آموزشی شاد و آسان در دهکده شادی

مجله چارخونه » برنامه‌ » برنامه های آموزشی » آموزشی شاد و آسان در دهکده شادی
آموزشی شاد و آسان در دهکده شادی
دانلود برنامه دهکده شادی
فهرست محتوا

برنامه دهکده شادی برنامه‌ای کاربردی در حوزه سرگرمی و آموزشی محسوب می‌شود. این برنامه محبوب محصولی از استودیوی صفر و یک لبخند است. این استودیو را پیش ‌از این با برنامه‌های کتاب رنگ‌آمیزی، گیله مردان، موبایل کودک و… شناخته‌ایم. مخاطبان اصلی دهکده شادی کودکان دو تا شش سال هستند. دهکده شادی با استفاده از بازی‌های متنوع مفاهیم پایه و اساسی مختلفی را به کودکان آموزش می‌دهد. در ادامه با مجله چارخونه برای بررسی و دانلود برنامه دهکده شادی همراه باشید.

برنامه دهکده شادی چه کاری انجام می‌دهد؟

این برنامه مجموعه‌ای با بیش از 160 بازی مختلف در بخش‌های گوناگون است. دهکده شادی با هدف آموزش خردسالان از طریق بازی و سرگرمی طراحی شده تا والدین دیگر دغدغه‌ای برای آموزش و تربیت فرزندان خود نداشته باشند.

برای اجرای برنامه نیاز به دریافت اشتراک از سوی تیم پشتیبانی دهکده شادی دارید. با ثبت درخواست شما برای دریافت اشتراک تا 48 ساعت به‌صورت رایگان امکان دسترسی به همه بخش‌های برنامه را خواهید داشت. پس ‌از آن با پرداخت روزانه 300 تومان از شارژ سیم‌کارت و یا اعتبار حساب کاربری خود در چارخونه مجاز به استفاده از اپلیکیشن دهکده شادی هستید.

پس از دانلود برنامه دهکده شادی و اجرای برنامه از طرف سازندگان توضیحات مختصری درباره بازی و اهداف آن ارائه می‌شود.

این اپلیکیشن دهکده‌ای زیبا و سرسبز را نشان می‌دهد که از ساختمان‌های متنوعی تشکیل شده است. تیم طراحان دهکده شادی در هر ساختمان بازی‌های آموزشی جذابی را برای خردسالان طراحی کرده‌اند. در صفحه اصلی بازی بخش‌های متنوع تنظیمات، تم بازی، موبایل، بانک، مغازه، اصطبل، کشتی، مدرسه، رستوران، خانه، تعمیرگاه، سیرک، شهربازی، آموزشگاه موسیقی، بیمارستان، آرایشگاه، کشتی،آموزشگاه زبان و سیرک قرار دارند.

بازی‌های بانک

بانک به‌منظور تقویت هوش اقتصادی کودکان طراحی شده است. این بخش از دهکده شادی انواع اسکناس‌ها و سکه‌های رایج کشور را باارزش مالی هریک برای فرزندتان نام می‌برد. سپس با استفاده از کارت‌های بازی به‌ مرور هریک و تقویت حافظه کودک می‌پردازد.

بازی‌های مغازه

این بخش از دهکده شادی به معرفی لوازم خانه می‌پردازد. سپس بااتصال هر وسیله به شکل سایه‌اش کودکان را در تشخیص هماهنگی اجسام یاری می‌کند. از انواع بازی‌های طراحی‌شده در این قسمت می‌توان به رنگ‌آمیزی، اتصال دایره‌های شماره‌گذاری ‌شده برحسب عدد، حل جورچین از تصویر لوازم‌خانگی در ابعاد مختلف و مرتب کردن تصویر داده‌شده با استفاده از تصویر اصلی اشاره کرد.

بازی‌های اصطبل

دهکده شادی در قسمت اصطبل به معرفی 11 نوع حیوان اهلی، فرزندانشان و غذای هریک می‌پردازد؛ بنابراین کودکتان با اسامی حیوانات مختلف و عکس هریک آشنا خواهد شد. در اینجا نیز بازی‌های متنوعی مانند جورچین، اتصال تصویر هر حیوان به تصویر سایه‌اش، رنگ‌آمیزی و… برای کودک عزیز شما طراحی شده است.

آموزش الفبا

آموزش الفبا از مهم‌ترین قسمت‌های دهکده شادی به‌حساب می‌آید. در این بخش به معرفی نام و صدای هریک از حروف الفبا پرداخته می‌شود. سپس برای تمرینات بیشتر، کودک باید با لمس صفحه گوشی هوشمند شکلی از حرف الفبا را رسم کند. با استفاده از کارت‌های بازی و اتصال هر حرف الفبا به شکل خودش، زمینه قوی‌تری برای آموزش الفبا در ذهن کودک ایجاد می‌شود.

آموزش ریاضیات

با توجه به اهمیت علم ریاضیات برای کودکان، آموزش ریاضی همیشه یکی از دغدغه‌های والدین محسوب می‌شود. دهکده شادی در این بخش به آموزش اعداد از یک تا ده و انواع اشکال هندسی پرداخته است. بازی‌های گوناگون این بخش باهدف مرور و یادگیری بیشتر اعداد طراحی شده‌اند. مرتب‌سازی اعداد، تخمین جایگاه هر عدد، ساخت شکل هندسی با استفاده از اتصال اعداد و… ازجمله بازی‌های کاربردی دهکده شادی به شمار می‌آید.

بازی‌های سیرک

تعامل کودک با والدین، دوستان و سایر افراد تاثیر به سزایی در روابط اجتماعی او در سنین بزرگ‌سالی خواهد داشت؛ بنابراین تیم سازندگان دهکده شادی بازی‌های منچ و ماروپله را برای ارتباط بیشتر کودک با دیگران طراحی کرده‌اند. سطح اجرای این بازی‌ها بسیار آسان در نظر گرفته شده است تا باعث سردرگمی کودک نشود.

بازی‌های تماشاخانه

این بخش با استفاده از کاراکترهای کارتون‌های مختلف مانند عصر یخبندان، لوک خوش‌شانس، تام و جری، زوتوپیا و… بازی‌های مختلف جورچین، رنگ‌آمیزی و مرتب‌سازی تصاویر را برای خردسالان در نظر گرفته است.

تم برنامه

برای تنوع و رهایی از یکنواختی برنامه، قابلیت تغییر تم بازی به دهکده شادی اضافه شده است. با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید یکی از فصل‌های زمستان، پاییز، تابستان و بهار را برای دهکده شادی انتخاب کنید.

تنظیمات

برای ورود به بخش تنظیمات ابتدا باید به یک سوال امنیتی پاسخ دهید. این سوال امنیتی از شما پاسخ جمع دو عدد ساده را می‌خواهد. با استفاده از این بخش می‌توانید صدای موسیقی و راهنمای صوتی دهکده شادی را کنترل کنید.

جمع‌بندی

به‌طورکلی دهکده شادی با توجه به قابلیت‌هایی مانند فضای گرافیکی چشم‌نواز، موسیقی جذاب، آموزش اطلاعات پایه با استفاده از بازی، بهره‌گیری از تصاویر و عکس‌های متنوع، تغییر تم برنامه، رابط کاربری آسان، حجم کم و… تجربه متفاوتی در استفاده از اپلیکیشن‌های کودکانه خواهد بود. برای دانلود دهکده شادی و نصب آن می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/4786
3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *