چگونه یک موسیقی جذاب را به عنوان آهنگ پیشواز خط تلفن انتخاب کنیم؟‌

مجله چارخونه » برنامه‌ » سرگرمی » چگونه یک موسیقی جذاب را به عنوان آهنگ پیشواز خط تلفن انتخاب کنیم؟‌
چگونه یک موسیقی جذاب را به عنوان آهنگ پیشواز خط تلفن انتخاب کنیم؟‌
دانلود برنامه پیشواز
فهرست محتوا

برنامه پیشواز یک برنامه کاربردی در سبک سرگرمی و ارتباطات است که توسط استودیوی برنامه‌سازی پیشگامان یارا کیش و به سفارش شرکت ایرانسل تولید و به بازار دیجیتال عرضه شده است. مخاطبان اپلیکیشن پیشواز آن دسته از کاربران ایرانسل هستند که از طرفداران پرو پا قرص آهنگ پیشواز محسوب می‌شوند. در ادامه برای بررسی و دانلود برنامه پیشواز با مجله چارخونه همراه باشید.

اپلیکیشن پیشواز

در سال‌های اخیر ایرانسل با ایجاد قابلیت جذاب آهنگ‌های پیشواز طیف جدیدی از خدمات را برای کاربران خود بوجود آورد. همان‌طور که می‌دانید در این ویژگی به‌جای شنیدن صدای بوق پشت خط تلفن، آوای یک موسیقی خاص به گوش مخاطب می‌رسد. آهنگ پیشواز در حافظه و تنظیمات گوشی شما قرار نمی‌گیرد و کنترل آن توسط شرکت ایرانسل خواهد بود؛ بنابراین شرکت سازنده، مدل و نوع گوشی شما تفاوتی در انتخاب آهنگ پیشواز نخواهد داشت.

اپلیکیشن پیشواز یک مجموعه کامل از آهنگ‌های مختلف است که قابلیت ثبت به‌عنوان آهنگ پیشواز در مکالمات شما را دارند. طراحی و تولید چنین برنامه‌ای راه‌کاری برای سهولت بیشتر انتخاب آهنگ پیشواز محسوب می‌شود. استفاده از این برنامه به‌صورت آزمون ‌و خطا است؛ بنابراین تا 48 ساعت می‌توانید به‌طور رایگان از خدمات پیشواز استفاده کنید. پس‌ازآن با پرداخت روزانه 300 تومان از مشترکین این اپلیکیشن خواهید بود. برنامه پیشواز در بخش‌های پیشواز هوشمند، پیشواز ایرانسل و پیشوازهای من تعریف شده است.

پیشواز هوشمند

تیم تولیدکنندگان برنامه پیشواز در قسمت پیشواز هوشمند توانسته‌اند با ارائه خدمات قابل‌توجه رضایت کاربران اپراتور ایرانسل را جلب کنند. پس از دانلود برنامه پیشواز در قسمت پیشواز هوشمند، با انتخاب یک خواننده یا یک آلبوم خاص به‌عنوان پیشواز سیم‌کارت خود می‌توانید به‌صورت چرخشی، تصادفی و روزانه از آهنگ‌های او به‌عنوان پیشواز استفاده کنید. همچنین شما امکان برش بخش دلخواهی از موسیقی‌های موجود در اپلیکیشن پیشواز و تنظیم آن به‌جای صدای بوق را دارید. به‌این‌ترتیب می‌توانید آهنگ پیشواز سیم‌کارت ایرانسلی خود را به بهترین شکل شخصی‌سازی کنید.

در این بخش از برنامه فهرستی از آلبوم‌ها و خواننده‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد. این آهنگ‌ها در دسته‌بندی‌های مختلفی مانند مذهبی، سنتی، پاپ، خواننده‌های پیشنهادی، برترین خواننده‌ها و… ارائه شده‌اند. با کلیک روی نام هر خواننده، آلبوم‌ها و آهنگ‌های او برحسب محبوبیت میان طرفداران نمایش داده می‌شود. همچنین تعداد طرفداران او در برنامه پیشواز و کاربرانی که آهنگ‌های این خواننده را به‌عنوان آهنگ پیشواز برگزیده‌اند در بالای صفحه و زیر نام خواننده ثبت شده است. با لمس آیکون مربع روی هر آهنگ، می‌توانید آن را به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید.

یکی دیگر از خلاقیت‌هایی که تولیدکنندگان اپلیکیشن پیشواز در تولید این برنامه به خرج داده‌اند، طراحی پیشوازهای گویا و فوری است. در این پیشوازها علت عدم پاسخگویی شما به تلفن بیان شده و یک گوینده وضعیت شما را برای مخاطب شرح می‌دهد. پیشوازهای این قسمت برای حالت‌های نماز، جلسه، رانندگی، کلاس درس و… قرار داده شده‌اند. با فعال‌سازی آن‌ها به مدت 30 دقیقه سیم‌کارت شما از پیشواز گویا پشتیبانی خواهد کرد. علاوه‌براین با استفاده از قسمت search می‌توانید آهنگ موردنظرتان را جستجو کنید تا آن را به‌عنوان پیشواز برگزینید.

پیشواز ایرانسل

در این بخش از اپلیکیشن پیشواز تک آهنگ‌هایی به‌عنوان پیشواز در اختیار کاربران قرار داده شده است. این موسیقی‌ها در طبقه‌بندی‌های مختلفی مانند پاپ ایرانی، پاپ خارجی، فیلم و سریال، کارتونی، کودک و نوجوان، ملی، ورزشی، دفاع مقدس و… در اختیار شما قرار می‌گیرد. با انتخاب هر پیشواز مبلغ 300 تومان در ماه از اعتبار سیم‌کارتتان کسر خواهد شد.

با لمس هر موسیقی، اطلاعات مختلفی روی صفحه نمایشگر گوشی ظاهر می‌شود. اطلاعاتی مانند طرفداران آهنگ، تعداد پیشواز فعال برای آن موسیقی، آهنگ‌های دیگر خواننده و تعداد نفراتی که آهنگ را Play کرده‌اند ازجمله این داده‌ها هستند. با لمس آیکون هدیه در این قسمت، می‌توانید این پیشواز را برای شخصی به‌عنوان هدیه بفرستید؛ بنابراین زمانی که آن شخص با شما تماس بگیرد، پیشواز دریافت شده به‌صورت هدیه فقط برای او پخش می‌شود و برای دیگر مخاطبان شما غیرفعال خواهد بود.

جمع‌بندی

به‌طورکلی برنامه پیشواز با توجه به قابلیت‌هایی مانند فضای گرافیکی چشم‌نواز، استفاده از تصاویر مناسب، ارائه کد موسیقی‌ها و آلبو‌م‌های متنوع به‌عنوان آهنگ پیشواز، قرار دادن آهنگ پیشواز اختصاصی برای یک مخاطب خاص، به‌روزرسانی اطلاعات با اتصال به اینترنت، انتخاب موسیقی‌های یک خواننده یا آلبوم برای آهنگ پیشواز با تغییر روزانه آهنگ‌ها و… تجربه متفاوتی برایتان رقم خواهد زد. برای دانلود و نصب اپلیکیشن پیشواز می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/4988
5/5 - (1 امتیاز)

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *