بیلیارد واقعی را با بازی 8Ball Pool تجربه کنید

مجله چارخونه » بازی » ورزشی » بیلیارد واقعی را با بازی 8Ball Pool تجربه کنید
بیلیارد واقعی را با بازی 8Ball Pool تجربه کنید
دانلود بازی 8Ball Pool
فهرست محتوا

بازی 8 Ball Poolمحصول بازی‌سازی MiniClip است که در آن بازی بیلیارد را روی گوشی خود تجربه خواهید کرد. این بازی برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios طراحی شده است. اگر از طرفداران پر و پا قرص بیلیارد هستید با ما در مجله چارخونه برای معرفی و دانلود بازی 8Ball Pool همراه باشید.

رقابت‌های بازی 8Ball Pool واقعی هستند

در بازی 8Ball Pool خبری از رقابت با هوش مصنوعی نیست و در این بازی قرار است یک بازی واقعی را با سایر بازیکنان در سراسر جهان تجربه کنید. قوانین بازی 8Ball Pool  مانند بیلیارد واقعی است و هیچ جزییاتی از بازی نادیده گرفته نشده است. بازی 8Ball Pool فقط شامل بازی‌های ایت و ناین بال بیلیارد می‌شود و در آن خبری از سایر بازی‌های بیلیارد مانند اسنوکر، کارامبول و … نیست.

در اولین تجربه بازی با فرض این که شما قوانین بازی را به‌طور کامل می‌دانید فقط یک آموزش کوتاه برای آشنایی با گیم‌پلی بازی به شما داده می‌شود و سپس بازی بدون وقفه شروع خواهد شد.

گیم پلی بازی به‌گونه‌ای طراحی شده که پیش از ضربه به توپ مسیر حرکت آن برای شما مشخص است و این موضوع شما را تا حدودی از نتیجه کار خود باخبر می‌کند. به‌علاوه شدت ضربه نیز توسط شما قابل‌کنترل بوده و می‌توانید متناسب با شرایط شدت ضربه را کم یا زیاد کرده و به توپ ضربه بزنید.

روال هر مسابقه به این شکل است که پیش از مسابقه تعدادی سکه به‌صورت یکسان از شما و بازیکن مقابل کسر می‌شود و در پایان بازی برنده صاحب کل سکه‌ها خواهد شد. همچنین ارتقا میز، چوب بیلیارد و … ازجمله امکاناتی است که با پیشرفت در بازی به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد.

علاوه بر مواردی که گفته شد در جریان بازی مینی گیم‌هایی نیز گنجانده شده است که با انجام آن‌ها سکه‌های به‌عنوان جایزه دریافت خواهید کرد. البته مینی گیم‌ها به‌صورت محدود در اختیار شما قرار می‌گیرند و به‌عنوان‌مثال گردونه شانس که یک مینی گیم به‌حساب می‌آید هر 24 ساعت، یک بار امکان چرخش به‌صورت رایگان را دارد. البته اگر پول کاغذی هم داشته باشید می‌توانید این مینی گیم‌ها را بازی کنید برای بدست آوردن پول کاغذی هم باید ویدیوهای تبلیغاتی را ببینید .

برای انجام بازی باید از کجا شروع کنیم؟

قدم اول برای شروع بازی دانلود آن است. برای دانلود بازی 8 Ball Pool  در پایان مطلب لینک و کیوآرکد دسترسی به بازی را قرار داده‌ایم که از طریق آن‌ها می‌توانید بازی را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.

برای استفاده از 8Ball Pool نیازی به ساخت حساب کاربری در بازی ندارید و به‌صورت میهمان نیز می‌توانید بازی را انجام دهید؛ اما مزیت ایجاد حساب کاربری در بازی این است که اگر روزی بازی شما به هر دلیلی پاک شد یا قصد تعویض گوشی خود را داشتید، پیشرفت شما در حساب کاربری‌تان ذخیره شده و با ورود مجدد به بازی تاریخچه فعالیت شما بازگردانی می‌شود.

نوبت به شروع بازی می‌رسد

بازی8Ball Pool را می‌توانید در 4 حالت بازی کنید. اولین حالت، حالت یک‌به‌یک (Play 1 on 1) است. در این حالت با انتخاب مکان بازی و پرداخت مبلغ ورودی وارد رقابت با یک رقیب به‌صورت تصادفی شروع شده و به‌تدریج با پیشرفت در بازی می‌توانید در مکان‌های جدیدتری بازی کنید.

در حالت دوم که حالت ویژه (Play Special) است، می‌توانید وارد تورنومنت شده یا بازی بدون راهنمایی را تجربه کنید. گفتنی است در تورنومنت‌ها به همراه 7 نفر دیگر به رقابت پرداخته و در صورت پیروزی پول دریافتی شما چند برابر پول پرداختی خواهد بود.

حالت سوم بازی حالت ناین بال (Play 9 Ball) است که در آن قوانین ناین بال حاکم است و بیلیارد را به سبک ناین بال بازی خواهید کرد. اما حالت چهارم و آخرین حالت بازی هم‌بازی با دوستانتان (Play With Friends) است. در این حالت می‌توانید با دوستان خود یک بازی دوستانه را تجربه کنید. البته بازی یک حالت آفلاین (Ofline Practice) هم دارد که در این حالت فقط می‌توانید تمرین کرده و خود را برای بازی‌های آنلاین آماده کنید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”920424879″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

ویدیویی از بازی 8Ball Pool

جمع‌بندی

درمجموع بازی 8Ball Pool  را می‌توان جزو یکی از بهترین بازی‌های بیلیارد موجود برای گوشی‌های هوشمند معرفی کرد که با گیم پلی جذاب خود و جایگزینی افراد واقعی برای رقابت به‌جای هوش مصنوعی، تجربه یک بازی بیلیارد واقعی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

https://mag.charkhoneh.com/5012
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *