با share it سرعت را در انتقال فایل تجربه کنید!

مجله چارخونه » برنامه‌ » ابزارها » با share it سرعت را در انتقال فایل تجربه کنید!
با share it سرعت را در انتقال فایل تجربه کنید!
دانلود برنامه share it
فهرست محتوا

اپلیکیشن share it برنامه‌ای کاربردی در حوزه ابزارها محسوب می‌شود که روی همه سیستم‌عامل‌های اندروید، ویندوز و ios قابل‌اجرا است. تیم سازندگان شرکت Lenovo برنامه share it را به‌صورت رایگان عرضه کرده است. این برنامه ماموریت انتقال انواع فایل در همه دستگاه‌ها را دارد. با توجه به‌سرعت پایین بلوتوث در ارسال فایل و عدم تجهیز همه دستگاه‌ها به بلوتوث، سازندگان share it راهکاری مناسب و کارآمد برای انتقال فایل ارائه داده‌اند. دانلود برنامه share it یکی از نیازمندی‌های هر گوشی محسوب می‌شود. مخاطبان این برنامه افرادی هستند که به دنبال راهی مناسب برای انتقال سریع فایل‌های خود می‌گردند. در ادامه با مجله چارخونه برای نقد و بررسی این برنامه همراه باشید.

وظیفه برنامه share it چیست؟

برنامه share it یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های تولید شده برای گوشی‌های هوشمند است. کاربران گوشی‌های اندرویدی بیش از پانصد میلیون بار این برنامه را دانلود کرده‌اند. اپلیکیشن share it بدون نیاز به اینترنت انواع فیلم، عکس، موسیقی، اپلیکیشن و اسناد را بین دستگاه‌ها ارسال می‌کند. این فایل‌ها به‌طور خودکار روی حافظه دستگاه یا کارت حافظه ذخیره می‌شوند. دانلود برنامه share it به شما امکان حذف فایل‌ها یا انتقال آن‌ها در خود دستگاه هوشمند را می‌دهد.

برنامه‌های زیادی به‌منظور انتقال فایل طراحی و ساخته شده‌اند؛ اما در میان همه آن‌ها سرعت بالای share it باعث تمایز آن نسبت به دیگر برنامه‌های هم‌رده خود شده است. این اپلیکیشن فایل‌های با حجم بالا را در کوتاه‌ترین زمان منتقل می‌کند. سرعت انتقال فایل در این اپلیکیشن گاهی به 45 مگابایت بر ثانیه نیز می‌رسد. سرعت انتقال فایل‌ها بستگی به مدل گوشی و برند آن دارد. این برنامه به شما امکان حذف فایل‌ها یا انتقال آن‌ها در خود دستگاه هوشمند را می‌دهد.

برای انتقال فایل فقط به فعال‌سازی location information نیاز دارید؛ بنابراین نیازی به اتصال به اینترنت نخواهد بود. share it برای اتصال و دریافت فایل از قابلیت نقطه اتصال قابل‌حمل استفاده می‌کند. امنیت بالای این برنامه شگفت‌انگیز از اطلاعات شما در برابر هک و از بین رفتن محافظت می‌کند. علاوه ‌بر این می‌توانید روی پورتال خود رمز بگذارید تا مطمئن شوید کسی غیر از شما به آن متصل نمی‌شود.

آنچه share it را جذاب‌تر کرده، ویژگی ارسال و دریافت فایل بین رایانه و موبایل است. ابتدا باید نسخه ویندوز این برنامه را روی رایانه نصب کنید تا فایل‌ها در آسان‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن منتقل شوند.

با استفاده از حالت هات اسپات برنامه share it در بعضی بازی‌ها می‌توانید دو یا چند دستگاه هوشمند را به هم متصل کرده و با دوستانتان بازی کنید.

صفحه اصلی

اپلیکیشن share it در قسمت home آیکون‌هایی برای آنالیز و پاک‌سازی داده‌های گوشی طراحی کرده که امکان کنترل بیشتر اطلاعات گوشی را به شما می‌دهند. استفاده از این آیکون‌ها اطلاعات اضافه و بی‌مصرف را پاک می‌کند. به‌این‌ترتیب فضای داخلی گوشی افزایش خواهد یافت. در این بخش برنامه‌های دیگری که از طرف گروه سازندگان share it ساخته شده‌اند به کاربران معرفی می‌شوند. اپلیکیشن‌های مختلفی مانند lock it، clean it، listen it، clone it و… کاربردهای مختلفی برای گوشی هوشمند شما خواهند داشت.

بخش ارسال

با استفاده از گزینه send امکان ارسال تصویر، ویدیو، موسیقی، اسناد و اپلیکیشن را به سایر دستگاه‌ها خواهید داشت. پس از لمس آیکون send یکی از انواع فایل را انتخاب کنید. داده‌های هر نوع فایل در چند دسته‌بندی قرار داده شده‌اند. پس از انتخاب فایل‎های موردنظر از هر قسمت باید روی گزینه send کلیک کنید. گام بعدی نمایش نزدیک‌ترین کاربران share it برای ارسال فایل‌ها خواهد بود. درصورتی‌که مقصد فایل‌ها رایانه یا سیستم‌عامل ios باشد باید آیکون‌های connect to ios یا connect pc را لمس کنید.

بخش دریافت

برای دریافت انواع اطلاعات از طریق share it باید روی گزینه receive کلیک کنید. سپس کاربران این برنامه که آماده ارسال فایل‌ هستند، در رادار share it قابل‌مشاهده خواهند بود. همچنین در این بخش مشخصات دستگاه شما به همراه password آن نمایش داده شده است.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”930475228″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

جمع‌بندی

به‌طورکلی share it با توجه به قابلیت‌هایی مانند فضای گرافیکی چشم‌نواز، امکان ارسال فایل بدون نیاز به اینترنت، دریافت فایل در بالاترین سرعت ممکن، آنالیز داده‌های تلفن همراه، پاک‌سازی اطلاعات اضافه و بدون مصرف، اجرای بازی‌های چند کاربره با استفاده از حالت هات اسپات، رابط کاربری آسان، حجم کم نسبت به سایر برنامه‌های هم‌رده، دسترسی رایگان و… تجربه متفاوت و لذت‌بخشی در انتقال فایل تجربه خواهید کرد. برای نصب و دانلود برنامه share it می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/4838
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *