Simply piano اپلیکیشنی شگفت‌انگیز برای آموزش پیانو

مجله چارخونه » برنامه‌ » موسیقی و صدا » Simply piano اپلیکیشنی شگفت‌انگیز برای آموزش پیانو
Simply piano اپلیکیشنی شگفت‌انگیز برای آموزش پیانو
دانلود برنامه Simply piano
فهرست محتوا

برنامه Simply piano اپلیکیشنی در حوزه آموزشی است که در گروه محبوب‌ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های اندرویدی 2018 قرار دارد. تیم برنامه‌سازی Simply piano راهکاری ساده، کم‌هزینه و در دسترس برای یادگیری موسیقی ارائه کرده‌اند. گروه joy tunes پیش‌ازاین به‌خوبی خود را با برنامه‌های piano maestro و piano dust buster به بازار دیجیتال معرفی کرده بودند. این برنامه برای آموزش انواع پیانو و کیبورد انتخاب خوبی خواهد بود. همه افرادی که به دلیل هزینه بالای کلاس‌های آموزش موسیقی، کمبود وقت، عدم دسترسی به پیانو و… امکان فراگیری موسیقی را نداشته‌اند، با استفاده از Simply piano به‌راحتی این ساز را آموزش می‌بینند. در ادامه با مجله چارخونه برای بررسی و دانلود برنامه Simply piano همراه باشید.

برنامه Simply piano برای چیست؟

برنامه Simply piano اپلیکیشنی اندرویدی برای آموزش نواختن پیانو است. در این برنامه صدها آهنگ برای آموزش وجود دارد. تیم طراحان Simply piano تمرینات متنوع و فراوانی برای پیشرفت و درنتیجه بهبود عملکرد شما در نظر گرفته‌اند. در مدت کوتاهی میلیون‌ها هنرجو و استاد به عضویت این خانواده بزرگ آموزشی درآمده‌اند. به‌طور کلی این برنامه معادل یک دوره دو الی سه‌ ساله آموزش رسمی پیانو است.

پس از دانلود برنامه Simply piano و پیش از ورود به آن باید تعیین سطح کرده و از میان گزینه‌های I’m starting from scratch، I learned as a child و I have some experience یکی را انتخاب کنید. به‌این‌ترتیب مطابق با میزان اطلاعات شما از پیانو، یک برنامه آموزشی جامع به شما داده شود. فراموش نکنید دسترسی شما به پیانو اهمیت زیادی در کیفیت یادگیری شما دارد. گروه تولیدکننده Simply piano به شما توصیه می‌کنند از یک ابزار واقعی موسیقی کنار این اپلیکیشن استفاده کنید.

برای ورود به بدنه اصلی اپلیکیشن، می‌توانید یکی از اکانت‌های گوگل، ایمیل و فیس‌بوک را مورداستفاده قرار دهید. در بخش تنظیمات زبان برنامه به اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، انگلیسی و آلمانی قابل‌تغییر است. از دیگر جذابیت‌های Simply piano می‌توان به تغییر تصویر زمینه در دوره‌های مختلف اشاره کرد. Simply piano از بخش‌هایی مانند منوی برنامه، تنظیمات، پروفایل و… تشکیل‌شده است. در صفحه اصلی برنامه دوره‌های آموزشی touch intro، stay in touch، piano basics، essentials و… برای هنرجویان قرارگرفته است.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”930518259″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

ویدیویی کوتاه از برنامه Simply piano

بخش Touch intro

در این بخش برنامه Simply Piano و شرایط استفاده از پیانو به‌طور کامل معرفی‌شده است. این قسمت به آموزش الفبای موسیقی، نحوه قرارگیری صحیح انگشتان دست، محل هر نت روی پیانو و… می‌پردازد. همه این آموزش‌ها از طریق ویدیوهای آموزشی با زیرنویس به مخاطب ارائه‌شده است. پس از آموزش هر نت شما باید آزمونی را پشت سر بگذارید تا میزان عملکرد شما بررسی شود. در نظر داشته باشید برای اجرای موسیقی در مرحله آزمون اگر بیش از مدت معینی تامل کنید، راهنمای برنامه کلیدهای درست را به شما نشان خواهد داد. اگر در آزمون‌های اولیه چند بار دچار اشتباه شوید، برای ادامه آموزش باید تمرینات بیشتری را پشت سر بگذارید.

بخش stay in touch

این بخش نیز مانند دوره پیش به آموزش اصول اولیه و نت‌ها می‌پردازد. در این دوره همچنان می‌توانید بدون استفاده از پیانو با برنامه Simply piano به فراگیری موسیقی بپردازید. با توجه به اینکه در سطح stay in touch شما اطلاعات بیشتری از پیانو و نواختن این ساز جذاب پیداکرده‌اید، امکان یادگیری چند موسیقی محبوب مانند game of thrones، eye of the tiger، timber و… را خواهید داشت. در این مرحله از برنامه مهارت شما در خواندن و تشخیص نت‌ها افزایش پیدا می‌کند.

بخش piano basics

دوره piano basics برای هنرجویانی طراحی‌شده که هیچ اطلاعاتی از نحوه نواختن پیانو ندارند. این دوره در حقیقت مقدمه‌ای برای تعلیم تخصصی شما در زمینه مهارت موسیقی است. در piano basics با توجه به تسلط شما بر نت‌ها، خواهید توانست آهنگ best day of my life را که نسبت به آهنگ‌های دوره‌های قبل چالش‌برانگیزتر است بنوازید.

بخش Essentials

این دوره درهای جدیدی از دنیای آموزش پیانو را به روی شما باز خواهد کرد. Essentials حالت‌های گوناگون قرارگیری دست در نواختن پیانو به شما آموزش می‌دهد. علاوه‌براین ویدیوهایی برای تقویت و ارتقای مهارت موسیقیایی شما در Simply piano قرارگرفته است. البته برای استفاده از این دوره و سایر دوره‌های پیشرفته‌تر باید نسبت به خرید حق اشتراک از این اپلیکیشن اقدام کنید.

تصحیح نواختن پیانو

گوشی خود را نزدیک پیانو یا کیبورد قرار دهید و شروع به نواختن کنید. Simply piano با بررسی صدای موسیقی، بازخوردهایی سودمند برای بهبود مهارت شما خواهد داد. همچنین می‌توانید موزیک‌هایی که خود اپلیکیشن به شما پیشنهاد کرده را بنوازید. البته در آپدیت‌های بعدی این برنامه به تعداد آهنگ‌ها اضافه می‌شود.

جمع‌بندی

اپلیکیشن Simply piano با توجه به قابلیت‌هایی مانند استفاده از روش‌های جدید آموزشی، آموزش آهنگ‌های متنوع و محبوب، دوره‌های آموزشی متناسب با سطوح گوناگون، نمایش حالت‌های متنوع برای نحوه قرارگیری انگشتان، ارائه فیدبک نسبت به مهارت شما در نواختن پیانو، امکان استفاده بدون نیاز به پیانوی واقعی، تقویت سرعت عمل و تمرکز، رابط کاربری آسان و… انتخاب مناسبی به‌عنوان یک برنامه آموزش موسیقی خواهد بود. برای دانلود برنامه Simply piano از لینک زیر استفاده کرده یا تصویر QR code را اسکن کنید.

https://mag.charkhoneh.com/4559
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *