ساخت استیکرهای اختصاصی با اپلیکیشن Bitmoji

مجله چارخونه » برنامه‌ » سرگرمی » ساخت استیکرهای اختصاصی با اپلیکیشن Bitmoji
ساخت استیکرهای اختصاصی با اپلیکیشن Bitmoji
دانلود برنامه Bitmoji
فهرست محتوا

دوست دارید تصویر خود را به یک آواتار تبدیل کرده و از روی آن استیکرهای مختلف بسازید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است، پس بدون وقفه به دانلود اپلیکیشن Bitmoji بپردازید که یک برنامه کاربردی برای شما به‌حساب خواهد آمد. با این حال اما پیش از دانلود برنامه Bitmoji برای آشنایی با نحوه کار این اپ با مجله چارخونه و معرفی این اپلیکیشن همراه باشید.

برنامه Bitmoji چگونه کار می‌کند؟‌

این برنامه محصول Bitstips است که برای دو سیستم‌عامل محبوب اندروید و ios طراحی و منتشر شده است. Bitmoji درواقع یک اپلیکیشن در دسته‌بندی اپلیکیشن‌های سرگرمی است که تصویر شما را به یک آواتار تبدیل کرده و از آواتار شما استیکرهای متنوع و جذاب می‌سازد. اگر از استیکر‌های تکراری خسته شده‌اید یا دوست دارید مجموعه‌ای از استیکر‌های اختصاصی خود را داشته باشید، بدون شک دانلود برنامه Bitmoji و استفاده از آن یکی از بهترین راه‌ها است.

شروع کار با اپلیکیشن Bitmoji

برای استفاده باید اول به دانلود برنامه Bitmoji از لینک‌های انتهای این مطلب و نصب آن روی گوشی خود اقدام کنید. بعد از نصب اپلیکیشن Bitmoji نوبت به استفاده و آشنایی با نحوه ساخت استیکرهای اختصاصی در آن می‌رسد. برای این کار کافی است چند گام ساده را طی کنید تا استیکرهای موردنظرتان ساخته شوند.

گام اول، ساخت حساب کاربری

برای استفاده از برنامه Bitmoji پیش از هر چیز به یک حساب کاربری نیاز دارید. برای ساخت حساب کاربری در اپلیکیشن Bitmoji دو روش پیش روی شما قرار دارد. می‌توانید با کمک حساب کاربری خود در اسنپ‌چت وارد برنامه شده یا از طریق آدرس ایمیل خود در برنامه ثبت‌نام کنید. اگر با حساب کاربری خود در اسنپ‌چت وارد برنامه شوید، زمان کمتری از شما گرفته شده و برنامه زودتر آماده استفاده می‌شود.

گام دوم، انتخاب جنسیت و گرفتن عکس سلفی

در این مرحله لازم است جنسیت خود را از روی استیکر‌های موجود در برنامه مشخص کرده و یک عکس سلفی از خود بگیرید. برای تشخیص بهتر برنامه باید تصویری تمام‌رخ از صورت خود گرفته و سعی کنید در محیطی روشن و با نور کافی این کار را انجام دهید.

گام سوم مشاهده آواتار نمونه و اعمال تغییرات روی صورت آن

در این مرحله اپلیکیشن با آنالیز عکستان شبیه‌ترین آواتار به تصویر چهره شما را آماده کرده و نتیجه را نمایش می‌دهد. درصورتی‌که آواتار موردپسند شما نبود، می‌توانید عکس دیگری ثبت کرده یا آواتار خود را ویرایش کنید.

گام چهارم، انتخاب لباس و اکسسوری برای آواتار

بعد از تایید آواتار خود نوبت به انتخاب لباس مناسب و اکسسوری برای او می‌رسد. در این مرحله می‌توانید از بین لباس‌های مختلف که در استایل‌ها و سبک‌های متنوع دسته‌بندی شده‌اند، لباس موردنظر خود را انتخاب کرده و سپس در صورت تمایل کلاه یا عینک به آوارتار خود اضافه کنید. گفتنی است در این بخش نیز همه امکانات مرحله پیش وجود داشته و در صورت تمایل می‌توانید باز هم تغییراتی روی صورت آواتار خود اعمال کنید.

گام پنجم تایید آواتار و ورود به دنیای استیکرها

در این مرحله پس از لمس دایره‌، حالت پیش‌نمایش آواتار خود را مشاهده می‌کنید. در صورت تایید و ذخیره آن وارد دنیایی از استیکرها که آواتار شما در آن حضور دارد خواهید شد.

گام آخر انتخاب استیکر موردعلاقه خود و اشتراک‌گذاری آن با دیگران

در مرحله آخر وارد صفحه اصلی برنامه خواهید شد. در این بخش طیف متنوعی از استیکرها در دسته‌بندی‌های مختلف در دسترس شما قرار خواهد گرفت. از طرفی قسمتی هم برای جستجو در این بخش قرار گرفته که با استفاده از آن می‌توانید دسته‌بندی استیکرهای دلخواه خود را در آن جستجو کنید و بدون اتلاف وقت یا گشت‌وگذار میان استیکرهای برنامه به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

بعد از انتخاب استیکر موردنظر خود، اپلیکیشن به‌طور خودکار امکان ذخیره استیکر در حافظه گوشی را به شما داده و فهرستی از اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی شما نصب هستند مانند شبکه‌های اجتماعی، سرویس پیام‌رسان و سرویس‌های اشتراک‌گذاری مانند SHAREit را برای اشتراک‌گذاری استیکر به شما پیشنهاد می‌دهد.

سایر قابلیت‌ها و امکانات برنامه

پس از ساخت آواتار اختصاصی خود، با نصب گوگل کیبورد می‌توانید به همه استیکر‌های خود در گوگل کیبورد دسترسی داشته و بدون نیاز به مراجعه به اپلیکیشن از آن‌ها استفاده کنید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید آواتار خود را مجددا ویرایش کرده یا آن را از نو بسازید.

درمجموع اپلیکیشن Bitmoji یک اپلیکیشن جالب و کاربردی است که می‌تواند استیکرهای جدیدی را به جمع استیکرهای شما اضافه کرده و جای استیکرهای تکراری را در گوشی شما پر کند.

https://mag.charkhoneh.com/4906
امتیاز دهید

یک پاسخ

  1. من استیکر هامو درست کردم الان میخوام تو برنامه های دیگه مثل واتساپ استفاده کنم ولی نمیشه از تنظیمات هم فعال کردم تو کیبورد هست ولی ارسال نمیشه میشه راهنمایی کنین ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *