نقد و بررسی شهرزاد قصه‌دان؛ یک بازی با داستان‌های متنوع تعاملی

مجله چارخونه » بازی » ماجراجویی » نقد و بررسی شهرزاد قصه‌دان؛ یک بازی با داستان‌های متنوع تعاملی
نقد و بررسی شهرزاد قصه‌دان؛ یک بازی با داستان‌های متنوع تعاملی
دانلود بازی شهرزاد قصه‌دان
فهرست محتوا

بازی شهرزاد قصه‌دان اپلیکیشنی در حوزه داستانی و ماجرایی است. برنامه اندرویدی شهرزاد قصه‌دان توسط استودیوی برنامه‌سازی مدریک ساخته شده است. این استودیو پیش‌ازاین با تولید برنامه بهشت آشپزی به‌خوبی خود را به بازار دیجیتال معرفی کرده بود. اگر شما هم از طرفداران بازی‌های تعاملی هستید، تجربه استفاده از بازی شهرزاد قصه‌دان برایتان لذت‌بخش خواهد بود. مخاطبان این اپلیکیشن همه افرادی هستند که ترجیح می‌دهند در تعیین مسیر داستان‌ها و قصه‌ها سهمی داشته باشند. در ادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به ‌نقد، بررسی و دانلود بازی شهرزاد قصه‌دان بپردازیم.

داستان بازی شهرزاد قصه‌دان

بازی شهرزاد قصه‌دان اپلیکیشنی کم‌حجم با پرداخت درون برنامه‌ای است. ماموریت این اپلیکیشن، ارائه داستان‌های متنوع و مناسب برای همه سلیقه‌ها با قابلیت تعاملی است. داستان‌های تعاملی به قصه‌هایی گفته می‌شود که با نظر خوانندگان و مخاطبان خود پیش می‌روند. با توجه به تولید کم این‌گونه برنامه‌ها، بازی شهرزاد قصه‌دان در نوع خود بی‌نظیر است. طراحان این برنامه داستان‌هایی با ژانر عاشقانه، جنایی، معمایی، علمی، تخیلی و… برای کاربران طراحی کرده‌اند.

به‌این‌ترتیب شما می‌توانید با دانلود بازی شهرزاد قصه‌دان و نصب و اجرای آن و با انتخاب گزینه‌های مختلف مسیر داستان را خودتان انتخاب کنید. شما برای مشاهده و بررسی هر داستان نیاز به کلید دارید. البته با تهیه اشتراک ویژه می‌توانید به همه داستان‌های این اپلیکیشن بدون کلید دسترسی داشته باشید. مدت اشتراک ویژه این برنامه یک‌ماهه است.

پس از اجرای شهرزاد قصه‌دان دو نفر از کاراکترهای اپلیکیشن درباره نحوه استفاده از این برنامه توضیحاتی ارائه می‌کنند. سپس فصل اول یکی از داستان‌ها به انتخاب شما نمایش داده می‌شود تا با فضای برنامه بیشتر آشنا شوید. در آخر با انتخاب نام کاربری، می‌توانید عضوی از خانواده بزرگ شهرزاد قصه‌دان باشید. این برنامه از بخش‌های صفحه اصلی، پروفایل کاربری، کلید، الماس و تنظیمات تشکیل شده است.

آشنایی با صفحه اصلی

در صفحه اصلی بازی شهرزاد قصه‌دان هفت داستان با فصل‌های متنوع، در ژانرهای مختلف برای شما در نظر گرفته شده است. البته در آپدیت‌های بعدی به تعداد این داستان‌ها افزوده خواهد شد. در ابتدای صفحه بهترین داستان‌ها به‌صورت رندوم به شما پیشنهاد می‌شود.

داستان‌ها

با کلیک روی هر داستان، گزینه‌های متعددی برایتان نمایش داده خواهد شد. گزینه‌هایی مانند نام نویسنده، تاریخ انتشار، خلاصه هر فصل، بازپخش داستان، نظرات کاربران و ثبت نظر برای کنترل بیشتر بازی در نظر گرفته شده است.

شما به همه خلاصه‌ فصل‌ها دسترسی ندارید؛ بنابراین فقط می‌توانید خلاصه فصل بعدی داستان را بخوانید. با پخش هر داستان، شما باید بعضی از بخش‌های آن‌ را با نظرات خود تکمیل کنید. درنتیجه داستان سیری مطابق باسلیقه شما خواهد داشت.

این بخش‌ها بیشتر شامل دیالوگ کاراکترها و پیش‌بینی حوادث آینده است. اگر گزینه انتخابی توسط شما، سیر منطقی داستان باشد؛ شما یک کلید به‌عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. داستان با پخش یک ویدیو پیش می‌رود. اتفاقات و دیالوگ‌های کاراکترهای داستان به‌صورت متن نمایش داده می‌شود. در بخش‌هایی از داستان که نیازمند نظرات و تعامل شما است، این ویدیو متوقف شده و گزینه‌های احتمالی ظاهر می‌شوند. گرافیک و تصاویر استفاده شده در پخش داستان کیفیت مناسبی دارند و می‌توانند نظر کاربران را به خود جلب کنند.

حساب کاربری

برای ثبت‌نام کاربری خود در شهرزاد قصه‌دان باید از بخش پروفایل استفاده کنید. همچنین در این قسمت یک کد ویژه و اختصاصی دریافت خواهید کرد. با فرستادن این کد برای سایر دوستانتان و دعوت آن‌ها به استفاده از برنامه، هم خودتان و هم دوستانتان موفق به کسب یک جایزه ویژه خواهید شد.

قسمت تنظیمات

در این بخش از بازی شهرزاد قصه‌دان می‌توانید با فعال‌سازی موسیقی برنامه، لذت مضاعفی از این بازی ببرید. همچنین برای اطلاع از شرایط و ضوابط شهرزاد قصه‌دان باید از گزینه تنظیمات استفاده کنید. تیم برنامه‌سازی شهرزاد قصه‌دان یک نظرسنجی برای بهبود عملکرد برنامه طراحی کرده‌اند که برای شرکت در آن باید وارد گزینه تنظیمات شوید.

اشتراک طلایی

با خرید اشتراک طلایی امکان دسترسی به همه داستان‌ها را خواهید داشت. برای تهیه این اشتراک باید آیکون فعال‌سازی اشتراک را لمس کنید. با پرداخت روزانه 300 تومان از اعتبار سیم‌کارتتان می‌توانید از تجربه همه داستان‌ها بدون نیاز به کلید لذت ببرید.

با فعال‌سازی این اشتراک دیگر نیازی به استفاده از کلید و الماس برای باز شدن داستان‌ها نخواهید داشت. همچنین می‌توانید بدون استفاده از این اشتراک ماهانه، نسبت به خرید بسته‌های کلید و الماس اقدام کنید. شما با استفاده روزانه از شهرزاد قصه‌دان چند کلید و الماس به‌عنوان جایزه دریافت خواهید کرد.

جمع‌بندی

به‌طورکلی شهرزاد قصه‌دان با توجه به قابلیت‌هایی مانند فضای گرافیکی چشم‌نواز، موسیقی جذاب، اجرای آسان و بدون باگ، داستان‌های هیجان‌انگیز، استفاده از تصاویر مناسب، سیر تعاملی داستان، حجم کم، رابط کاربری آسان و… می‌تواند تجربه متفاوتی در دنیای اپلیکیشن‌های ماجراجویانه برایتان رقم بزند. برای دانلود بازی شهرزاد قصه‌دان و نصب آن می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/4808
2.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *