زمستانه در چارخونه

مجله چارخونه » خبر » خبرهای چارخونه » زمستانه در چارخونه
زمستانه در چارخونه
فهرست محتوا

بازار جامع محتوایی چارخونه با هدف افزایش تعامل با توسعه‌دهندگان حقیقی و حقوقی، اولین کمپین زمستانه خود را آغاز کرد.

به گزارش مجله چارخونه، در کمپین زمستانه، توسعه دهندگان حقیقی و حقوقی می‌توانند از ۱۵ بهمن‌ماه تا ۱۵ اسفند، آثار و تولیدات خود را در سه بخش به صورت رایگان در بازار محتوایی چارخونه بارگزاری کنند.

بر این اساس توسعه دهندگان نرم‌افزارها، بازی‌ها و محتواهای موبایلی می‌توانند محصولات تولیدی خود را برای عرضه به کاربران چارخونه در یکی از بخش‌های اندروید و یا iOS بارگذاری کرده و یا در صورت عرضه محصولات خود از قبل در چارخونه اکنون می‌توانند آخرین نسخه بروزرسانی شده از محصول خود را در بازار محتوایی چارخونه اضافه کنند.

در کمیپن زمستانه چارخونه، هر توسعه دهنده می‌تواند با انتشار حداقل یک محتوای جدید در یکی از بخش های بالا شانس دریافت جایزه در هر بخش را بدست آورد.

جوایز برای هر دسته بصورت جداگانه اختصاص داده شده است در نتیجه هر محتوا در هر بخش یک امتیاز در قرعه کشی داشته و تعداد محتواهای ارایه شده در هر بخش نیز میزان امتیاز شرکت در قرعه کشی را مشخص خواهد کرد.

گفتنی است ناشران شانس شرکت در قرعه کشی در هر 3 بخش را خواهند داشت و تعداد محتواهای ارائه شده در هر بخش نیز میزان امتیاز شرکت در قرعه کشی را مشخص خواهد کرد با این حال اما نرم‌افزارهایی که کیفیت محتوایی و رابط کاربری مناسبی نداشته باشند در قرعه کشی شرکت داده نخواهند شد.

در پایان خاطر نشان می‌شود که جوایز کمپین زمستانه چارخونه از نوع تبلیغاتی بوده که می‌تواند باعث جذب بیشتر مخاطب و یا افزایش درآمد توسعه دهندگان شود. بر همین اساس به هر کدام از برندگان در هر یک از سه بخش کمپین زمستانه چارخونه یک پکیج تبلیغاتی به ارزش ۱۵ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

برای بارگذاری و بروزرسانی برنامه‌ها اینجا کلیک کنید

https://mag.charkhoneh.com/5116
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *