با برنامه TopBuzz Lite همیشه با خبر باشید!

مجله چارخونه » برنامه‌ » ویدئو و رسانه » با برنامه TopBuzz Lite همیشه با خبر باشید!
با برنامه TopBuzz Lite همیشه با خبر باشید!
دانلود برنامه TopBuzz Lite
فهرست محتوا

برنامه TopBuzz Lite درواقع همان اپلیکیشن TopBuzz است؛ با این تفاوت که TopBuzz Lite حجم کمتری داشته و فضای چندانی از گوشی شما را اشغال نمی‌کند. TopBuzz Lite یک اپلیکیشن کاربردی برای دسترسی یکجا به اخبار روز دنیا محسوب می‌شود که در آن می‌توانید لحظه ‌به ‌لحظه اخبار را از رسانه‌های مختلف رصد کرده و در جریان اتفاقات مهم دنیا قرار بگیرید. اگر شما هم برای پیگیری اخبار رسانه‌های معتبر خارجی را دنبال می‌کنید پیش از دانلود برنامه TopBuzz Lite با مجله چارخونه و نقد و بررسی این برنامه همراه ما باشید.

داستان از چه قرار است؟

برنامه TopBuzz Lite با دانلود بالای 10 میلیون بار از اپ استورهای گوگل پلی و اپل استور توانسته به یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های خبری 2018 تبدیل شود. در برنامه TopBuzz Lite جدیدترین اخبار به‌صورت لحظه‌ای از سایت‌های خبری معتبر ازجمله CNN, Mashable, YouTube, USA Today, Bloomberg جمع‌آوری شده و به‌طور رایگان در اختیار شما قرارگرفته‌اند. همه خبرهای موجود در اپلیکیشن به‌صورت موضوعی دسته‌بندی‌ شده‌اند و هریک از دسته‌بندی‌ها به‌طور جداگانه در دسترس شما قرار گرفته‌اند؛ بنابراین برای دسترسی به اخبار حوزه‌های مختلف محدودیتی نخواهید داشت.

در برنامه TopBuzz Lite فیدهای خود را شخصی سازی کنید

فرقی نمی‌کند که شما پیگیر اخبار سیاسی هستید یا اخبار تکنولوژی. به اخبار اقتصادی علاقه دارید یا خبرهای ورزشی. با دانلود برنامه TopBuzz Lite این امکان برای شما وجود دارد که فید خبری خود را شخصی‌سازی کرده و فقط اخبار دلخواه خود را در آن مشاهده کنید. برای این منظور می‌توانید وارد قسمت Follow شده و کانال‌های خبری موردعلاقه خود را دنبال کنید.

دسترسی به گیف‌های بامزه و جذاب

مطالعه اخبار گوناگون با کمی چاشنی خنده و شادی می‌تواند لذت بیشتری برای شما داشته و علاقه شما را به پیگیری اخبار بیشتر کند. به همین منظور در برنامه TopBuzz Lite یک قسمت با عنوان Video قرارگرفته که با ورود به آن می‌توانید به هزاران ویدئو خنده‌دار و جالب دسترسی پیدا کنید. البته در این بخش فقط ویدئوهای خنده‌دار وجود ندارد و می‌توانید به ویدئوهای دیگری مانند ویدئوهای هنری، آموزشی و سایر ویدئوها در زمینه‌های مختلف دسترسی داشته باشید. در این بخش نیز ویدئوهای موجود در دسته‌بندی‌های مختلفی قرارگرفته‌اند و دسترسی به هریک از آن‌ها به‌طور جداگانه برای شما میسر است.

در اپلیکیشن TopBuzz Lite تاریخچه فعالیت شما ثبت می‌شود

به لطف ثبت خودکار تاریخچه فعالیت‌ها در این اپلیکیشن می‌توانید سابقه جستجوها و فعالیت‌های خود را پیگیری کنید؛ بنابراین برای پیدا کردن اخبار یا ویدئوهایی که درگذشته خوانده‌ یا مشاهده کرده‌اید، می‌توانید صفحه تاریخچه برنامه را جستجو کنید. برای دسترسی به این بخش باید وارد پروفایل کاربری خود شده و History آن را باز کنید.

اپلیکیشن TopBuzz Lite به شما امکان ذخیره فیلم‌ها و اخبار موردعلاقه‌تان را می‌دهد

بعضی اخبار و ویدئوها ممکن است برای شما جذابیت بیشتری داشته و نظر شما را جلب کنند. در این حالت می‌توانید خبر یا ویدئوهای موردنظرتان را ذخیره کنید تا بتوانید بعدها دومرتبه سری به آن بزنید. برای این منظور باید وارد خبر یا ویدئوهای موردعلاقه خود شده و گزینه مربوط به ذخیره‌سازی را لمس کنید. پس از ذخیره ویدئو یا خبر می‌توانید آن را در قسمت Saved پروفایل کاربری خود مشاهده کنید.

هر ویدئو یا خبری که اپلیکیشن TopBuzz Lite لایک کرده‌اید برای شما قابل‌مشاهده است

در اپلیکیشن TopBuzz Lite علاوه بر امکان پیگیری فعالیت‌ها و دسترسی به اخبار و ویدئوهای ذخیره‌شده، می‌توانید اخبار و ویدئوهایی که لایک کرده‌اید را مشاهده کنید و به آن‌ها دسترسی داشته باشید. برای دسترسی به این بخش نیز مشابه قسمت‌های قبلی کافی‌ است وارد پروفایل کاربری خود شده و قسمت Likes را لمس کنید.

برای استفاده از TopBuzz Lite به حساب کاربری نیاز ندارید

برای کار با این برنامه پیش از هر چیز اول اپلیکیشن را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید. درصورتی‌که سیستم‌عامل گوشی هوشمند شما اندروید است، برای دانلود اپلیکیشن TopBuzz Lite می‌توانید از طریق لینک‌های موجود در پایان مطلب به اپلیکیشن دسترسی داشته و آن را روی گوشی خود نصب کنید. بعد از نصب برنامه کافی است به اینترنت متصل شوید تا امکان استفاده از برنامه را داشته باشید.

گرچه برای استفاده از اپلیکیشن TopBuzz Lite نیازی به ساخت حساب کاربری ندارید؛ اما با ساخت حساب کاربری می‌توانید مانند اینستاگرام صفحه شخصی خود را در اپلیکیشن ایجاد کنید.

جمع‌بندی و سخن پایانی

درمجموع برنامه TopBuzz Lite را یک برنامه کاربردی معرفی می‌کنیم که به کمک آن می‌توانید به اخبار روز دنیا و هزاران ویدئو جذاب دسترسی داشته باشید. اگر شما هم اهل پیگیری اخبار روز هستید یا زمان زیادی را صرف تماشای ویدئوهای مختلف می‌کنید، دانلود برنامه TopBuzz Lite یک انتخاب فوق‌العاده برای شما خواهد بود.

https://mag.charkhoneh.com/4616
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *