با موسیقی ما جدیدترین موزیک‌های ایرانی را به روز گوش کنید

مجله چارخونه » برنامه‌ » موسیقی و صدا » با موسیقی ما جدیدترین موزیک‌های ایرانی را به روز گوش کنید
با موسیقی ما جدیدترین موزیک‌های ایرانی را به روز گوش کنید
دانلود برنامه موسیقی ما
فهرست محتوا

موسیقی ما، جزو یکی از اولین سایت‌های تخصصی در حوزه موسیقی ایرانی بوده که تاکنون توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. حالا این سایت چند وقتی است که با عرضه یک برنامه کاربردی همان محتوای موجود در سایت خود را برای استفاده روی گوشی آورده است. امروز می‌خواهیم به شما پیشنهاد دهیم که پیش از دانلود برنامه موسیقی ما از اتنهای این مطلب، نقد و بررسی آن را هم میهمان مجله چارخونه باشید.

موسیقی ما چه امکاناتی در اختیار شما می‌گذارد؟‌

از مهمترین ویژگی‌های برنامه موسیقی ما می‌توان به طراحی زیبا و چشم‌نواز و البته راحت و کارای آن اشاره کرد. این برنامه امکان دسترسی به بزرگ‌ترین آرشیو آنلاین موسیقی کشور را در هر زمان و هر مکان در اختیار شما گذاشته که با آن می‌توانید بی‌درنگ محتوای صوتی و تصویری مورد نظر و درخواستی خود را با هر سرعت اینترنت ببیند و یا بشنوید.

برنامه موسیقی ما امکان دانلود تمامی محتواهای صوتی و تصویری سایت موسیقی ما را روی گوشی و یا تبلت شما را فراهم می‌کند بطوری که بعدها می‌توانید محتوای دانلود شده را به صورت آفلاین نیز استفاده کنید. همچنین می‌توانید برای خود یک لیست شخصی تهیه کنید و یا متن ترانه‌ها را در لحظه مشاهده کنید.

نکته اصلی و مهم برنامه موسیقی ما رعایت قانونی کپی رایت است به طوری که تمامی محتوای انتشار یافته در این برنامه با رضایت کامل هنرمندان صورت گرفته و دانلود آن و استفاده آن غیرقانونی نیست.

همانطور که گفتیم سایت موسیقی ما جزو اولین پایگاه‌های اطلاع رسانی در حوزه موسیقی ایرانی بوده است. به همین دلیل همیشه مطالب دسته اولی از خواننده‌های کشورمان در این سایت منتشر می‌شود. علاوه بر مصاحبه‌های اختصاصی و اخبار و حواشی خوانندگان،‌ موسیقی ما همیشه اولین پایگاهی است جدیدترین تک آهنگ‌ها و نماهنگ‌ها را از خوانندگان ایرانی منتشر می‌کند.

حالا مدیران این سایت موفق ایرانی سعی کردن با توسعه و عرضه برنامه موسیقی ما همان محتواهای جذاب سایت خود را روی گوشی مخاطبانشان بیاورند. پس اگر شما هم از طرفداران خوانندگان ایرانی هستید دانلود برنامه موسیقی ما را از دست ندهید تا همیشه زودتر از همه از جدیدترین آهنگ‌های خوانندگان ایرانی با خبر شوید و آن‌ها را بشنوید.

چگونه با برنامه موسیقی ما کار کنیم؟‌

پس از دانلود برنامه موسیقی ما و نصب آن می‌توانید به همه بخش‌های سایت موسیقی ما دسترسی داشته باشید. محیط کاربری موسیقی ما بسیار ساده است بطوری که در صفحه اصلی برنامه، بخش‌هایی مانند تازه‌های قطعات، تازه‌های ویدئو، محبوب‌ترین قطعات و ویدئوها به چشم می‌خورد.

در قسمت‌ تازه‌های قطعات و ویدئوها، به جدیدترین تک‌آهنگ‌ها و ویدئوهای خواننده‌های ایرانی دسترسی خواهید داشت. با لمس روی موزیک مورد نظر، صفحه پخش مقابل رویتان باز می‌شود و امکاناتی نظیر پخش یا قطع کردن آهنگ، جلو و عقب بردن و کم و زیاد کردن صدا در اختیار شما قرار می‌گیرد. از دیگر قابلیت‌هایی که در این قسمت به چشم می‌خورند، امکانات مشاهده صفحه هنرمند، اشتراک‌گذاری از طریق شبکه‌های اجتماعی، دانلود و افزودن به لیست پخش است، همچنین در این قسمت امکان لایک کردن و ارسال نظر راجع به موزیک‌ها نیز وجود دارد.

همانطور که گفتیم یکی از امکانات مهمی که برنامه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، امکان دانلود موسیقی و گوش دادن به آن در هنگام آفلاین بودن است. از قسمت دانلود می‌توانید نسبت به دانلود موزیک مورد نظر اقدام کنید.

از طریق لمس آیکون افزودن به لیست پخش هم می‌توان آهنگ‌های دلخواه را به لیست پخش اضافه کرد تا به راحتی در دسترس قرار گیرند.علاوه بر این شما می‌توانید از قسمت مود ها به لیست آهنگ‌های در سبک‌های مختلف هم دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال می‌توانید به آهنگ‌های تیتراژ فیلم ها و یا آهنگ‌های مناسب برای جاده و رانندگی دسترسی داشته باشید

منوی اصلی موسیقی ما

در منوی نرم‌افزار که در قسمت راست بالای برنامه به چشم می‌خورد، آیکون‌هایی مانند سایت موسیقی ما، موسیقی من، تازه‌های قطعات و ویدئوها، محبوب‌ترین قطعات و ویدئوها، تنظیمات و … گنجانده شده است که در ادامه به بیان مختصری از هریک خواهیم پرداخت.

با لمس گزینه سایت موسیقی ما به سایت اصلی ارجاع داده خواهید شد و می‌توانید از امکانات مشاهده اخبار روز مربوط به موسیقی ایرانی نیز برخوردار شوید. با لمس گزینه موسیقی من امکان مشاهده لیست پخش و دانلودهایی که پیش از این انجام داده‌اید برای شما فراهم می‌شود. لمس گزینه تازه‌ها و محبوب‌ترین قطعات و ویدئوها هم میانبری برای دسترسی راحت‌تر به این بخش‌ها است.

علاوه بر تمام این امکانات شما می‌توانید ز قسمت تنظیمات هم برنامه را به صورتی که خودتان دوست دارید شخصی سازی کنید.

جمع‌بندی

همانطور که گفته شد اپلکیشن موسیقی ما به پشتوانه پایگاه خبری-تحلیلی «موسیقی ما» تولید و منتشر شده است. با دانلود برنامه موسیقی ما شما می‌توانید به بزرگ‌ترین آرشیو آثار صوتی و تصویری هنرمندان داخل ایران دسترسی داشته و اولین کسی باشید که تک‌قطعات هنرمندان محبوب خود را می‌شنوید پس معطل نکنید و با دانلود این برنامه به آرشیوی غنی از آهنگ‌های مجاز ایرانی دسترسی دسترسی داشته باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *