برنامه Drops کلاس زبان همراه شما!

مجله چارخونه » برنامه‌ » برنامه های آموزشی » برنامه Drops کلاس زبان همراه شما!
برنامه Drops کلاس زبان همراه شما!
دانلود برنامه drops
فهرست محتوا

بسیاری از افراد علاقه زیادی به یادگیری زبان‌های خارجی دارند اما با این حال به‌ دلیل کمبود وقت یا صرفه‌جویی در هزینه امکان استفاده مستقیم و حضوری از کلاس‌های آموزشی را ندارند. بنابراین امروز می‌خواهیم به آن‌ها دانلود برنامه drops را پیشنهاد دهیم. اپلیکیشن drops یک برنامه عالی برای آموزش انواع زبان‌های زنده دنیا است. پیش از دانلود اپلیکیشن drops با مجله چارخونه همراه باشید تا به‌نقد و بررسی آن بپردازیم.

برنامه Drops چیست؟

برنامه drops اپلیکیشنی در حوزه آموزشی است که همه ابعاد زبان مانند لغات، نوشتاری، تلفظ و شنیداری را به آسان‌ترین و سریع‌ترین روش آموزش می‌دهد. زبان‌هایی مثل اسپانیایی، ترکیه‌ای، کره‌ای، ایتالیایی، فرانسوی، عربی و… در این برنامه آموزش داده می‌شود. این برنامه با بهره‌گیری از تکنیک motion graphic و sound effects یادگیری هر زبانی را آسان می‌کند.

دانلود برنامه drops و اجرای آن

پس از دانلود برنامه drops و اجرای آن در ابتدا باید زبان موردنظر خود را مشخص کنید. سپس شما به همه قسمت‌های اپلیکیشن دسترسی خواهید داشت. چهار بخش اصلی برنامه profile، collection، dojo و topics هستند. رنگ پس‌زمینه اپلیکیشن در هر بخش متفاوت است که باعث چشم‌نواز‌ی فضای برنامه می‌شود.

بخش کاربری یا نمایه

همانطور که گفتیم که پس از دانلود اپلیکیشن drops و اجرای آن برای اولین بار می‌توانید برای خود یک صفحه کاربردی در این برنامه ایجاد کنید. این صفحه مربوط به خود شما بوده و می‌توانید تغییرات لازم را با کمک بخش profile در اپلیکیشن ایجاد کنید. امکان تغییر زبان موردنظر برای یادگیری در این بخش فراهم شده است. برای تعیین سطح مهارت و توانایی خود باید از دو گزینه مبتدی و متوسط یکی را انتخاب کنید.

با استفاده از گزینه log in می‌توانید همه داده‌ها، اطلاعات و تاریخچه آموزشی خود را ذخیره کنید؛ بنابراین درصورتی‌که اپلیکیشن از گوشی شما پاک شود، اطلاعاتتان پشتیبانی خواهد شد.

همچنین قسمت تنظیمات این امکان را برای شما فراهم کرده است بازه زمانی هر جلسه را مشخص کنید. زمان هر جلسه حداقل پنج دقیقه است. اگر بخواهید این زمان را تغییر دهید باید هزینه‌ای به‌عنوان حق اشتراک پرداخت کنید. فعال کردن اعلان برنامه باعث عدم فراموشی تمرینات و استمرار یادگیری می‌شود. همچنین فعال کردن گزینه‌های pronunciation، sound و vibration باعث سهولت بیشتر یادگیری شما خواهد شد. گزینه native language برای تغییر زبان خود برنامه طراحی شده تا برنامه به زبان محلی خودتان، زبان موردنظر را آموزش دهد.

با استفاده از حق اشتراک ماهیانه، سالیانه و تک جلسه‌ای امکان دسترسی به قسمت‌های گوناگون drops فراهم خواهد شد.

جعبه لغات مخصوص یا Collection

کالکشن محلی برای ذخیره کلماتی است که شما در موضوعات مختلف یاد گرفته‌اید. به‌این‌ترتیب همیشه امکان مراجعه، بررسی و مرور مجدد این کلمات برایتان وجود خواهد داشت.

در استفاده از Dojo سخت‌تر تمرین کنید

قابلیت dojo برای تمرینات سخت‌تر در نظر گرفته شده است. درنتیجه می‌توانید در صورت تمایل کلمات دشوارتری را فرابگیرید. برای استفاده از این ویژگی باید حداقل 50 کلمه را یاد گرفته باشید. این بخش برای کاربرانی طراحی شده که در تصمیم خود برای یادگیری زبان جدیت بیشتری به خرج می‌دهند.

بخش موضوعات یا Topics

شاید بتوان اصلی‌ترین قسمت drops را بخش موضوعات دانست. این بخش کلمات را در دسته‌بندی‌هایی نظیر food، foundation، nature & animals، people & health، travel & vehicles، home & garden، city & shops، business & tech و… برای مخاطبان خود عرضه کرده است. شما مجاز هستید برای یادگیری هر دسته از این کلمات 5 دقیقه زمان صرف کنید. برای یادگیری کلمات، ابتدا یک لغت برایتان ظاهر می‌شود. درصورتی‌که آن کلمه از لغات انتخابی شما برای سبد واژگان باشد، با کشیدن انگشت روی صفحه آن کلمه را انتخاب خواهید کرد.

سپس تلفظ، املا و معنی هر لغت بررسی می‌شود. اگر در آزمونی که اپلیکیشن از شما می‌گیرد قبول شوید؛ واژگان دیگری برایتان نمایش داده خواهد شد.

دوره واژگان

قطعا شما نیز می‌دانید موفقیت در یادگیری زبان مستلزم مرور واژگان است. به همین دلیل، با استفاده از گزینه گلبرگ شکلی که در صفحه topics قرار دارد، امکان دوره کلمات فراهم شده است. لغات هر جلسه تا یک هفته پس از یادگیری به‌طور مرتب یادآوری خواهند شد. در مرحله اول که شما تازه‌کار محسوب می‌شوید رنگ این گلبرگ بنفش خواهد بود. به‌مراتب با پیشرفت شما رنگ گلبرگ تغییر خواهد کرد.

رنگ آبی موقعیتی را نشان می‌دهد که شما هنوز به کلمات مختصری تسلط دارید. اگر به حدی پیشرفت کنید که قادر به بیان جملات باشید گلبرگ رنگ سبز به خود خواهد گرفت. با پیشرفت‌های بیشتر موفق خواهید بود با تسلط کافی به زبان موردنظر صحبت کنید و مکالمه اطرافیان را متوجه شوید. در این زمان است که گلبرگ زردرنگی برایتان به نمایش درخواهد آمد.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”930549959″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

ویدیوی کوتاه از برنامه drops

جمع‌بندی

Drops اپلیکیشنی باقابلیت‌های فراوان نظیر اطلاعات جامع آموزشی، رعایت لهجه هر زبان، فضای گرافیکی چشم‌نواز، منوی برنامه، دسترسی رایگان، حجم کم، اجرای راحت و بدون باگ، سهولت کاربری و… است که می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را در آموزش زبان برایتان رقم بزند. به همین دلیل انتخاب این اپلیکیشن، تصمیمی هوشمندانه خواهد بود. برای دانلود drops می‌توانید از کیوآرکد زیر استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/4939
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *