شمارش معکوس برای برگزاری پنجمین ITWeekend آغاز شد

مجله چارخونه » پیشنهاد سردبیر » شمارش معکوس برای برگزاری پنجمین ITWeekend آغاز شد
شمارش معکوس برای برگزاری پنجمین ITWeekend آغاز شد
فهرست محتوا

درحالی که کمتر از یک هفته زمان به برگزاری پنجمین جشنواره فناوری ITWeekend باقی مانده است،‌ ثبت نام از متقاضیان شرکت در این رویداد همچنان ادامه دارد.

به گزارش مجله چارخونه، پنجمین دوره این رویداد قرار است 4 بهمن ماه سال جاری و در محل باشگاه کسب و کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شود.

دانشگاه صنعتی شریف قرار است این رویداد را با همکاری مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز تحقیقات و مخابرات کشور و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و با نگاه تخصصی روی مسائل روز دنیای فناوری اطلاعات برگزار کند.

چهار دوره پیشین این رویداد با حضور پرشور علاقه مندان به مباحث روز دنیای فناوری اطلاعات و سخنرانان برجسته در این حوزه و در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. در این رویداد افراد سر شناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات و داستان‌های موفقیت و شکست‌های خود را در غالب سخنرانی‌های کوتاه برای مخاطبین مطرح می‌کنند.

مدیرعامل ژوبین از چالش شرکت های نرم افزاری در اجرای پروژه ها می گوید

سخنرانی‌ها به سبک کنفرانس‌های TEDx انجام شده و پس از اتمام رویداد در غالب کلیپ‌های تدوین شده در سایت رسمی رویداد، سرویس‌های اشتراک ویدئو و شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته می‌شوند. همچنین در حاشیه این سخنرانی‌ها پنل های تخصصی، پنل های چالشی و کارگاه‌های آموزشی نیز با هدف انتقال تجربه بزرگان و ایجاد انگیزه برای تولید کسب و کارهای نوین و خلاقانه برگزار می‌شود.

گفتنی است از آنجایی که چارخونه حامی رسانه‌ای این جشنواره است، آندسته از مخاطبان و کاربران چارخونه که علاقه‌مند حضور در این مراسم هستند برای استفاده از تخفیف ۴۰ درصدی هزینه ثبت‌نام می‌توانند پیش از ثبت نام آنلاین در این همایش از طریق این لینک http://itweekend.ir، با شماره‌های دبیرخانه همایش 140 118 95 021- 66002713- 66019377-66056535 و یا 66043328 تماس بگیرند.

گفتنی است در دوره‌های قبلی این مراسم مدیرعامل چارخونه با حضور در این همایش از چالش‌های پیش روی شرکت‌های نرم‌افزاری در انجام پروژه‌های مختلف گفت که از اینجا می‌توانید گزارش کامل آن را بخوانید.

شایان ذکر است که ثبت‌نام در این برنامه از طریق روش‌های زیر صورت می‌گیرد:‌

  1. ثبت نام انفرادی از طریق وب سایت رسمی جشنواره به آدرس http://itweekend.ir (پس از وارد شدن به وبسایت جشنوراه در قسمت ثبت نام اطلاعات خود را وارد کرده سپس به صورت الکترونیک اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام نمایید). کاربران چارخونه پیش از انجام این مراحم با دبیرخانه همایش تلفنی هماهنگ کنند.
  2. در صورتیکه قصد ثبت نام به صورت گروهی (3 نفر به بالا) را دارید با دبیرخانه رویداد تماس حاصل فرمایید.
  3. هیچ محدودتی در ثبت نام وجود نداشته و کلیه افراد علاقه مند به این حوزه می‌توانند در این رویداد ثبت نام نمایند.

هزینه‌های ثبت نام:

  1. ثبت نام مخصوص دانشجویان: هر نفر 75 هزار تومان
  2. ثبت نام آزاد مخصوص سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی: هر نفر 150 هزار تومان
  3. ثبت نام گروهی 3 نفر به بالا شامل 20 در صد تخفیف می‌شود.
https://mag.charkhoneh.com/4661
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *