخت کنید.

خرید شارژ

در این قسمت امکان تهیه شارژ برای خطوط ایرانسل، همراه اول و رایتل وجود دارد. با وارد کردن شماره مقصد موردنظر انجام عملیات شارژ امکان‌پذیر خواهد بود. خوشبختانه قابلیت شارژ شگفت‌انگیز نیز در بخش خرید شارژ وجود دارد و با فعال کردن آن، علاوه بر مبلغ شارژ مبلغی به‌عنوان شارژ شگفت‌انگیز دریافت خواهد شد.

بسته اینترنت

این بخش از اپلیکیشن مشابه قسمت قبلی است و در آن امکان خرید انواع بسته‌های اینترنت برای سیم‌کارت‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل وجود دارد.

بازپرداخت تسهیلات

اگر از مشتریان بانک ملت هستید، با دانلود برنامه سکه و استفاده از امکانات این بخش می‌توانید اقساط تسهیلات خود را پرداخت کنید. برای این منظور کافی است شماره قرارداد خود را وارد کنید.

بلیت قطار

در این قسمت می‌توانید بدون نیاز به مراجعه به آژانس‌های مسافرتی از مبدا همه شهرهای ایران به مقصد همه آن‌ها هر تعداد بلیت قطار با تاریخ دلخواه خود را تهیه و رزرو کنید.

پرداخت تامین اجتماعی

اگر حق بیمه تامین اجتماعی خود را به‌صورت آزاد پرداخت می‌کنید، این قسمت ویژه شما طراحی شده است. در این بخش می‌توانید با وارد کردن مبلغ و شناسه واریز حق بیمه تامین اجماعی خود را پرداخت کرده و خود را از مراجعه به بانک یا دستگاه خودپرداز معاف کنید.

خدمات بیمه‌ای

در بخش خدمات بیمه‌ای اپلیکیشن سکه می‌توانید انواع بیمه‌های مسافرتی، شخص ثالث، آتش‌سوزی و عمر را به‌صورت غیرحضوری خریداری کرده و بیمه‌نامه خود را درب منزل یا با مراجعه به دفاتر بیمه تحویل بگیرید.

شارژ اعتبار فوتبالیکا

اگر جز کاربران اپلیکیشن فوتبالیکا هستید، در این بخش می‌توانید حساب کاربری خود در فوتبالیکا را به مقدار دلخواه شارژ کنید. برای این منظور به شماره‌ ثبت شده در اپلیکیشن فوتبالیکا نیاز خواهید داشت.

جریمه خودرو

به لطف وجود این قابلیت بعد از دانلود برنامه سکه می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک، قبض جریمه خود را پرداخت کرده و از دو برابر شدن آن پس از گذشت 60 روز جلوگیری کنید.

بیمه داتکام

این قسمت از اپلیکیشن به وب‌سایت بیمه دات کام تعلق دارد و در آن می‌توانید به همه خدمات بیمه دات کام دسترسی داشته باشید.

گردشگری

قسمت گردشگری برنامه تکمیل‌کننده‌ای برای بخش بلیت قطار به‌حساب می‌آید. با استفاده از این قابلیت می‌توانید پروازها و هتل‌های داخلی یا خارجی موردنظر خود را رزرو کنید. همچنین امکان تهیه بلیت اتوبوس در این بخش فراهم شده است.

جمع‌بندی و سخن پایانی

گرچه این روزها اپلیکیشن‌های پرداخت زیادی وجود دارند که امکانات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهند، اما آنچه اپلیکیشن سکه را از بقیه آن‌ها متمایز می‌کند، وجود جوایز واقعی و بعضی خدمات خاص در آن است؛ بنابراین اگر قصد دانلود یک اپلیکیشن خدمات پرداخت را دارید یا از وعده‌های سایر اپلیکیشن‌ها مبنی بر جوایز و قرعه‌کشی خسته شده‌اید، با دانلود برنامه سکه ضمن انجام تمام امور بانکی و پرداختی خود از جوایز واقعی و بدون قرعه‌کشی آن بهره‌مند شوید.

 

https://mag.charkhoneh.com/4116
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *