با لنز اسپورت، روی اخبار و رویدادهای ورزشی زوم کنید

مجله چارخونه » برنامه‌ » ویدئو و رسانه » با لنز اسپورت، روی اخبار و رویدادهای ورزشی زوم کنید
با لنز اسپورت، روی اخبار و رویدادهای ورزشی زوم کنید
دانلود برنامه لنز اسپورت
فهرست محتوا

هم‌زمان با برگزاری هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا، برنامه لنز اسپورت ایرانسل با قابلیت‌ها و امکانات هیجان‌انگیز خود طرفداران فوتبال را همراهی کرده است. برنامه لنز اسپورت اپلیکیشنی برای اخبار و رویدادهای ورزشی است که نه‌تنها اخبار فوتبال، بلکه خبرهای همه رشته‌های ورزشی مانند کشتی، تنیس، بوکس، بدمینتون، بسکتبال و… را پوشش داده است؛ بنابراین اگر شما هم از علاقه‌مندان به فوتبال یا سایر رشته‌های ورزشی هستید، برای بررسی و دانلود برنامه لنز اسپورت با مجله چارخونه همراه باشید.

خبرچین رویدادها و اخبار و حواشی ورزشی

اپلیکیشن لنز اسپورت برنامه‌ای جامع برای پوشش همه ویدئوها، اخبار، حواشی، رویدادها، مسابقات، پخش زنده و… ورزشی است؛ اگر به هر دلیلی نتوانستید برنامه ورزشی موردعلاقه خود یا مسابقاتی که مدت‌ها برای برگزاری آن‌ها روزشماری کرده‌اید را تماشا کنید، می‌توانید با اپلیکیشن لنز اسپورت در زمان دلخواهتان همه آن‌ها را مشاهده کنید. این برنامه همه اخبار ورزشی را به‌صورت فایل‌های متنی و مسابقات یا رویدادهای مختلف ورزشی را در قالب فایل‌های ویدئویی در اختیار شما قرار داده است؛ بنابراین برای مطالعه اخبار یا مشاهده ویدئوهای ورزشی می‌توانید روی برنامه لنز اسپورت حساب کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق این اپلیکیشن به شبکه اختصاصی لنز اسپورت و فیلم‌های جالب موجود در آن دسترسی داشته باشید.

لنز اسپورت برنامه ویژه ایرانسلی‌ها

پس از دانلود برنامه لنز اسپورت با واردکردن شماره ایرانسلی خود و دریافت کد تایید می‌توانید در به عضویت برنامه درآیید. در نظر داشته باشید برای مشاهده ویدئوها یا دسترسی به اخبار در این برنامه، باید گوشی هوشمند خود را به اینترنت متصل کنید. لنز اسپورت روزانه مبلغ 300 تومان را برای اشتراک ماهانه از اعتبار سیم‌کارت ایرانسلی شما کسر خواهد کرد. این سرویس هرماه به‌صورت خودکار تمدید می‌شود؛ البته درصورتی‌که از همراهی با این برنامه منصرف شدید، باید در بخش پروفایل گزینه لغو اشتراک را لمس کنید تا هزینه حق اشتراک از اعتبار شما کسر نشود. با توجه به اینکه این برنامه فقط با سیم‌کارت ایرانسل فعال می‌شود، همراه اولی‌ها امکان استفاده از این برنامه را ندارند.

امکان ذخیره یا اشتراک‌گذاری ویدئوها

از ویژگی‌های بسیار کاربردی اپلیکیشن لنز اسپورت می‌توان به قابلیت ذخیره‌سازی یا به اشتراک‌گذاری فیلم‌ها با دوستان و سایر افراد اشاره کرد. پایین هر فیلم گزینه‌هایی برای این دو قابلیت در نظر گرفته شده است؛ بنابراین برای استفاده از این امکانات برنامه کافی است گزینه مربوط به آن را لمس کنید. پس از ذخیره فیلم‌ها یا ویدئوهای منتخب خود می‌توانید آن‌ها را در بخش پروفایل تماشا کنید. همچنین با انتخاب گزینه اشتراک‌گذاری، فهرستی از شبکه‌های اجتماعی برای انتخاب مسیر اشتراک‌گذاری به شما نمایش داده خواهد شد.

قابلیت‌ها و امکانات مختلف لنز اسپورت

فیلم، اخبار، جستجو و پروفایل چهار بخش اصلی برنامه لنز اسپورت هستند. در هریک از این قسمت‌ها امکانات مختلفی در اختیار شما قرار داده شده است. در ادامه هریک از این بخش‌ها را معرفی خواهیم کرد.

– فیلم:

در این بخش همه محتواهای ویدئویی لنز اسپورت قرار گرفته‌اند؛ بنابراین برای تماشای ویدئوها و فیلم‌های مختلف می‌توانید به این بخش سر بزنید. لنز اسپورت در قسمت بالای این بخش دسته‌بندی‌های مختلف ورزشی شامل تنیس، مستند، شش‌قدم، دوربین لنز، بسکتبال، هایلایت، لنز اسپورت نیوز و NHL & NFL را قرار داده است. وجود این دسته‌بندی‌ها دسترسی به ویدئوها را برای شما آسان‌تر خواهد کرد.

علاوه بر دسته‌بندی‌های موضوعی مختلف برای دسترسی سریع به ویدئوها، دو بخش جدیدترین فیلم‌ها و اختصاصی‌های لنز اسپورت را در این قسمت قرار گرفته‌اند. در جدیدترین فیلم‌ها می‌توانید تازه‌ترین ویدئوهای مربوط به رشته‌های ورزشی مختلف را مشاهده کنید. همچنین در اختصاصی‌های لنز اسپورت فیلم‌های ویژه‌ای که توسط تیم لنز اسپورت تهیه یا تدوین شده است، قرار گرفته‌اند.

همچنین در بخش پایین صفحه مربوط به هر ویدئو، فیلم‌های مرتبط با ویدئوی در حال پخش قرار گرفته‌اند. درصورتی‌که دنبال دسته‌بندی خاصی در فیلم‌ها باشید، می‌توانید از قسمت پایین هر فیلم سایر ویدئوهای مشابه را انتخاب و تماشا کنید.

– اخبار:

داغ‌ترین و جدیدترین اخبار فوتبال یا رشته‌های ورزشی دیگر را در بخش اخبار لنز اسپورت دنبال کنید. در اخبار لنز اسپورت می‌توانید اخبار جذابی درباره جام ملت‌های آسیا بخوانید و از حواشی تیم‌های فوتبال باخبر شوید. البته بخش اخبار لنز اسپورت فقط مختص فوتبالی‌ها نیست و خبرهای مربوط به همه رشته‌های ورزشی را پوشش داده است.

– جستجو:

بی‌شک پیدا کردن ویدئوی موردنظرتان بین صدها فیلم و ویدئوی مختلف دشوار خواهد بود؛ اما با استفاده از بخش جستجو در برنامه لنز اسپورت می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن فیلم موردعلاقه خود را پیدا کنید. برای پیدا کردن ویدئوها کافی است یک کلمه مرتبط با فیلم موردنظر را در باکس جستجوی برنامه بنویسید تا همه نتایج مربوط به آن برای شما نمایش داده شود.

– پروفایل:

در این بخش گزینه‌های مربوط به لغو اشتراک، مشاهده ویدئوهای منتخب و خروج از برنامه قرار گرفته‌اند؛ درصورتی‌که قصد لغو اشتراک، مشاهده فیلم‌های ذخیره شده یا خروج از برنامه را داشته باشید، می‌توانید از بخش پروفایل این موارد را مدیریت کنید.

با توجه به امکانات و قابلیت‌های برنامه لنز اسپورت، می‌توان این برنامه را یک اپلیکیشن جامع و کامل برای پیگیری اخبار و فیلم‌های رشته‌های ورزشی مختلف دانست؛ بنابراین درصورتی‌که ساعت‌ها وقت خود را صرف وب‌گردی و اطلاع از فیلم‌ها و اخبار ورزشی می‌کنید، می‌توانید با دانلود برنامه لنز اسپورت همه این محتواها را به‌صورت یکجا در اختیار داشته باشید.

https://mag.charkhoneh.com/4446
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *