همراه کارت اپلیکیشنی ایمن برای پرداخت‌های مالی

مجله چارخونه » برنامه‌ » مالی حسابداری » همراه کارت اپلیکیشنی ایمن برای پرداخت‌های مالی
همراه کارت اپلیکیشنی ایمن برای پرداخت‌های مالی
دانلود برنامه همراه کارت
فهرست محتوا

همراه کارت یک برنامه برای ارائه خدمات غیرحضوری بانکی بر بستر موبایل است. استودیوی تجارت الکترونیک ارتباط فردا برنامه همراه کارت را با حجمی کم و دسترسی رایگان در اختیار کاربران فضای مجازی قرار داده است. با کمی جستجو می‌توانید نام این شرکت را در لیست شرکت‌های موردتایید بانک مرکزی پیدا کنید. مخاطبان این برنامه کاربرانی هستند که برای دریافت خدمات گوناگون مالی، صرفه‌جویی در وقت و امنیت بالا اهمیت زیادی در نظرشان دارد. پیش از دانلود برنامه همراه کارت با مجله چارخونه همراه باشید تا به نقد و بررسی این اپلیکیشن بپردازیم.

همراه کارت چیست؟

برنامه همراه کارت اپلیکیشنی با تمرکز بر ارائه خدمات مالی به‌صورت غیرحضوری است. بیش از 18 بانک مانند ملی، ملت، سپه، تجارت، حکمت ایرانیان، پارسیان و… این خدمات مالی را پشتیبانی می‌کنند. با برنامه همراه کارت می‌توانید از خدمات کارت به کارت، کارت‌‌ به‌ شبا، خدمات بیمه، نیکوکاری، خرید بسته اینترنتی، پرداخت قبض و جریمه راهنمایی و رانندگی، دریافت موجودی و تراکنش‌ها، خرید شارژ، پرداخت با QR code و ثبت مسائل مالی استفاده کنید.

همراه کارت با برگزاری جشنواره‌های گوناگون و قرعه‌کشی جوایز نفیسی برای کاربران خود در نظر گرفته است. شما با انجام هر تراکنش به مجموعه امتیازاتتان اضافه خواهید کرد. علاوه ‌بر این با دریافت کد ویژه و معرفی اپلیکیشن به سایر دوستانتان موفق به کسب امتیازات بیشتری می‌شوید.

پس از دانلود برنامه همراه کارت و ورود به آن باید شماره موبایل خود را وارد کرده و کد فعال‌سازی ارسال شده از طریق پیامک را ثبت کنید. می‌توانید برای افزایش امنیت برنامه رمزی چهار رقمی، حسگر اثرانگشت یا سنسور تشخیص چهره را فعال کنید. برای دسترسی راحت‌تر به امکانات برنامه در صفحه اصلی آن سه گزینه خانه، پروفایل و درباره قرارگرفته‌اند.

خانه

ماموریت اصلی همراه کارت در بخش خانه تعریف می‌شود. در این بخش با لمس گزینه افزودن کارت‌بانکی، مشخصات اولیه کارت یعنی شماره کارت و تاریخ انقضا را وارد اپلیکیشن می‌کنید. اگر چند کارت‌بانکی دارید اصلا نگران یک کارت ‌بودن برنامه نباشید. چراکه شما امکان افزودن هر تعداد از کارت‌های بانکی را در برنامه همراه کارت دارید. در این قسمت با انتخاب گزینه موردنظر از انواع خدمات غیرحضوری همراه کارت بهره‌مند خواهید شد.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”930627662″ poster=”http://www.charkhoneh.com/poster/930627662″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

ویدیویی کوتاه از برنامه همراه بانک

ارسال پول

گزینه ارسال پول راهی آسان برای انتقال پول از طریق کارت ‌به ‌کارت یا کارت ‌به‌ شبا است. برای استفاده از کارت به کارت، شماره کارت مقصد را در قسمت تعیین شده وارد کنید. برای راحتی کار با لمس آیکون فهرست به فهرستی از کارت‌های پرکاربرد مقصد دسترسی خواهید داشت. همچنین اگر شماره کارت مقصد را فراموش کرده‌اید، با لمس آیکون آدمک فرد موردنظر برای ارسال پول را از فهرست مخاطبین انتخاب کنید. در ادامه با ورود مبلغ و استعلام مشخصات می‌توانید مراحل باقی‌مانده را تکمیل کنید. درنهایت همراه کارت رسیدی با رنگ سبز برای تراکنش موفق، رنگ قرمز برای تراکنش ناموفق و رنگ خاکستری برای وضعیت نامعلوم به شما ارائه می‌دهد.

برای انتقال پول با مبلغی بیش از سقف کارت به کارت از گزینه کارت ‌به ‌شبا استفاده کنید. در این بخش پس از اسکن کارت ‌بانک توسط دوربین گوشی باید شماره شبای مقصد و مبلغ موردنظر برای انتقال را وارد کرده و به ادامه مراحل بپردازید.

خدمات بیمه

همراه بانک امکان پرداخت اقساط بیمه به‌صورت غیرحضوری را میسر کرده است. در حال حاضر این اپلیکیشن فقط بیمه رازی را پشتیبانی می‌کند. البته در آپدیت‌های بعدی شرکت‌های بیمه گوناگونی به این بخش از اپلیکیشن افزوده خواهند شد.

خرید بسته اینترنت

گام اول برای خرید بسته اینترنت از همراه بانک انتخاب اپراتور موردنظر است. پس‌ازآن باید نوع سیم‌کارت خود را میان گزینه‌های اعتباری، دیتا و دائمی انتخاب کنید. در ادامه با انتخاب نوع بسته مانند هفتگی، ماهانه، شش‌ماهه و… انواع بسته‌های موجود همراه با توضیحات و قیمت برایتان به نمایش درخواهند آمد. با انتخاب بسته اینترنتی مناسب مجاز به ادامه مراحل خرید هستید.

پرداخت قبض و جریمه راهنمایی و رانندگی

در این بخش دو گزینه با عنوان‌های قبض موبایل و قبض و جریمه طراحی شده است. برای پرداخت قبض موبایل، پس از ورود شماره موبایل موردنظر یا انتخاب شماره از فهرست مخاطبان باید اپراتور شماره را انتخاب و مراحل پرداخت را تکمیل کنید. اگر قصد پرداخت قبض و جریمه را دارید؛ ابتدا باید شماره شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد یا بارکد قبض را اسکن کنید. با استفاده از آیکون فهرست دسترسی سریع‌تری به قبض‌های پرکاربرد خواهید داشت.

خرید شارژ

در برنامه همراه کارت خرید شارژ به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم امکان‌پذیر است. در خرید مستقیم باید شماره موبایل را به‌طور مستقیم در اپلیکیشن وارد کنید. در خرید غیرمستقیم نیز می‌توانید با لمس آیکون‌های فهرست یا مخاطبین به شماره‌های پرکاربرد یا شماره‌های مخاطبین دسترسی داشته باشید. با انتخاب اپراتور و ورود مبلغ، سیم‌کارت موردنظرتان شارژ خواهد شد.

دریافت موجودی و تراکنش‌ها

دریافت موجودی و تراکنش‌ها گزارشی از آخرین عملیات بانکی‌تان ارائه می‌‌کند. به‌این‌ترتیب می‌توانید تراکنش‌ها و موجودی حساب بانکی‌تان را کنترل کنید. البته این قسمت فقط توسط تعداد محدودی از بانک‌ها پشتیبانی می‌شود.

نیکوکاری

اگر شما هم دغدغه کمک به همنوعان خود را دارید پس همراه بانک انتخاب مناسب برای نیکوکاری شما خواهد بود. همراه بانک موسسات خیریه گوناگونی مانند جمعیت دانشجویی امام علی، هلال‌احمر، سازمان بهزیستی، خیریه مهر آفرین و… را پشتیبانی می‌کند. با انتخاب موسسه موردنظر می‌توانید مبلغ دلخواه و مشخصات امنیتی کارت خود را وارد کنید؛ بنابراین شما هم در خوشحالی نیازمندان سهمی خواهید داشت.

جمع‌بندی

درمجموع همراه کارت با توجه به قابلیت‌های مختلفی مانند ارائه خدمات مالی غیرحضوری، صرفه‌جویی در وقت و هزینه، امنیت بالا، فضای گرافیکی عالی، ثبت خدمات پرکاربرد، دسترسی رایگان، حجم کم و رابط کاربری آسان تجربه متفاوتی در دریافت خدمات مالی برایتان رقم خواهد زد. برای دانلود همراه بانک از لینک یا تصویر  QR code زیر استفاده کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *