Home workout مربی خصوصی و رایگان شما برای تناسب‌اندام

مجله چارخونه » برنامه‌ » سلامت و تناسب اندام » Home workout مربی خصوصی و رایگان شما برای تناسب‌اندام
Home workout مربی خصوصی و رایگان شما برای تناسب‌اندام
دانلود برنامه Home workout
فهرست محتوا

سبک زندگی و اشتغال به کار، تحصیل و مسائل گوناگون افراد جامعه باعث شده تا آنها مجالی برای ورزش و توجه به‌سلامتی نداشته باشند. Home workout برنامه‌ای در حوزه سلامت و تندرستی است که در مدت کوتاهی جای خود را میان ورزشکاران پیدا کرده است. با دانلود برنامه Home workout به راحتی و بدون هزینه‌ می‌توانید در خانه ورزش کنید و به بدن خود فرم ایده‌آل دهید. این اپلیکیشن ثابت کرده حتی پرمشغله‌ترین افراد هم می‌توانند روزانه زمانی را به ورزش اختصاص دهند. با مجله چارخونه همراه باشید تا به‌نقد و بررسی این اپلیکیشن بپردازیم.

برنامه Home workout چگونه به شما کمک می‌کند؟

برنامه Home workout اپلیکیشنی است که روی آموزش حرکات ورزشی مناسب برای خانه متمرکز شده که نه خیلی دشوار هستند و نه زمان زیادی از شما می‌گیرند. این اپلیکیشن که به رایگان در دسترس عموم کاربران قرار گرفته، قابلیت هدف‌گذاری هفتگی دارد تا به بهترین شکل تمرینات شما را کنترل کند. شاید همین تمرینات ساده و البته کاربردی و هدف گذاری در این برنامه است که باعث شده تا برنامه Home workout به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های سال ۲۰۱۸ از طرف گوگل‌پلی انتخاب شود.

در صفحه اصلی اپلیکیشن منوی برنامه قرار گرفته است و باعث دسترسی آسان‌تر به بخش‌های مختلف home workout می‌شود. این اپلیکیشن از بخش‌های training plans، library، report، reminder، language options، settings و restart progress تشکیل شده است.

Training plans

این بخش که قسمت اصلی home workout محسوب می‌شود، برنامه‌های ورزشی را در خود جای داده است. چالش‌های گوناگون، تمرینات سینه، هوازی، پشت و کمر، بازو، کتف و پا از انواع این تمرینات ورزشی موجود در Training plans هستند. هرکدام از این تمرینات در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته ارائه شده‌اند. تمرینات موجود در هر سطح با گیف‌های کارتونی آموزش داده شده است. همچنین کنار هر گیف، توضیحات کوتاهی برای درک بهتر تمرین نوشته شده است. اگر روی گزینه ویدیو کلیک کنید از طریق اپلیکیشن یوتیوب فیلم کامل تمرینات برای شما نمایش داده خواهد شد. لازم به ذکر است حتما متناسب با سطح خودتان تمرینات ورزشی را انجام دهید تا از آسیب‌های احتمالی پیشگیری کنید.

پس از دانلود برنامه Home workout و اجرا و انتخاب نوع و سطح تمرینات موردنظر خود، باید روی گزینه go کلیک کنید تا کرنومتر اپلیکیشن برای شما فعال شود.

برنامه مانند یک مربی شخصی از شما می‌خواهد یک ست حداقل 30 تایی از حرکات را انجام دهید و پس از چند ثانیه استراحت به انجام ست‌های دیگر بپردازید. پس‌ازآن اپلیکیشن از شما می‌خواهد تمرینات دیگری که در سطح شما قرار داده شده را اجرا کنید. یک دستیار صوتی شما را راهنمایی خواهد تا حرکات را به‌درستی پیش ببرید. این دستیار صوتی همچنین زمان را به شما اعلام می‌کند تا بدانید چقدر از تمرینتان باقی مانده است.

کتابخانه‌ای پر از تمرینات بدنسازی

در بخش library تمرینات ویژه‌ای قرار گرفته‌اند؛ بنابراین می‌توانید اگر تمایل به تمرینات بیشتری داشتید از آن‌ها استفاده کنید. این تمرینات برای تقویت بیشتر و عریض شدن عضلات شانه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند. این تمرینات اغلب با استفاده از دمبل انجام می‌شوند و برای عضلات سه سر بازو مناسب هستند. وزن دمبل‌ها به‌تناسب سطح تمرینات متغیر است و بین 2.5 تا 15 کیلوگرم تغییر می‌کند. این تمرینات نیز در سه سطح ارائه شده‌اند. با سخت‌تر شدن هر سطح، شدت و زمان تمرینات نیز بیشتر می‌شود. با توجه به‌ویژه و حساس بودن این بخش، شما فقط زمانی قادر به مشاهده و استفاده از این قسمت هستید که فیلم‌های آموزشی مربوط به آن‌ها را دیده باشید.

Report

اگر به دنبال گزارشی جامع از فعالیت‌ها، زمان ورزش، وزن و… خود هستید، بدون شک بخش گزارش‌ها کمکتان خواهد کرد. شما در این قسمت باید وزن و تراکم بدنی خود را مشخص کنید. این موضوع به شما برای مقایسه وضعیت عمومی بدنتان در طول دوره کمک خواهد کرد. همچنین گزارش وزن شما هرروز ثبت می‌شود تا با میانگین سالیانه خود مورد مقایسه قرار گیرد.

در بخش دیگری از گزارش میزان کالری‌های مصرف شده، مدت‌زمان فعالیت و تعداد تمرین‌های انجام شده توسط شما ثبت می‌شود.

Reminder

بخش یادآور، با یادآوری زمان ورزش بهانه‌هایی نظیر فراموشی در اجرای تمرینات ورزشی را از شما خواهد گرفت. با استفاده از آن امکان تنظیم ساعت ورزش برای شما فراهم شده و می‌توانید با استفاده از گزینه تکرار آن را برای روزهای دلخواه خود تکرار کنید. همچنین شما مجاز به تنظیم چند یادآور برای تمرینات خود در ساعات مختلف هستید.

Language options

با توجه به استفاده کاربران سراسر جهان از home workout، قابلیت تغییر زبان در این برنامه قرار داده شده است. شما می‌توانید میان 16 زبان مختلف، زبان موردنظر خود را انتخاب کنید. البته زبان فارسی در این تنظیمات گنجانده نشده است. به همین دلیل ممکن است استفاده از این اپلیکیشن کمی دشوار به نظر برسد؛ اما مطمئن باشید برای استفاده از این برنامه به مشکلی برخورد نخواهید کرد.

Settings

تنظیمات به شما کمک می‌کند استفاده بهینه‌تری از home workout داشته باشید. تنظیمات تمرین ورزشی امکان تغییر مدت‌ هر ست، زمان شمارش معکوس و دستیار صوتی را فراهم کرده است. تعیین محدوده فعالیت دستیار صوتی در این قسمت قرار دارد.

در بخش تنظیمات صدا می‌توانید زبان دستیار صوتی و چند مورد دیگر را تغییر دهید. تنظیمات عمومی برای تغییرات واحد اندازه‌گیری، داده‌های سلامتی، یادآور و… در نظر گرفته شده است. در صورت تمایل می‌توانید برای به اشتراک‌گذاری برنامه در سایر اپلیکیشن‌ها از این بخش استفاده کنید.

Restart progress

با کلیک روی این گزینه، تاریخچه فعالیت‌های شما پاک شده و برنامه به تنظیمات اولیه خود باز می‌گردد. درمجموع home workout باقابلیت‌های بی‌شماری نظیر سهولت کاربری، دسترسی رایگان، اطلاعات جامع ورزشی، اجرای راحت و بدون باگ، تصاویر مناسب، گیف‌های آموزشی جذاب و… تجربه متفاوتی را در ورزش برایتان رقم خواهد زد. امیدواریم شما هم از این برنامه لذت ببرید و در حفظ سلامتی خود موفق باشید.

https://mag.charkhoneh.com/4169
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *