ایموجیموس همراه گیمرها در شرایط سخت!

مجله چارخونه » بازی » بازی های آموزشی » ایموجیموس همراه گیمرها در شرایط سخت!
ایموجیموس همراه گیمرها در شرایط سخت!
فهرست محتوا

از آن‌جایی‌ که ممکن است هر گیمری به استفاده از ابزار هک و تقلب در بازی تمایل داشته باشد، امروز در مجله چارخونه اپلیکیشن ایموجیموس را به شما معرفی کرده و جزئیات بیشتری از آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد. پس در ادامه با مجله چارخونه و بررسی و دانلود برنامه ایموجیموس همراه باشید.

برنامه ایموجیموس راهی برای هک و تقلب در بازی

یکی از قواعد رایج در بازی‌‌سازی اعمال محدودیت‌ و شرایط سخت در آن‌ها است که باعث جذابیت و لذت بیشتر بازی می‌شود. به‌عنوان مثال در بازی‌های اکشن برخی مراحل سخت‌تر طراحی شده و عبور از آن‌ها، با چند بار تکرار مرحله امکان‌پذیر خواهد بود. در برخی بازی‌ها نظیر کلش اف کلنز (Clash of Clans) هم، پیشرفت بازی و بزرگ‌تر کردن قلمرو تابع گذشت زمان است. اگر شما هم یک گیمر هستید بی‌شک این‌گونه محدودیت‌ها در طول بازی بارها شما را آزرده‌ خاطر و سرخورده کرده است.

باوجود این در بعضی موارد روش‌هایی برای سرعت بخشیدن به بازی نظیر پرداخت ستاره، سکه، الماس‌ یا مقداری پول و خرید امتیاز وجود دارد؛ اما این روش‌ها هم ظرفیت محدودی دارند. به همین دلیل بسیاری از شما گیم‌بازها به فکر یک راه میان‌بر بدون هزینه خواهید گشت. در چنین شرایطی فقط می‌توانید از کد تقلب، هک، ترینرها یا دانلود نسخه‌های بی‌نهایت بازی استفاده کنید.

بدون شک هک و تقلب در بازی هم نیازمند اعمال بعضی تنظیمات، جستجو و صرف زمان است و در برخی موارد به‌سادگی امکان‌پذیر نیست؛ اما ناامید نشوید! شما می‌توانید با دانلود برنامه ایموجیموس روند هک بازی‌ها را دنبال کرده و نسخه بی‌نهایت برخی از آن‌ها را دانلود کنید. همچنین می‌توانید به کمک کدهای تقلب و ترینرهایی که در اپلیکیشن وجود دارند، بعضی از بازی‌ها را هک نمایید.

قابلیت‌های ایموجیموس

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم با استفاده از برنامه ایموجیموس می‌توانید برخی از بازی‌ها را هک کرده و بدون محدودیت‌ها از آن‌ها لذت ببرید؛ اما در نظر داشته باشید اپلیکیشن ایموجیموس، به‌طور مستقیم بازی‌ها را هک نمی‌کند. این برنامه فقط روش هک، کد تقلب‌ها، ترینرها و نسخه‌های بی‌نهایت تعدادی از بازی‌ها را در اختیار شما می‌گذارد. اپلیکیشن ایموجیموس علاوه بر بیان روش‌های هک و تقلب در بازی‌های موبایل نپرداخته و برخی بازی‌های کامپیوتری، ایکس‌باکس و پلی‌استیشن را نیز پوشش داده است.

دانلود برنامه ایموجیموس و شروع کار

استفاده از این برنامه به لطف رابط کاربری آن، بسیار ساده است. چراکه ایموجیموس به‌صورت تک ‌صفحه طراحی شده و همه مطالب آن، در صفحه اصلی قرار گرفته است. در قسمت ارتباط با سازنده برنامه می‌توانید درخواست‌های خود را مبنی برقرار دادن نسخه بی‌نهایت بازی‌ها برای سازنده اپلیکیشن ارسال کنید تا در صورت امکان، بازی‌های موردنظر شما در اپلیکیشن قرار بگیرد.

باوجود طراحی ساده رابط کاربری برنامه، بدون شک کار کردن با آن برای شما آسان خواهد بود و نیازی به توضیح درباره نحوه کار با آن نخواهد بود؛ اما برای استفاده بهتر و یافتن پاسخ سریع در برنامه به آشنایی با دسته‌بندی‌ها و مطالب ارائه شده در آن نیاز دارید.

در ادامه به معرفی دسته‌بندی‌های موجود در اپلیکیشن پرداخته و درباره هریک توضیح خواهیم داد. در صفحه اصلی برنامه 15 دسته‌بندی مختلف وجود دارد که در تعدادی از آن‌ها نظیر دسته‌بندی‌های جی‌تی‌ای و ماینکرافت، صرفا نکاتی درباره یک بازی خاص بیان شده است؛ اما در سایر دسته‌بندی‌های برنامه، نکات کلی درباره هک و تقلب در بازی‌ها نظیر ارائه رمزها و معرفی اپلیکیشن‌های هک برای سیستم‌عامل اندروید مطرح کرده است. برای مثال در دسته‌بندی «تقلب در بازی‌های اندروید» اپلیکیشن‌های سازگار با سیستم‌عامل اندروید برای هک و تقلب در بازی‌‌ معرفی شده و در انتهای هر مطلب لینک دانلود آن‌ها در اختیار شما قرار گرفته است.

تعدادی از دسته‌بندی‌ها هم نکاتی درباره لایسنس‌ها، ترینرها و آموزش روت کردن گوشی بیان شده و درنهایت موارد مربوط به اپلیکیشن نظیر کانال ارتباطی اپلیکیشن در پیام‌رسان تلگرام و سروش و نکاتی در مورد برنامه در این دسته‌‌بندی‌ها وجود دارد.

درمجموع می‌توان گفت اپلیکیشن ایموجیموس، مجموعه‌ای از ترفندها، کد تقلب‌ها، بازی‌های نسخه بی‌نهایت، ترینرها و نکات خاص در مورد بازی‌ها است که بسیاری از نیازهای شما حین بازی را برطرف خواهد کرد.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930501591/25/2″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

ویدیویی کوتاه از برنامه ایموجیموس

جمع‌بندی و سخن پایانی

گرچه شور و هیجان بازی‌ها بعد از هک، به اندازه اول خود نخواهد بود؛ اما گاهی بد نیست بازی را هک کرده و یکی از مرحله سخت آن را راحت پشت‌سر بگذارید؛ بنابراین دانلود برنامه ایموجیموس به عنوان یک برنامه کارآمد به شما پیشنهاد می‌شود.

 

https://mag.charkhoneh.com/4717
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *