نقد و بررسی بازی Sausage run؛ فرار کن سوسیس!

مجله چارخونه » بازی » آرکید » نقد و بررسی بازی Sausage run؛ فرار کن سوسیس!
نقد و بررسی بازی Sausage run؛ فرار کن سوسیس!
دانلود بازی sausage run
فهرست محتوا

بازی Sausage run یک بازی سرگرم‌کننده و محبوب در سبک گیم‌های رانر است که موردتوجه کاربران زیاد و در گروه بهترین بازی‌های سال 2018 گوگل‌پلی قرار گرفته است. استودیوی crazy labs که پیش ‌از این با بازی‌های snake colors، city vandal، my santa و… شناخته شده بود، به‌تازگی بازی Sausage run را طراحی کرده است. پیش از دانلود بازی sausage run با مجله چارخونه همراه باشید تا به نقد و بررسی این اپلیکیشن بپردازیم.

داستان sausage run

در بازی Sausage Run شما باید به یک سوسیس بیچاره برای نجات جانش کمک کنید. کابوس این سوسیس به واقعیت تبدیل شده و همه قصد خوردن او را دارند. ادامه زندگی او به سرعت عمل، تمرکز و دقت شما بستگی دارد. سوسیس موردعلاقه‌تان را از بین سوسیس‌های مختلفی چون سوسیس دودی، سوسیس بیکن، سوسیس شکلاتی، سوسیس لوله‌کش و حتی سوسیس کابوی انتخاب کرده و به‌سرعت شروع به دویدن کنید. دویدن با سرعت کنترل شده تنها راهی است که می‌توانید همه موانع را پشت سر بگذارید. در مسیرتان طیف گسترده‌ای از موانع مانند چاقو، اجاق‌گاز، چرخ‌دنده، شیر آب و… وجود دارد که انعطاف‌پذیری سوسیس باعث عبور از آن‌ها خواهد شد. در مسیر حرکت سکه‌ها را جمع‌آوری کنید و به کمک آن زره‌ و دیگر آیتم‌های موردنیازتان را بخرید.

اجرای sausage run

در صفحه اصلی sausage run گزینه‌های گوناگون sausage plus، records، get coins، setting، app plus، best و challenge قرار دارند. برای دانلود بازی sausage run و نصب آن نیازی به پرداخت هزینه نیست. پس از ورود به بازی، به اکانتتان در google play متصل خواهید شد؛ بنابراین امکان مقایسه امتیازات خود نسبت به سایر کاربران را پیدا می‌کنید.

تیم طراحان sausage run در مناسبت‌های مختلف مانند کریسمس، هالووین، شروع تابستان و… پیشنهادها و چالش‌های جذابی به بازی اضافه می‌کنند. سوسیس‌های متنوع، بسته‌های تخفیف‌دار سکه، چالش‌های امتیازی و… بعضی از این پیشنهادها هستند. اگر Sausage run از بازی‌های موردعلاقه شما باشد می‌توانید آن را با سایر دوستانتان به اشتراک بگذارید.

 

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930534214/1236/2″ poster=”http://www.charkhoneh.com/poster/930534214″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

ویدیویی کوتاه از بازی Sausage run

Sausage plus

این قسمت از بازی، برای انتخاب انواع سوسیس به‌عنوان کاراکتر اصلی بازی طراحی شده است. با پرداخت سکه‌هایی که در طول بازی کسب کرده‌اید، امکان خرید شخصیت‌های مختلف را خواهید داشت. هر کاراکتر قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که باعث آسانی بازی می‌شود. می‌توانید گران‌ترین سوسیس‌ها را با 1000 سکه خریداری کنید. از نکات جالب این گیم، استفاده از شخصیت‌های معروف به‌عنوان کاراکتر بازی است. شما در این بخش سوسیس‌هایی با ظاهر ترامپ، انیشتین، آل کاپون و… خواهید دید. برای تقویت هر کاراکتر، با مصرف سکه‌های بیشتر قابلیت‌های جدیدی به شخصیت بازی اضافه کنید.

علاوه می‌توانید فضای بازی را از سه گزینه آشپزخانه، باغ و ساحل انتخاب کرده و در محیط‌های متنوعی به اجرای بازی بپردازید. در هر محیط باید با موانع متفاوتی دست‌وپنجه نرم خواهید کرد.

Get coins

برای خرید سوسیس‌های مختلف و قابلیت‌های جدیدتر نیاز به سکه دارید. در این بخش بسته‌های متنوعی برای خرید سکه در نظر گرفته شده است. علاوه ‌بر این با استفاده از گزینه free coins می‌توانید روزانه تعداد معینی سکه رایگان دریافت کنید. برای این منظور باید یک تیزر تبلیغاتی تماشا کنید.

Records

Records گزینه‌ای برای ثبت امتیازات شما در sausage run است. در این بخش امکان مشاهده برترین امتیازات و کاربران برگزیده نیز وجود دارد. البته فقط در صورت ورود به اکانت خود در google play games می‌توانید امتیازات را دیده و مقایسه کنید.

Apps plus

برای دسترسی به گیم‌های بیشتر از تیم سازندگان بازی crazy labs از apps plus استفاده کنید. این بخش شامل محبوب‌ترین، جذاب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های اندرویدی است که بدون تردید اوقات خوشی را برایتان رقم خواهند زد.

Setting

Setting بخشی برای کنترل بیشتر بازی است. گزینه‌های فعال‌سازی موسیقی بازی، افکت‌های صدا و لرزش دستگاه در این قسمت از sausage run قرار دارد. با استفاده از گزینه how to play شیوه بازی به شما آموزش داده خواهد شد. اجرای این بازی بسیار ساده است. اگر انگشت خود را به صفحه زده و نگه دارید، سوسیس خم‌شده و سریع‌تر می‌دود. برای حرکت آرام و کاهش سرعت نیز می‌توانید ضربه‌های کوتاه به صفحه گوشی هوشمند خود وارد کنید.

توقف

اگر حین اجرای گیم، بازی را به حالت توقف درآورید؛ با استفاده از گزینه‌های اجرا و شروع دوباره می‌توانید روند اجرای بازی را کنترل کنید. علاوه‌براین‌ها با توقف بازی، به بخش تنظیمات دسترسی خواهید داشت؛ بنابراین امکان تغییرات موسیقی و افکت‌های صدا برای شما فراهم می‌شود.

گاهی درصورتی‌که شما نتوانید با موفقیت از موانع عبور کنید؛ sausage run به شما پیشنهاد‌ها شگفت‌انگیزی می‌دهد. پیشنهاد‌هایی که در آن با پرداخت چند سکه یا مشاهده فیلم تبلیغاتی به ادامه بازی خواهید پرداخت.

جمع‌بندی

بازی Sausage run با توجه به قابلیت‌هایی مانند داستان مهیج، فضای گرافیکی جذاب و بانمک، استفاده از محیط‌های متنوع، موسیقی جذاب، سهولت کاربری، اجرای آفلاین، دسترسی رایگان، افزایش دقت و تمرکز، چالش‌های متنوع و… تجربه متفاوتی را در گیم‌های رانر برایتان رقم خواهد زد. برای دانلود Sausage run از لینک زیر یا تصویر کیوآرکد استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/4243
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *