معرفی بسته‌های رومینگ ایرانسل ویژه جام ملت‌های آسیا 2019

مجله چارخونه » خبر » خبرهای ایرانسل » معرفی بسته‌های رومینگ ایرانسل ویژه جام ملت‌های آسیا 2019
معرفی بسته‌های رومینگ ایرانسل ویژه جام ملت‌های آسیا 2019
فهرست محتوا

ایرانسل برای علاقهمندان به فوتبال که برای تماشای مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 به کشور امارات سفر می‌کنند بسته‌های ویژه رومینگ معرفی کرد.

به گزارش مجله چارخونه، بسته‌های رومینگ ایرانسل برای جام ملت‌های آسیا 2019 در کشور امارات از 15 دی تا 15 بهمن ‌ماه در دسترس‌اند و مشترکان می‌توانند از بسته‌های 75 مگابایتی تا یک گیگابایتی هفتگی ارائه شده استفاده کنند. 

مشترکان ایرانسل برای استفاده از خدمات ویژه اینترنت، مکالمه و پیامک رومینگ در کشور امارات لازم است به شبکه اپراتور دو (DU: Emirates integrated Telecom) در این کشور متصل شوند. بسته‌های رومینگ ایرانسل برای جام ملت‌های آسیا 2019 از طریق نرم افزار کاربردی ایرانسل‌من و یا شماره‌گیری کد فعال‌سازی #2*3*1111* در دسترس‌ قرار گرفته‌اند.

 

علاوه براین ایرانسل برای مشترکان خود در بازه یک‌ماهه 15دی تا 15بهمن به مناسبت برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 تعرفه مکالمه را نیز کاهش داده است. براین اساس مکالمه داخلی و مکالمه با ایران 2300 تومان و ارسال پیامک هزار تومان در نظر گرفته شده است. دریافت پیامک رایگان است.

 

مشترکان ایرانسل در نظر داشته باشند پیش از خروج از ایران با شماره‌گیری کد دستوری #1*1111* از سیم‌کارت خود و یا با استفاده از نرم افزار کاربردی ایرانسل‌من ، خدمات رومینگ خود را پیش از خروج از کشور فعال کنند.

https://mag.charkhoneh.com/4422
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *