با reddit همیشه به‌روز باشید!

مجله چارخونه » برنامه‌ » ویدئو و رسانه » با reddit همیشه به‌روز باشید!
با reddit همیشه به‌روز باشید!
دانلود برنامه Reddit
فهرست محتوا

Reddit اپلیکیشنی در دسته‌بندی اخبار و مجلات محسوب می‌شود که در گروه محبوب‌ترین و پردانلودترین اپلیکیشن‌های آخرین نظرسنجی گوگل برای 2018 شناخته شده است. Reddit با حجمی کم و به‌رایگان در دسترس کاربران فضای مجازی قرارگرفته است. اگر شما هم پیگیر آخرین اخبار دنیا در زمینه‌های گوناگون هستید، از مخاطبان این اپلیکیشن خواهید بود. این برنامه یکی از قطب‌های اصلی اخبار روز دنیا است که بیشتر اخبار مهم از آن نشات می‌گیرند. برنامه Reddit برای گوشی‌های هوشمند اندروید و ios به بازار دیجیتال عرضه شده است. پیش از دانلود برنامه Reddit و نصب آن با مجله چارخونه همراه باشید تا به‌نقد و بررسی آن بپردازیم.

وظیفه برنامه Reddit چیست؟

برنامه Reddit بستری مناسب برای تبادل‌نظر در همه زمینه‌های خبری فراهم کرده است. این اپلیکیشن ماموریت جمع‌آوری تازه‌ترین اخبار و اطلاعات را از همه وب‌سایت‌ها بر عهده دارد. با دانلود برنامه reddit شما امکان ثبت نظر، درج خبر و بحث پیرامون مطالب مختلف را خواهید داشت.

این برنامه جامع درواقع مرورگری هوشمند باقابلیت سوییچ سریع بین اخبار است. کاربران Reddit را redditor می‌نامند. برای استفاده از Reddit باید عضویت این اپلیکیشن را داشته باشید. با ورود ایمیل، انتخاب نام کاربری و ثبت رمز ورود شما یکی از مشترکان این برنامه خواهید بود. پس از ثبت مشخصات خود، برای ادامه اجرای reddit باید حداقل پنج صفحه اطلاع‌رسانی یا حوزه خبری را انتخاب کنید تا امکان مشاهده اخبار و شرکت در بحث‌ها را داشته باشید. صفحه اصلی Reddit از بخش‌های inbox، chat، post، search & category و main تشکیل شده است.

بخش Inbox

Inbox به‌نوعی پل ارتباطی Reddit و کاربران محسوب می‌شود. گزینه notification شما را از آخرین اعلان‌ها مطلع می‌کند. در گزینه messages پیام‌های ارسال برای شما قابل‌مشاهده هستند. همچنین در این گزینه امکان ارسال پیام به سایر کاربران و کنترل تنظیمات inbox برایتان فراهم‌شده است.

بخش Chat

اگر به شرکت در بحث‌های گروهی و تبادل‌نظر علاقه دارید، بدون تردید از این بخش لذت خواهید برد. در بخش chat اتاق‌های گفتگو با موضوعات متنوع ایجاد شده‌اند که محلی برای افزایش اطلاعات محسوب می‌شود. با انتخاب هر اتاق گفتگو به اعضای آن چت دسترسی خواهید داشت و با لمس گزینه join به عضویت چت گروهی درمی‌آیید. همچنین اطلاعات مختصری از هر کاربر برایتان ظاهر می‌شود. درصورتی‌که قصد گفتگوی خصوصی با هر یک از ردیتورها داشته باشید، با استفاده از بخش directs امکان تبادل‌نظر وجود دارد. اگر قصد ایجاد یک chat room را دارید با لمس گزینه پلاس ادمین یک اتاق گفتگو خواهید بود.

بخش Post

Post برای دوستانی طراحی شده که تمایل به آپلود فایل‌های گوناگون در Reddit را دارند. ردیتورها در این بخش می‌توانند انواع عکس‌ها، ویدیوها، لینک‌ها و تکست‌ها را در اپلیکیشن بارگذاری کرده و آن را با سایر دوستانشان share کنند. پس از انتخاب فایل موردنظر و تکمیل مراحل پست، فایل در صفحه شخصی شما ظاهر خواهد شد.

موضوعات

در این بخش محتواهای متفاوتی با موضوعات گوناگون به نمایش درآمده‌اند که به ترتیب جدیدترین مطالب قابل‌مشاهده هستند. برای مشاهده سریع‌تر و راحت‌تر کامنت‌های نوشته شده توسط ردیتورها می‌توانید آن‌ها را بر اساس ویژگی دلخواه مرتب کنید. همچنین برای پیشرفت مطالب قابلیت امتیازدهی به پست‌ها طراحی شده است.
علاوه‌براین‌ها امکان مشاهده همه صفحات فالو شده برای ردیتورها در نظر گرفته شده است. اگر دوست دارید از صفحات بیشتر با موضوعات متنوع‌تری بازدید کنید، با لمس گزینه جستجو این امکان را خواهید داشت.

بخش اصلی

Main هسته اصلی Reddit به شمار می‌رود. این بخش دو قسمت home و popular را شامل می‌شود. اگر قصد بازدید و بررسی آخرین مطالب و اخبار منتشر شده را دارید، باید از بخش home استفاده کنید. home این اخبار را برحسب گزینه‌های best، hot، new، top و controversial دسته‌بندی کرده و باعث سهولت کاربری شده است. popular بخشی برای مشاهده محبوب‌ترین خبرهای انتخابی از طرف ردیتورها است. با استفاده از گزینه global می‌توانید محدوده جغرافیایی اخبار منتشر شده را معین کنید.

منوی برنامه

با کشیدن صفحه منوی Reddit ظاهر می‌شود. My profile، reddit coins، reddit premium، saved، history و setting از بخش‌های منو هستند. عددی تحت عنوان کارما در منوی برنامه وجود دارد که واحدی برای آرای مثبت و منفی محسوب می‌شود. هرچه پست‌هایتان رأی مثبت بگیرند، میزان کارمای شما افزایش یافته و برعکس، هر قدر رأی منفی بگیرند، میزان کارمای شما کم خواهد شد.
برای تهیه حق اشتراک و دریافت اکانت گلد باید هزینه‌ پرداخت کنید؛ این مبلغ برابر چهار دلار برای یک ماه و 30 دلار برای یک سال است. دسترسی به امکاناتی مانند هریک از ویژگی‌های جدید Reddit پیش از انتشار و برای مدتی محدود از مزایای این اکانت است. همچنین ورود به برخی chat room ها نیازمند اکانت گلد هستند.

جمع‌بندی

به‌طورکلی با توجه به قابلیت‌هایی مانند اطلاعات جامع در همه زمینه‌ها، امکان بحث و تبادل‌نظر، دسترسی به آخرین و محبوب‌ترین تیترها، فضای جذاب گرافیکی، تنظیم دسترسی به محتوا متناسب با سن ردیتور، منو برنامه، رابط کاربری آسان، حجم کم، دسترسی رایگان، امنیت بالا و… Reddit گزینه‌ای مناسب برای اطلاع‌رسانی، انتشار و دریافت خبرهای متنوع است. این اپلیکیشن تجربه جدیدی در زمینه بحث و تبادل‌نظر برایتان رقم خواهد زد برای دانلود برنامه Reddit از طریق مجله چارخونه می‌توانید از لینک زیر یا تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/4873
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *