نقد و بررسی برنامه سینما تیکت؛ بدون صف به سینما بروید

مجله چارخونه » برنامه‌ » خرید » نقد و بررسی برنامه سینما تیکت؛ بدون صف به سینما بروید
نقد و بررسی برنامه سینما تیکت؛ بدون صف به سینما بروید
دانلود برنامه سینما تیکت
فهرست محتوا

برنامه سینما تیکت جزو آندسته از برنامه‌های کاربردی است که این روزها علاقه‌مندان بسیاری از دنیای هنر هفتم را به خود جذب کرده است. چرا که این برنامه توانسته روند خرید و رزرو بلیط سینما را برای علاقه‌مندان آن راحت و آن‌ها را از صف‌های طولانی خلاص کند. در ادامه این مطلب از مجله چارخونه به نقد و بررسی و ارایه لینک دانلود برنامه سینما تیکت پرداخته‌ایم.

سینماتیکت یکی از محصولات شرکت فن آوران ایده پرداز سرزمین هنر است. این برنامه موبایلی که البته بر پایه سایت اینترنتی سینما تیکت ساخته شده، با هدف اطلاع رسانی درباره اخبار و حواشی اکران سینماها و برنامه نمایش فیلم‌های سینمای ایران از اسفند ماه ۱۳۹۰ راه اندازی شده است.

برنامه سینما تیکت این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین نسبت به رزرو بلیط سینما و انتخاب صندلی خود در سالن سینما اقدام کنند.

دانلود برنامه سینما تیکت علاوه بر امکان رزرو بلیت سینما و انتخاب صندلی قابلیت‌های دیگری را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده که از جمله آن‌ها می‌توان به دسترسی به آخرین اخبار سینمایی، بهره‌مندی از تخفیفات و نمایش جدول فروش فیلم‌ها اشاره کرد.

بررسی و معرفی برنامه سینما تیکت

پس از دانلود برنامه سینما تیکت و نصب و اجرای آن روی تلفن همراه ابتدا از شما خواسته می‌شود که شماره تلفن همراه خود را برای استفاده از این برنامه وارد کنید. چرا که ادامه دسترسی به این برنامه منوط به وارد کردن کد پیامکی است که از طرف برنامه برای شما ارسال می‌شود. پس از وارد کردن کد پیامک دریافتی  شما به صفحه اصلی برنامه هدایت می‌شوید.

صفحه اصلی از سه قسمت نوار ابزار بالایی، بخش میانی و نوار ابزار پایینی تشکیل شده است. در قسمت راست نوار ابزار بالایی، کلید منو قرار گرفته است که با لمس آن می‌توانید به بخش‌هایی مانند فیلم‌ها، سینماها، اخبار، پیگیری خرید، سینما تخفیف، جدول فروش، تنظیمات و … دسترسی داشته باشید.

بخش میانی صفحه اصلی دارای سه قسمت فیلم‌ها، هنر و تجربه و تاتر کمدی است که شما با لمس هر قسمت می‌توانید به اطلاعات موجود در آن قسمت دسترسی داشته باشید.

با وارد کردن شماره همراه‌تان بصورت خودکار شما دارای یک پروفایل یا صفحه کاربری در سینماتیک می‌شوید که می‌توانید از قسمت بالایی بعد از لمس گزینه منو با ورود اطلاعات شخصی و تعیین یک رمز ورودی آن بخش را کامل کنید. از طریق بخش پنل کاربری یا همان پروفایل می‌توانید به بخش‌هایی مانند بازارچه، بلیط‌های من، کوپن‌های من، تراکنش‌های من و پیام‌های من دسترسی داشته باشید.

بخش سینما

بخش سینما از قسمت منوی اصلی شما را به لیست سینماهای موجود در برنامه سینما تیکت هدایت می‌کند. در این بخش می‌توانید به صورت پیش‌فرض شهر خود را مشخص کنید تا فقط سینماهای شهر شما نمایش داده شود.

بخش سینما تخفیف

در بخش سینما تخفیف هم برنامه‌ها و فیلم‌هایی که در بازه‌های زمانی خاص برای بلیط آن‌ها درصدی تخفیف درنظر گرفته شده است برای شما نمایش داده می‌شود.

بخش اخبار

در بخش اخبار می‌توانید از خبرها و حواشی جالبی که توسط سایت سینما تیکت بصورت رسمی تهیه شده است با خبر شوید و به عکس‌ها و تصاویر اختصاصی این سایت از فرش قرمزهای فیلم‌های در حال اکران دسترسی داشته باشید.

جدول فروش

این بخش به شما از آخرین آمار فروش فیلم‌ها در حال اکران و همچنین فیلم‌های اکران شده در دو سال اخیر خبر می‌دهد. در جداولی که برای این بخش درنظر گرفته شده، آخرین آمار دقیق فروش فیلم‌‌ها برای شما به نمایش در می‌آید.

دانلود برنامه سینما تیکت و خرید بلیط

پس از انتخاب فیلم و یا نمایش مورد نظر خود از صفحه اصلی وارد صفحه آن فیلم می‌شوید. در بالای این صفحه امکان مشاهد یک تیزر کوتاه از فیلم برای شما فراهم شده است. در زیر آن سه آیکون قرار گرفته که یکی برای خرید بلیط، دیگری برای اشتراک آن محتوا از طریق بسترهای مختلف با دوستان‌تان است و آخری هم امکان گذاشتن نظر و دسترسی به نظرات دیگر کاربران را برای شما فراهم می‌کند.

در زیر این امکان اطلاعات خلاصه‌ای از فیلم مانند مدت زمان فیلم، امتیاز، ژانر فیلم و در آخر هم خلاصه‌ای از موضوع فیلم به صورت مکتوب برای شما آورده شده است.

با لمس گزینه پایینی این صفحه یعنی خرید بلیط وارد صفحه خرید می‌شوید. در این صفحه می‌توانید ابتدا از طریق نوار ابزار بالایی تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب تاریخ در قسمت وسط صفحه لیست سینماهایی که آن فیلم را نمایش می‌دهند به همراه سانس‌های نمایش فیلم برای شما به نمایش در می‌آید. پس از انتخاب سانس و سینمای مورد نظر، در این مرحله شما با انتخاب تعداد نفرات و سپس علامت زدن تیک مطالعه قوانین سینما تیکت و پذیرفتن آن به صفحه پرداخت هزینه می‌روید.

البته از قسمت پلان سالن می‌توانید به پلان صندلی‌های سینمای مورد نظرتان دسترسی داشته باشید. پس از پرداخت هزینه و بازگشت مجدد به همین صفحه می‌توانید صندلی‌های مورد نظر خود را رزرو کنید. در پایان سیستم به صورت خودکار شماره هشت رقمی رزرو و بارکد آن را برای شما به نمایش درمی‌آورد که بهتر از آن یک پرینت اسکرین بگیرید تا در هنگام مراجعه به دستگاه‌های سینماتیکت در سینما به مشکل بر نخوردید. البته در این قسمت و پس از پایان مراحل خرید، اطلاعات مربوط به بلیط شما برای شما پیامک هم می‌شود.

جمع‌بندی

نوار ابزار پایینی برنامه سینما تیکت در حقیقت یک میانبر سریع‌تر برای بخش‌های پرمراجعه برنامه است که همه آن‌ بخش‌ها پیش از این در منو اصلی نیز قرار گرفته است. بصورت کلی این برنامه جزو یکی از بهترین و کاربردی‌ترین برنامه‌ها در بخش خرید بلیط سینما و تاتر است که نصب و دانلود برنامه سینما تیکت را از طریق لینک زیر به شما پیشنهاد می‌کنیم.

https://mag.charkhoneh.com/4675
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *