10%happier همراهی اندرویدی برای رهایی از استرس

مجله چارخونه » برنامه‌ » سلامت و تناسب اندام » 10%happier همراهی اندرویدی برای رهایی از استرس
10%happier همراهی اندرویدی برای رهایی از استرس
10%happier
فهرست محتوا

برنامه 10%happier اپلیکیشنی شگفت‌انگیز برای مدیتیشن در حوزه سلامت و تندرستی است. مدیتیشن مجموعه تمرین‌هایی است که باعث درمان اختلالات اضطراب و آلرژی‌های خفیف، افزایش کیفیت خواب، کاهش دردهای عضلانی و… می‌شود. تاثیرات بسیار بالای این تمرین‌ها بر جسم و روان افراد باعث شده است روانشناسان به‌تدریج بیشتر به اهمیت مدیتیشن پی ببرند. اگر شما هم از افرادی هستید که به‌سلامت جسمی و روحی خود اهمیت می‌دهند؛ بی‌شک از اپلیکیشن 10%happier لذت خواهید برد. این برنامه یکی از اپلیکیشن‌های محبوب سال 2018 گوگل‌پلی شناخته شده است. در ادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا پیش از دانلود برنامه 10%happier به نقد و بررسی آن بپردازیم.

آرامش با 10%happier

پیش از دانلود برنامه 10%happier باید سطح آگاهی خود از مدیتیشن را تعریف کنید تا مطابق با آن تمریناتی شخصی‌سازی‌شده برای شما ارائه شود. برای این منظور کافی است از میان سه گزینه nope، tried it و regularly یکی را انتخاب کنید. سپس هدفتان را از دانلود برنامه 10%happier و استفاده مشخص کنید. هدف شما می‌تواند تمرکز بیشتر، خواب راحت‌تر، کاهش استرس یا… باشد. همچنین باید زمان و ساعتی خاص را برای تمرینات مدیتیشن مشخص کنید. برای استفاده از تمرینات 10%happier باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. استفاده از اکانت گوگل، فیس بوک یا ایمیل برای ادامه کار با 10%happier ضروری است. اپلیکیشن سلامتی 10%happier شامل بخش‌های profile، coach، sleep، singles و courses است.

برنامه‌های آموزشی

بخش Courses بدنه اصلی اپلیکیشن به‌حساب می‌آید. در این بخش دوره‌های آموزشی متنوعی برای کاربران قرار داده شده است. هریک از این دوره‌ها در چند فصل و باهدفی معین توسط برترین اساتید مدیتیشن ارائه می‌شود. علاوه‌براین چالش‌های متنوع و هیجان‌انگیزی برای مخاطبان باانگیزه در نظر گرفته شده است. چنانچه از این دوره‌ها لذت بردید، می‌توانید آن‌ها را با سایر دوستانتان share کنید. پیش از شروع هر دوره خلاصه‌ای از اهداف و روند اجرای آن نوشته شده تا شما بیشتر با ماموریت آن آشنا شوید. همچنین خلاصه‌ای از شرح‌حال اساتید و تیم ارائه محتوای آموزشی دوره قابل‌مشاهده است. هر دوره شامل فیلم‌های آموزشی با زیرنویس انگلیسی از یک یا چند استاد خبره است و امکان دانلود و ذخیره آن‌ها در خود برنامه وجود دارد. در آپدیت‌های بعدی 10%happier فیلم‌های آموزشی و چالش‌های بیشتری ارائه خواهد شد.

بخش Singles

Singles از جذاب‌ترین بخش‌های 10%happier است که فیلم‌های آموزش مدیتیشن را به‌صورت مستقل و موضوعی به نمایش می‌گذارد. این بخش با فیلم‌هایی مختصر و سودمند حاصل همکاری برترین معلمان مدیتیشن از سراسر دنیا است. موضوعاتی مانند stress، focus، difficult emotions، mental mischief، health و… در این بخش از 10%happier بررسی شده‌اند. برای دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر به بخش‌های مهم برنامه، با استفاده از گزینه your favorites میانبری برای مشاهده فیلم‌های محبوبتان خواهید داشت. 10%happier هرروز یک فیلم آموزشی ویژه به‌عنوان مدیتیشن روز در این بخش برایتان آماده می‌کند.

این بخش کنار آموزش مدیتیشن به معرفی معلمان و اساتید این علم کاربردی می‌پردازد. با کلیک روی نام هریک توضیحاتی از شرح‌حال، فعالیت‌ها و دستاوردهای آن‌ها ‌نمایش داده خواهد شد. ازجمله این اساتید باسابقه می‌توان به diana winston، sebene selassie، anushka Fernandopulle و… اشاره کرد.

برای خوابیدن تمرکز کنید

بخش sleep شامل محتواهای آموزشی با تمرکز روی موضوع استراحت و خواب است. فیلم‌های آموزش مدیتیشن با مدت‌زمان سه الی 45 دقیقه‌ای تمرین‌هایی برای خواب بهتر و بدون استرس به شما پیشنهاد می‌کند. هریک از این ویدئوها به‌گونه‌ای شما را در رهایی از تنش‌ها یاری می‌کند و آرامش جسم و روح برای خواب بهتر و درنتیجه شروع یک روز عالی را پیشنهاد می‌دهد. استفاده از این فیلم‌ها ترتیب خاصی ندارد و شما می‌توانید متناسب با نیاز خود آن‌ها را مشاهده کنید.

مربی آنلاین داشته باشید

اگر برای رفع مشکلاتتان به مشورت با یک مربی مدیتیشن نیاز داشته باشید؛ می‌توانید از بخش coach استفاده کنید. مشاوره با مربیان آنلاین و باتجربه بیش از ده سال درزمینهٔ مدیتیشن از نقاط قوت 10%happier محسوب می‌شود. برای گفتگو با این افراد خبره می‌توانید تکست، فیلم، عکس و گیف ارسال کنید. به‌این‌ترتیب آن‌ها با پیشنهاد موضوعاتی به شما در نوع تمرین‌های مدیتیشن کمک خواهند کرد.

بخش Profile

این بخش امکانات متعدد و گوناگونی برایتان فراهم کرده است. گزارشی از روزها و ساعت‌های سپری شده در 10%happier شما را از عملکرد خودآگاه می‌سازد. بخش نوتیفیکیشن باعث یادآوری زمان مدیتیشن و غیرفعال کردن اینترنت برای عدم مزاحمت در طول انجام مدیتیشن می‌شود. در قسمت account می‌توانید اکانت خود را تغییر دهید. همچنین این بخش فهرستی از کانال‌ها و دوره‌هایتان به نمایش می‌گذارد.

جمع‌بندی

اپلیکیشن 10%happier با توجه به قابلیت‌هایی مانند فضای گرافیکی جذاب، موسیقی ملایم و آرامش‌بخش، اجرای آسان و بدون باگ، اطلاعات آموزشی جامع درباره مدیتیشن، رابط کاربری آسان، دسترسی رایگان، حجم کم و… تجربه متفاوتی در بحث آرامش و مدیتیشن برایتان به ارمغان می‌آورد. برای دانلود برنامه 10%happier از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code زیر استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/4650
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *