با Tasty آشپزی خود را متحول کنید

مجله چارخونه » برنامه‌ » آشپزی و رستوران » با Tasty آشپزی خود را متحول کنید
با Tasty آشپزی خود را متحول کنید
دانلود برنامه Tasty
فهرست محتوا

فرقی نمی‌کند آقا باشید یا خانم، سن و سالتان کم باشد یا زیاد. فراموش نکنید آشپزی جزو جدایی‌ناپذیر زندگی است و هر فردی باید دست‌کم طرز تهیه چند نوع غذا را بلد باشد. چراکه روزی به آن نیاز خواهد داشت. اگر به آشپزی علاقه‌مند هستید یا به یک دستیار حرفه‌ای برای آشپزی در مواقع ضروری نیاز دارید اپلیکیشن Tasty بهترین انتخاب برای شما است. این برنامه به شما در یادگیری آشپزی کمک خواهد کرد. با مجله چارخونه در بررسی و دانلود برنامه Tasty همراه باشید.

در اپلیکیشن Tasty هزاران دستور تهیه غذا و خوراکی وجود دارد

Tasty یک برنامه آنلاین آموزش آشپزی و خوراکی‌های مختلف است که دستور تهیه 3000 نوع غذا و خوراکی از کشورها و فرهنگ‌های مختلف در آن جمع‌آوری شده است. اپلیکیشن Tasty با دانلود بیش از یک‌میلیون بار و کسب امتیازهای 4.9 و در 4.4 در اپل استور و گوگل پلی در جایگاه یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های ویژه پخت غذا و خوراکی‌ در سال 2018 قرار دارد. دستورالعمل‌های موجود در برنامه گام‌به‌گام پخت یک غذا یا خوراکی را آموزش می‌دهند. نکته جذاب این برنامه وجود ویدئوی کوتاه آموزش پخت غذا، کنار توضیحات متنی برای درک بهتر مراحل دستور پخت است.

برای استفاده از اپلیکیشن Tasty نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید

اپلیکیشن Tasty به‌گونه‌ای طراحی شده که برای دسترسی به دستور‌های پخت‌ آن نیازی به ساخت حساب کاربری در برنامه ندارید. البته ناگفته نماند با ایجاد حساب کاربری در برنامه می‌توانید دستور پخت‌های موردعلاقه خود را ذخیره کنید یا به دستور پخت‌های منتخب خود دسترسی داشته باشید؛ بنابراین اگر قصد ساخت حساب کاربری در برنامه را دارید، می‌توانید از طریق حساب گوگل یا فیس‌بوک برای خود یک اکانت در Tasty ایجاد کنید.

برای دانلود برنامه Tasty و نصب آن روی گوشی خود می‌توانید از طریق لینک‌های موجود در پایان مطلب به نسخه اندروید آن دسترسی داشته و آن را روی گوشی خود نصب کنید. پیش از دانلود و نصب اپلیکیشن مطمئن شوید نسخه اندروید گوشی شما بالاتر از 5.0 باشد. همچنین این برنامه با سیستم‌عامل ios نسخه 11 به بالا سازگار است.

دستورالعمل‌های موجود در اپلیکیشن Tasty متناسب با رژیم غذایی شما هستند

در اولین ورود به اپلیکیشن از شما درباره گیاه‌خواری سوال می‌شود؛ بنابراین درصورتی‌که گیاه‌خوار هستید با انتخاب گزینه مربوط به این مورد، دستور پخت غذاها و خوراکی‌های گوشتی از میان دستورالعمل‌های موجود در اپلیکیشن حذف می‌شود و فقط غذاها و خوراکی‌های مناسب گیاه‌خواران در دسترس شما قرار خواهد گرفت. علاوه‌براین اگر تصمیم گرفتید از غذاهای حاوی گوشت استفاده کنید، می‌توانید از قسمت تنظیمات وارد بخش Dietary Restrictions شده و گزینه No Restrictions را انتخاب کنید.

رابط کاربری برنامه بسیار ساده و قابل‌فهم است

اپلیکیشن Tasty رابط کاربری ساده‌ای دارد. به‌طوری‌که کل آن در دو قسمت Discover و My Recipes خلاصه می‌شود. برای آشنایی بیشتر با هریک از این قسمت‌ها به‌طور جداگانه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

بخش Discover

این قسمت درواقع صفحه اصلی برنامه است که در آن دستور پخت انواع غذاها و خوراکی‌ها به‌صورت جداگانه دسته‌بندی شده و در اختیار شما قرار دارند. در بخش Discover هفت دسته‌بندی وجود دارد. این دسته‌بندی‌ها با نام‌های پرطرفدارها، دستور پخت‌های محبوب هفته، غذاهای آسان برای صبحانه، دستور پخت غذاهای ساده هفتگی، زیر 30 دقیقه‌ای‌ها، اسموتی‌ها و دستور پخت‌هایی هستند که اخیرا در برنامه قرار گرفته‌اند.

بخش جستجوی برنامه نیز در همین بخش قرار دارد. اگر دنبال دستور پخت غذا یا خوراکی خاصی هستید، می‌توانید وارد بخش جستجو شده و در کسری از ثانیه به دستور پخت غذا یا خوراکی موردنظر خود دسترسی داشته باشید.

 

بخش My Recipes

این قسمت از برنامه پروفایل کاربری شما است و در آن می‌توانید دستور پخت‌های منتخب خود را مشاهده کنید. بخش تنظیمات برنامه نیز از این قسمت در دسترس شما قرار دارد.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”930628870″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

ویدیویی کوتاه از Tasty

جمع‌بندی

درمجموع اپلیکیشن Tasty با توجه به این‌که 3000 نوع دستور پخت را در خود جای‌داده است، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای یادگیری آشپزی یا افزایش کیفیت و تنوع در آشپزی محسوب می‌شود. در نظر داشته باشید دستور پخت‌های این برنامه به زبان انگلیسی هستند و فهم آن‌ها نیازمند آشنایی با زبان انگلیسی است. البته به لطف ویدئوهای آموزشی که برای هر دستور پخت وجود دارد مشکلی برای درک دستور پخت‌ها نخواهید داشت. با این تعاریف اگر فکر می‌کنید، آشپزی بلد نیستید یا از پخت غذاهای تکراری خسته شده‌اید‌، با دانلود اپلیکیشن Tasty آشپزی خود را متحول کنید.

https://mag.charkhoneh.com/5105
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *