یک برنامه عالی برای ویرایش عکس‌ها و فیلم‌های شما!

مجله چارخونه » برنامه‌ » موسیقی و صدا » یک برنامه عالی برای ویرایش عکس‌ها و فیلم‌های شما!
یک برنامه عالی برای ویرایش عکس‌ها و فیلم‌های شما!
دانلود برنامه androvid pro
فهرست محتوا

اپلیکیشن androvid pro یک برنامه کاربردی در بخش ویراش فیلم و عکس است. ویرایش فایل‌های تصویری و اعمال تغییرات دلخواه روی آن از دغدغه‌های همیشگی علاقه‌مندان عکاسی و فیلمبرداری با موبایل است. برای همین امروز دانلود برنامه androvid pro را به شما پیشنهاد می‌کنیم و در این مطلب از مجله چارخونه به نقد و بررسی آن می‌پردازیم.

وظیفه برنامه androvid pro چیست؟

برنامه androvid pro ابزاری برای ویرایش فیلم و اعمال تغییرات روی آن محسوب می‌شود که در مدت کوتاهی به یکی از برترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم و عکس تبدیل شده است. androvid pro با حجم کم نسبت به سایر اپلیکیشن‌های هم ‌رده خود گزینه مناسبی برای یک برنامه editor خواهد بود. این برنامه با زبان‌های مختلفی مانند انگلیسی، عربی، فرانسوی، آلمانی و… به ویرایش فایل‌های تصویری می‌پردازد. البته در آخرین ورژن ارائه شده توسط تیم برنامه‌نویسی androvid pro این اپلیکیشن از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.

روش کار و دانلود برنامه androvid pro

برنامه androvid pro ساختار ساده‌ای دارد و کاربر را درگیر مراحل زمان‌بر ثبت‌نام نمی‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید با ترکیب چند ویدیو یک فیلم متفاوت بسازید. همچنین امکان برش یا حذف قسمتی از فیلم را دارید. علاوه ‌بر این در صورت تمایل، هر فیلم به چند کلیپ جداگانه تقسيم می‌شود. اپلیکیشن androvid pro قابلیت تغییر فرمت فایل‌های تصویری و انواع عکس‌ها را دارد. همچنین تیم برنامه‌‌سازی این اپلیکیشن امکان تغییر فرمت انواع ویدیوها به فرمت فایل‌های صوتی را فراهم کرده‌اند. افزودن حاشیه به بعضی از ویدیوها باعث زیبایی بیشتر و هماهنگی و نظم آن می‌شود. برنامه androvid pro چنین ویژگی را به‌راحتی در اختیار کاربران قرار داده است.

بعضی از ویرایشگران و فیلم‌سازان با استفاده از تصاویر پس‌زمینه و افکت‌های مختلف، عکس‌ها و ویدیوهای متنوع با کاربردهای گوناگون می‌سازند؛ بنابراین androvid pro گزینه مناسبی به‌عنوان ابزار فیلم‌سازی و ویرایش عکس خواهد بود. عدم هماهنگی زیرنویس با ویدیو از معضلات همیشگی فیلم بازان حرفه‌ای محسوب می‌شود. این اپلیکیشن کاربردی راهکاری مناسب برای افزودن زیرنویس به فایل اصلی فیلم و تغییر سرعت یا زمان اجرای آن ارائه می‌دهد. تنظیم شدت رنگ و نور فیلم از نکات جذاب androvid pro به شمار می‌آید که برای بسیاری از فیلم‌سازان قابل‌استفاده است.

خلق یک اسلاید شو از تصاویر و انتخاب یک موسیقی برای آن از قابلیت‌های این برنامه به شمار می‌آید. طراحان androvid pro با ویژگی تنظیم کادر نمایش فیلم و ایجاد کراپ باعث سهولت فعالیت ویرایشگران ویدیو و عکس شده‌اند. اگر قصد حذف کامل صدای فیلم و جایگزینی صدای دلخواه روی آن را داشته باشید، androvid pro انتخاب مناسبی برای ویرایش ویدیوهایتان خواهد بود.

گروه سازندگان androvid pro، این اپلیکیشن را در بخش‌های تنظیمات، منوی برنامه، ویدیوها، عکس‌ها، trim، add music، merge، frame grab، reverse، add text، effects، crop، tool box، convert، shoot new و slide show تعریف کرده‌اند.

اجرای ویدیوها

در صفحه اصلی برنامه تعدادی از فیلم‌های گوشی شما به‌صورت تصادفی قابل مشاهده هستند. با اجرای هر ویدیو در androvid pro اطلاعات مربوط به آن مانند زمان، اندازه، حجم، فرمت فایل، کیفیت و نام آن قابل‌نمایش خواهد بود. ابزارهای ویرایش فیلم در task bar یا نوار وظیفه بالای صفحه نمایشگر در اختیار شما قرار می‌گیرند. با کشیدن صفحه به سمت راست و چپ فیلم بعدی یا قبلی قابل‌نمایش است. در صورت تمایل برای توقف یا اجرای دوباره ویدیو باید یک بار روی صفحه‌نمایش ضربه بزنید.

با لمس آیکون مربعی شکل در صفحه اصلی می‌توانید نوع نمایش قرارگیری فایل‌های تصویری را میان فهرستی از نام‌ها یا آیکون‌های هر فیلم تعیین کنید. گزینه سه خط در بالای صفحه نمایشگر androvid pro به شما کمک می‌کنید ترتیب قرارگیری فایل‌ها را بر اساس اندازه، نام، تاریخ یا مدت هر فایل مشخص کنید. androvid pro به همه قسمت‌های حافظه داخلی و کارت حافظه گوشی دسترسی دارد؛ بنابراین با استفاده از این برنامه امکان حذف فایل‌ها، انتقال هریک، تغییر نام آن‌ها و… را خواهید داشت. گزینه recycle bin امکان بازیابی فایل‌های حذف شده را برایتان فراهم می‌کند. به‌این‌ترتیب دیگر نگرانی برای از دست دادن فایل‌ها معنی ندارد.

جمع‌بندی

به‌طورکلی androvid pro با توجه به قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از زبان فارسی، حذف صدای اصلی فیلم و جایگزینی صدای دیگر، تنظیم زیرنویس روی فایل اصلی فیلم، تبدیل چند فیلم به یک کلیپ، تقسیم یک فیلم به چند ویدئو، اجرای افکت‌های مختلف روی فیلم‌ها و عکس‌ها، تغییر انواع فرمت‌های فایل‌های تصویری، تبدیل فرمت فایل تصویری به فایل صوتی، حجم کم نسبت به سایر اپلیکیشن‌های هم‌رده و… تجربه متفاوتی میان برنامه‎‌های با سبک edit برایتان به ارمغان می‌آورد. برای دانلود و نصب androvid pro می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/4971
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *