آغاز پیش فروش بلیت‌­های جشنواره فیلم فجر از فردا ۳۰ دی

مجله چارخونه » فیلم و سریال » دنیای فیلم و سینما » آغاز پیش فروش بلیت‌­های جشنواره فیلم فجر از فردا ۳۰ دی
آغاز پیش فروش بلیت‌­های جشنواره فیلم فجر از فردا ۳۰ دی
فهرست محتوا

پیش فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۳۰ دی ماه از طریق سایت Fajr.cinematicket.org آغاز و تا ساعت ۲۲ روز دوشنبه اول بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش مجله چارخونه از دبیرخانه جشنواره، عزت‌الله علیزاده معاون اجرایی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با اعلام این خبر گفت: علاقه‌مندان به حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر می‌توانند در تاریخ اعلام شده نسبت به خرید بلیت فیلم‌های جشنواره اقدام کنند.

معاون اجرایی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ادامه داد: همچنین نمایندگان سازمان ها و نهادها متقاضی می توانند در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۳ و ۴ بهمن ماه با ارائه نامه کتبی از نهادها و سازمان‌‌های متبوع به صورت حضوری، به محل پیش فروش واقع در پردیس سینمای ملت مراجعه کرده و بلیت‌های مورد نظر خود را خریداری کنند. مدیر اجرایی جشنواره یادآور شد:‌ هر فرد با کدملی خود می‌تواند ۲ انتخاب و در مجموع حداکثر ۴ سری بلیت تهیه کند.

پیش فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر

علیزاده با بیان اینکه فیلم‌ها به سه گروه سینمای ایران ۱، سینمای ایران۲ و سینمای ایران ۳ تقسیم شده‌اند تاکید کرد: در هر کدام از تقسیمات فوق الذکر، آثار مستند، کوتاه و پویانمایی نیز وجود دارد. به منظور احترام به مخاطبان، چنانچه هر کدام از آثار سینمایی در موعد مقرر آماده نشود، آثار رزرو، جایگزین خواهد شد.

او در پایان افزود: متقاضیان می‌توانند به دو طریق حضوری و ارسال با پیک (در محدوده تهران بزرگ) بلیت‌‌های خود را دریافت کنند.

علیزاده درباره تحویل بلیت‌ها نیز گفت: افرادی که از طریق سایت، بلیت خریداری کرده‌‌اند می‌‌توانند در روزهای جمعه و شنبه (۵ و ۶ بهمن ماه) با حضور در پردیس سینمایی ملت، بلیت‌­های خود را دریافت کنند. سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از تاریخ ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ به دبیری ابراهیم داروغه‌­زاده برگزار خواهد شد.

توجه

۱ -فیلم های مستند و کوتاه فقط در سری بلیت‌های مجموعه پردیس آزادی و فرهنگ اکران خواهند شد.

۲ -در بقیه سالن‌های سینمایی به جای فیلم‌های مستند و کوتاه فیلم‌های پویا نمایی نمایش داده خواهد شد.

۳ -به منظور احترام به مخاطبان، چنانچه هر کدام از فیلم‌های مندرج در جدول بالا در موعد مقرر آماده نشوند، ستاد جشنواره فیلم‌های رزرو را جایگزین خواهد کرد.

 

برای آشنایی با برنامه سینما تیکت و دانلود رایگان آن اینجا را کلیک یا لمس کنید

https://mag.charkhoneh.com/4668
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *