نقد و بررسی برنامه Slowly؛ نامه‌نگاری به سبک کلاسیک

مجله چارخونه » برنامه‌ » سبک زندگی » نقد و بررسی برنامه Slowly؛ نامه‌نگاری به سبک کلاسیک
نقد و بررسی برنامه Slowly؛ نامه‌نگاری به سبک کلاسیک
دانلود برنامه Slowly
فهرست محتوا

با پیشرفت تکنولوژی اما هنوز افراد بسیاری علاقه زیاد به نامه‌نگاری به سبک کلاسیک دارند. اگر شما هم ارسال نامه‌ها به شیوه کلاسیک را نسبت به پیام‌رسان‌های امروزی پرمحتواتر و بامعنی تر می‌دانید، از مخاطبان Slowly محسوب می‌شوید. این برنامه برای همه افراد خوش‌ذوق و دوستدار نامه‌نگاری طراحی شده و دانلود برنامه Slowly با تمرکز روی نوشتن نامه به روش قدیمی، لحظات شگفت‌انگیزی را برای شما رقم می‌زند. در ادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به‌نقد و بررسی Slowly بپردازیم.

وظیفه برنامه Slowly چیست؟

برنامه Slowly به‌طور مستقیم باهدف دوست‌یابی طراحی نشده است؛ اما با استفاده از آن می‌توانید برای دوستانتان نامه بنویسید. به‌این‌ترتیب این اپلیکیشن راهی مناسب برای به اشتراک‌گذاری ذوق و قریحه شما در سطح جهانی محسوب می‌شود. با توجه به ماموریت Slowly در شبیه‌سازی سبک کلاسیک نامه‌نگاری، زمان تحویل نامه‌تان بستگی به فاصله‌ مکانی شما و دوستتان دارد؛ بنابراین ارزش و اهمیت نامه دوچندان می‌شود. از جذاب‌ترین نکات Slowly می‌توان به قابلیت جمع‌آوری تمبر از سراسر دنیا از طریق صحبت با دوستان جدید و سفر به نقاط مختلف اشاره کرد.

دانلود برنامه Slowly و شروع کار

بعد از دانلود برنامه Slowly و اجرای آن، توضیحات مختصری پیرامون اهداف و ماموریت این اپلیکیشن به شما داده می‌شود. سپس از شما خواسته خواهد شد که اطلاعاتی مانند جنسیت، تاریخ تولد و اسم مستعارتان را برای برنامه تعریف کنید. در ادامه با توجه به فهرست موجود در اپلیکیشن باید حداقل 30 زمینه موردعلاقه خود را انتخاب کنید تا مطابق باسلیقه شما افرادی که در چند مورد با شما هم سلیقه هستند، برای گفتگو به شما پیشنهاد شوند.

برای ادامه برنامه باید زبان یا زبان‌هایی که می‌دانید را برای برنامه تعریف کنید؛ بنابراین متناسب با زبان‌هایی که می‌دانید می‌توانید با سایر افراد گفتگو کنید. این برنامه بیش از پنجاه زبان مانند انگلیسی، چینی، عربی، اردو، کره‌ای، آلمانی، فارسی و… را پشتیبانی می‌کند. گام بعدی تعیین موقعیت مکانی شما است. موقعیت مکانی شما و دوستانتان در زمان تحویل نامه‌‌هایتان به یکدیگر تاثیر می‌گذارد. علاوه‌براین شما با فعال‌سازی location information و سفر به نقاط گوناگون جهان هدایای جذابی دریافت خواهید کرد.

برای ثبت‌نام در Slowly می‌توانید از حساب کاربری خود در فیس‌بوک یا گوگل استفاده کنید. همچنین با ثبت شماره موبایل و تایید کد فعال‌سازی قادر به ثبت‌نام در Slowly خواهید بود. پس از تکمیل این مراحل شما عضوی از خانواده بزرگ Slowly هستید. این برنامه از بخش‌های recently received، pen friends، match، drafts و profile تشکیل شده است.

نامه‌های تازه رسیده

بخش Recently received از Slowly شما را از آخرین نامه‌های دریافتی مطلع می‌سازد؛ بنابراین recently received درواقع صندوق پستی شما خواهد بود.

رفقای اهل قلم

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، Slowly برنامه‌ای برای دوست‌یابی نیست؛ اما شما در این اپلیکیشن می‌توانید با افراد مختلفی از سراسر جهان آشنا شده و پیرامون مسائل گوناگون صحبت کنید. Slowly متناسب باسلیقه‌تان، افرادی که علایق مشترکی با شما دارند را برای گفتگو پیشنهاد می‌دهد. زمانی که در این برنامه افرادی را به‌عنوان دوست برگزینید نام و مشخصات آن‌ها در بخش pen friends قابل مشاهده خواهد بود.

پیش‌نویس

گزینه drafts محلی برای ذخیره یا پیش‌نویس نامه‌های شما است. اگر نامه‌ای نوشته باشید که هنوز موقعیت ارسال آن پیش نیامده باشد، این نامه در بخش drafts ذخیره خواهد شد.

حساب کاربری

بخش Profile برای ثبت و ویرایش اطلاعات شما در slowly طراحی شده است. در گزینه تمبرها، با توجه به اقداماتی همچون سفر یا گفتگو با افراد مختلف تمبرهای متنوعی به شما هدیه داده می‌شود. همچنین در فروشگاه نیز با استفاده از سکه‌هایی که در Slowly کسب کرده‌اید می‌توانید نسبت به خرید تمبر اقدام کنید.

جمع‌بندی

برنامه Slowly با توجه به قابلیت‌هایی مانند فضای گرافیکی چشم‌نواز، اجرای آسان و بدون باگ، ارتباط با افراد مختلف بر اساس علایق و سلیقه مشترک، مکاتبه به سبک نامه‌نگاری کلاسیک، جمع‌آوری مجموعه‌ای از انواع تمبرها، دریافت هدایای گوناگون برای سفر در نقاط مختلف دنیا، دسترسی رایگان، حجم کم، رابط کاربری آسان و… تجربه متفاوتی در دنیای مکاتبه کلاسیک برایتان رقم خواهد زد. برای دانلود برنامه Slowly و نصب آن می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/4728
امتیاز دهید

2 پاسخ

  1. درحالی که داشتم از برنامه استفاده میکردم بی دلیل و اتوماتیک log out شدم و ارور link expired داد.علت چیه؟چطور میتونم اکانتمو برگردونم
    پاسخ

  2. این برنامه عالیه و چندین ماهه دارم استفاده میکنم و دوستای خیلی خوبی پیدا کردم …. فقط و فقط و فقط تمبر هارو چکار کنیم؟ خواهشا یه راهی معرفی کنید ، سکه که نمیشه خرید و کالکشن زیبای تمبر هارو از ایران فقط میتونیم نگاه کنیم … کاش یجوری هک میکردن تا سکه رایگان بگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *