در breed animal farm مزرعه خودتان را اداره کنید

مجله چارخونه » بازی » شبیه‌سازی » در breed animal farm مزرعه خودتان را اداره کنید
در breed animal farm مزرعه خودتان را اداره کنید
دانلود بازی breed animal farm
فهرست محتوا

بازی breed animal farm یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در ژانر شبیه‌سازی و تفننی محسوب می‌شود. با توجه به نقش بازی‌های این ژانر در کاهش استرس و فشارهای روانی، بازی breed animal farm یکی از بهترین گیم‌های اندرویدی به شمار می‌آید. در این بازی شما نگهبان و مدیر یک مزرعه جادویی هستید و باید امور آن‌ را اداره کنید. در ادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا قبل از دانلود بازی breed animal farm به نقد و بررسی آن بپردازیم.

داستان بازی breed animal farm

بازی breed animal farm داستان نوسازی مزرعه‌ای جادویی را روایت می‌کند. پس از حمله غول‌ها و هیولاها به سرزمین مقدس و نابودی حیوانات و مزارع، کاراکتر بازی مکانی مناسب روی زمین برای پنهان شدن پیدا نمی‌کند؛ بنابراین لوبیاهای سحرآمیزی را در زمین می‌کارد و پس از رشد آن‌ها تصمیم به راه‌اندازی مجدد مزرعه در آسمان‌ها می‌گیرد. به‌این‌ترتیب از خطر حمله غول‌ها در امان خواهد ماند.

پس از دانلود بازی breed animal farm و ورود به آن به‌طور خودکار به اکانت خود در google play متصل خواهید شد؛ بنابراین می‌توانید رقابت‌ها را جدی‌تر دنبال کرده و نتایج خود را با سایر بازیکنان مقایسه کنید. همچنین بااتصال به اکانت خود در فیس بوک امکان مقایسه نتایج خود با دوستانتان را خواهید داشت.

به‌طورکلی شما در breed animal farm وظیفه کاشت و پرورش محصولات مختلف کشاورزی، فروش آن‌ها به مشتریان، نگهداری و غذا دادن به حیوانات مزرعه، ترکیب حیوانات مختلف باهم و اصلاح نژاد آن‌ها، ارتقای محل نگهداری حیوانات، پاک‌سازی مزرعه از گیاهان اضافه و… را بر عهده دارید. درواقع شما باید مزرعه‌تان را گسترش داده و بخش‌های مختلف آن را ارتقا دهید.

شروع بازی

با اجرای بازی به‌طور مستقیم وارد مزرعه‌تان می‌شوید. قابلیت بزرگنمایی یا زوم امکان مشاهده دقیق‌تر مزرعه را به شما می‌دهد. کاراکتر بازی یک پسر کوچک است که همیشه کنار صفحه نمایشگر گوشی راهکارهایی برای پیشرفت مزرعه به شما ارائه می‌دهد.

ابتدای گیم breed animal farm تعدادی سکه، یاقوت، ستاره و منابع غذایی به شما داده شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید برای مزرعه حیوانات متنوعی بخرید. با تغذیه هر حیوان، باعث رشد سریع او خواهید شد. پس از گذشت مدتی حیوانات تولیدمثل کرده و مزرعه بزرگ‌تر می‌شود. حیوانات برای تولیدمثل از مزرعه خارج شده و به جنگل اسرارآمیز می‌روند.

از نکات جالب breed animal farm امکان جفت‌گیری حیوانات مختلف با یکدیگر است. به‌این‌ترتیب بیش از 100 نوع حیوان نادر و شگفت‌انگیز کشف خواهید کرد. پس از تولیدمثل حیوانات، با ضربه‌های متوالی روی صفحه بازی حیوان جدیدی وارد بازی می‌شود. به‌این‌ترتیب جمعیت مزرعه بیشتر شده و برای ادامه بازی مشکل کمبود جا خواهید داشت. برای خرید محل نگه‌داری حیوانات می‌توانید به فروشگاه مراجعه کنید. همچنین امکان تغییر مکان هریک از خانه‌های حیوانات را با لمس موقت صفحه دارید. همچنین با کلیک روی محل زندگی هر حیوان امکان ارتقا و گسترش آن را خواهید داشت. می‌توانید با فروش محصولات هر حیوان مانند شیر، تخم‌مرغ و سایر محصولات سکه‌های بیشتری جمع کنید.

علاوه‌براین با کاشت محصولاتی مثل ذرت، گندم، سیب‌زمینی، جو و… محصولات کشاورزی متنوعی کاشته و با آبیاری، آن‌ها را پرورش دهید. سپس با فروش آن‌ها سکه‌های خود را افزایش دهید.

آنچه breed animal farm را جذاب‌تر کرده امکان سفر به سایر منطقه‌های لوبیای سحرآمیز است. جزایر متنوعی با شگفتی‌های خاص در همسایگی مزرعه شما قرار دارد. با پیشرفت بازی breed animal farm امکان باز کردن قفل آن‌ها و سفر به دنیای هیجان‌انگیزشان فراهم می‌شود. برخی از این جزایر پوشیده از یخ و برخی دیگر آب‌وهوای بیابانی دارند.

گزینه‌ها

گزینه quest در سمت چپ صفحه بازی، ماموریت‌های متنوعی به شما محول می‌کند که با انجام هریک ستاره، سکه و منابع غذایی به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنید.

گزینه shop به شما امکان خرید انواع آیتم‌های موردنیاز برای ادامه بازی را می‌دهد. در بخش animals با پرداخت سکه یا یاقوت می‌توانید حیواناتی مانند خوک، خرگوش، گاو، اردک و… برای مزرعه بخرید. Cages محل نگهداری انواع حیوانات را برایتان فراهم می‌کند. همچنین ساختمان‌های موردنیاز برای ادامه بازی را می‌توانید در بخش buildings پیدا کنید. با توجه به اینکه زیبایی مزرعه به ارزش بازی شما اضافه می‌کند. با استفاده از گزینه decorations انواع گیاهان زینتی، نرده‌ها، قارچ‌ها و… را خریداری کنید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930496971/193/2″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

جمع‌بندی

به‌طورکلی breed animal farm با توجه به ویژگی‌هایی مانند اجرای آسان و بدون باگ، فضای گرافیکی چشم‌نواز، موسیقی جذاب، گسترش و توسعه مزرعه، ترکیب انواع حیوانات، کاهش استرس و تنش، رابط کاربری آسان، حجم کم، دسترسی رایگان و… تجربه‌ای لذت‌بخش در دنیای بازی‌های تفننی برایتان رقم خواهد زد. برای نصب و دانلود بازی breed animal farm از لینک زیر یا تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/4920
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *