با C.A.T.S هیجان دنیای مسابقات ماشین‌های جنگی را تجربه کنید!

مجله چارخونه » بازی » اکشن » با C.A.T.S هیجان دنیای مسابقات ماشین‌های جنگی را تجربه کنید!
با C.A.T.S هیجان دنیای مسابقات ماشین‌های جنگی را تجربه کنید!
دانلود بازی C.A.T.S
فهرست محتوا

بازی پرطرفدار C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars گیمی در ژانر اکشن و هیجانی محسوب می‌شود که در مدت کوتاهی به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های گوشی هوشمند تبدیل شده است. این گیم محصولی ارزشمند از استودیوی zeptolab به شمار می‌رود. پیش‌ازاین استودیوی zeptolab باعرضه بازی‌های cut the rope2، king of thieves، cut the rope experiments HD و… به‌خوبی خود را به بازار دیجیتال معرفی کرده است. اگر شما هم از دوستداران بازی‌های هیجانی و اکشن هستید؛ بی‌شک از این گیم لذت خواهید برد. در ادامه برای بررسی و دانلود بازی C.A.T.S با مجله چارخونه همراه باشید.

داستان بازی C.A.T.S

در این گیم هیجان‌انگیز شما نقش گربه‌ای را ایفا خواهید کرد که توسط عمو تونی، برگزارکننده این مسابقات غیرقانونی و زیرزمینی، آموزش داده می‌شود. هدف این آموزش، تبدیل کاراکتر گربه به مبارزی قدرتمند در میدان نبرد ماشین‌های جنگی است. عمو تونی سال‌ها از گربه دور بوده و نتوانسته خاطرات خوبی با او بسازد؛ بنابراین او به خانه بازمی‌گردد و با اهدای یک ماشین جنگی به گربه و تعلیم او برای مسابقات ماشین جنگی سعی در جبران روزهای تلخ گذشته دارد.

شاید در نگاه اول این بازی تکراری و قابل پیش‌بینی به نظر برسد، اما گذراندن مراحل سخت و نفس‌گیر C.A.T.S کار آسانی نخواهد بود! پس از اجرای C.A.T.S می‌توانید برای استفاده از امکانات بیشتر برنامه مجوز دسترسی گیم به بعضی قسمت‌های گوشی هوشمند اندرویدی‌تان را صادر کنید. همچنین با انتخاب نام مستعار، اپلیکیشن به‌حساب کاربری شما در google play متصل شده و امکان رقابت در سطوح جدی‌تر و مقایسه نتایجتان با دیگر بازیکنان را فراهم می‌سازد.

ابتدا فیلم کوتاهی از نبرد دو ماشین جنگی نمایش و سپس سیر داستانی بازی برای شما توضیح داده می‌شود. حالا شما برای یک نبرد واقعی آماده خواهید بود. بازی C.A.T.S ساختار بسیار ساده‌ای داشته و از قسمت‌های play، edit و setting تشکیل شده است.

از کجا شروع کنیم؟‌

در گیم C.A.T.S ماشین‌های جنگی به‌طور خودکار وارد میدان مبارزه می‌شوند. وظیفه اصلی شما کنترل آن‌ها و ارتقای هر بخش از ماشین است؛ بنابراین با افزودن تجهیزات بیشتر به ماشین احتمال پیروزی در این نبرد را افزایش خواهید داد. برای اجرای هریک از مراحل می‌توانید حریف خود را انتخاب و مبارزه با او را آغاز کنید. در حالت شکست در این مبارزات، عمو تونی پیشنهادهایی برای رسیدن به پیروزی به شما می‌دهد و در صورت لزوم ابزار لازم برای به‌روزرسانی ماشین را به شما معرفی می‌کند.

تیم سازندگان C.A.T.S این بازی را در دو حالت تعریف کرده‌اند. بخش‌های quick fight و championship دو حالت فوق‌العاده نبرد هستند. quick fight یا مبارزه سریع، نبردی هیجان‌انگیز میان شما و یکی دیگر از بازیکنان طراحی‌شده C.A.T.S ترتیب می‌دهد. اگر بتوانید دست‌کم سه بار به‌طور متوالی در این نوع از بازی موفق شوید، چند صندوق جایزه دریافت خواهید کرد. هر صندوق حاوی وسایل مختلف برای ارتقای ماشین جنگی شما است. البته این صندوق‌ها قفل محکمی دارند و برای کشف آنچه در هر صندوق قرار دارد و استفاده از آن‌ها باید مدتی منتظر بمانید. البته راهی آسان‌تر برای بازگشایی صندوق‌ها بدون انتظار و گذران وقت طراحی شده است. با پرداخت چند الماس به‌راحتی امکان مشاهده جوایز داخل صندوق را خواهید داشت. همچنین می‌توانید به‌طور مستقیم با پرداخت الماس‌های زیاد این صندوق‌های جایزه دار را خریداری کنید.

پس از کسب مهارت در این نوع بازی قفل حالت championship برایتان باز خواهد شد. در این حالت از C.A.T.S شما در لیگی شگفت‌انگیز از مسابقات ماشین جنگی شرکت می‌کنید. به‌طورکلی این حالت 24 مرحله دارد. در هر مرحله شما با بازیکنان خبره و حرفه‌ای که از کاربران C.A.T.S هستند وارد نبردی نفس‌گیر خواهید شد. اگر بتوانید در این نبرد فاتح میدان باشید، جوایز متعدد و ارزشمندی به شما تعلق می‌گیرد.

ارتقای ماشین جنگی

با توجه به‌دشواری این سطح از بازی برای کسب نتیجه بهتر باید ماشین جنگی خود را مجهز به انواع ابزارآلات جنگی و وسایل قدرتمند کرده باشید. پیش از اجرای هر مرحله، شما امکان تغییر و ارتقای ماشین جنگی خود را دارید. برای پیشرفت سطح ماشینتان می‌توانید قسمت‌های بدنه، چرخ و راکت آن را از نو بسازید. برای ارتقای هر بخش باید از واحدهای رعدوبرق، شمشیر و جان استفاده کنید و هر ارتقا به نسبت کیفیت آن نیازمند تعداد معینی از این واحدها است. با لمس آیکون علامت تعجب، توضیحات مختصری درباره کیفیت و نکات بهبودیافته وسایل به شما داده می‌شود.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930513104/2664228/2″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

تنظیمات

تنظیمات امکان کنترل بیشتر بازی C.A.T.S را به شما خواهد داد. این بخش از گیم امکانات مختلفی مانند کنترل افکت‌های صدا، فعال‌سازی موسیقی، تغییر زبان برنامه، دنبال کردن حساب کاربری بازی در پیام‌رسان‌های مختلف، ویرایش اطلاعات، پشتیبانی و… را در اختیار کاربران می‌گذارد.

جمع‌بندی

به‌طورکلی C.A.T.S با توجه به قابلیت‌هایی مانند فضای گرافیکی شگفت‌انگیز، اجرای آسان و بدون باگ، موسیقی هیجان‌انگیز، طراحی خوب کاراکترها، به‌روزرسانی ابزار بازی، رابط کاربری آسان، دسترسی رایگان، حجم کم و… تجربه متفاوتی را در بازی‌های اکشن برایتان رقم خواهد زد. برای دانلود و نصب C.A.T.S از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/4864
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *