بازی Star؛ برنامه‌ای برای به چالش کشیدن اطلاعات عمومی شما!

مجله چارخونه » بازی » کلمات و دانستنی‌ها » بازی Star؛ برنامه‌ای برای به چالش کشیدن اطلاعات عمومی شما!
بازی Star؛ برنامه‌ای برای به چالش کشیدن اطلاعات عمومی شما!
دانلود بازی star
فهرست محتوا

اپلیکیشن star یک برنامه کاربردی در حوزه دانستنی‌ها و کلمات محسوب می‌شود که توسط استودیوی پارس افزار سروین طراحی و تولید شده است. Star نوعی گیم باهدف افزایش اطلاعات عمومی شما در زمینه‌های مختلف با استفاده از مسابقات متنوع است. مخاطبان star افرادی هستند که به افزایش اطلاعات و به چالش کشیدن دانسته‌های خود در قالب یک بازی جذاب و مسابقات هیجان‌انگیز علاقه دارند. در ادامه برای بررسی و دانلود بازی star با مجله چارخونه همراه باشید.

دانلود بازی star چه کمکی به ما می‌کند؟

بازی star یک گیم برای افزایش اطلاعات عمومی است. دسترسی به این بازی رایگان بوده اما برای اجرای مسابقات نیاز به دریافت حق عضویت ویژه دارید. برای این منظور باید روزانه 300 تومان از اعتبار سیم‌کارت خود پرداخت کنید. اپلیکیشن star از اپراتورهای ایرانسل و همراه اول پشتیبانی می‌کند. برای ثبت‌نام در star فقط باید اطلاعاتی مانند نام، جنسیت و شماره موبایل خود را وارد کنید. کاراکتری به نام کاپیتان جیمز در طول اجرای بازی star شما را راهنمایی کرده و شیوه صحیح استفاده از هر بخش اپلیکیشن را توضیح می‌دهد.

پس از ورود به بازی وارد صفحه اصلی star خواهید شد. در صفحه اصلی star گزینه‌های مختلف سفر به زمین، سفر به کهکشان، جعبه پولی، share، فروشگاه، رکوردها، تنظیمات، اعلانات و کیف پول تعریف شده‌اند. با لمس گزینه گردونه در ابتدای ورود به برنامه در هرروز جوایز متنوعی به شما تعلق می‌گیرد. جوایز این بخش شامل ساعت هوشمند، پاور بانک، بسته‌های کمکی مسابقات، بسته‌های خرید شارژ و… می‌شوند. تیم تولیدکنندگان اپلیکیشن star در آپدیت‌های بعدی علاوه برافزودن جوایز متنوع بیشتر به گردونه تغییراتی اساسی در بخش اصلی گیم و گزینه‌های بازی ایجاد خواهند کرد.

سفر به زمین

پس از ورود به گزینه سفر به زمین، یک نقشه از قاره‌های کره زمین پیش روی شما قرار می‌گیرد. در این بخش از بازی star برای شما ۳۰ مسابقه در نظر گرفته شده که هریک شامل 10 مرحله می‌شوند. برای اجرای هر مرحله از برنامه star باید تعداد مشخصی از سکه‌های کسب شده در طول بازی را به‌عنوان حق ورود پرداخت کنید. البته اگر بتوانید به همه سوالات پاسخ صحیح دهید شش برابر سکه‌های پرداختی، پاداش دریافت خواهید کرد. پیش از اجرای هر مرحله می‌توانید از آیکون‌های اجرای آسان مسابقات استفاده کنید. گزینه‌های افزایش زمان، آسان کننده و حذف گزینه ازجمله امکاناتی هستند که برای افزایش شانس پیروزی در مسابقات در اختیار شما قرار گرفته‌اند.

برای اجرای مسابقه و نمایش سوالات باید موضوع هر سوال مسابقه را از میان عناوین ماشین‌بازها، تاریخ، ورزش شناسی، دهه شصت، عکس شطرنجی، لوگو و… انتخاب کنید. موضوع انتخابی باید عنوانی باشد که نسبت به سایر عناوین تسلط بیشتری روی آن دارید. البته برای هر سوال باید یک موضوع جداگانه را انتخاب کنید. به‌این‌ترتیب امکان دسترسی به دو سوال از بخش ادبیات، تاریخ یا… را نخواهید داشت. برای پاسخ به هر سوال 10 ثانیه وقت در اختیارتان قرار می‌گیرد؛ بنابراین باید زمان خود را مطابق با آن مدیریت کنید. هر سوال نسبت به سوال قبلی سخت‌تر است. به‌این‌ترتیب می‌توانید استعدادهایتان را با دشوارترین معیارها به چالش بکشید. تیم طراحان اپلیکیشن star برای هر پاسخ صحیح جایزه جداگانه‌ای در نظر گرفته‌اند.

فروشگاه

میزان سختی سوالات مسابقه‌های star به‌گونه‌ای طراحی شده که به‌ندرت بدون استفاده از بسته‌های کمکی می‌توانید در هر مرحله به پیروزی رسیده و آن را پشت سر بگذارید. فروشگاه قسمتی از برنامه star محسوب می‌شود که احتمال برد را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد. با ورود به بخش فروشگاه انواع بسته‌های کمکی، بسته‌های سکه و جوایز متنوع در اختیار شما قرار می‌گیرد. بسته‌های کمکی شامل افزایش زمان، آسان کننده و حذف گزینه می‌شوند. با استفاده از حذف گزینه یکی از گزینه‌های ارائه شده به‌عنوان پاسخ حذف خواهد شد و star شما را یک گام به جواب درست نزدیک‌تر خواهد کرد. اگر قصد پاسخ به سوالات آسان‌تری را داشته باشید باید از گزینه آسان کننده استفاده کنید. گاهی پاسخ به سوالات مسابقه نیاز به زمان بیشتری دارد. در این صورت باید از گزینه افزایش زمان کمک بگیرید.

چنانچه قصد خرید بسته‌های کمکی را دارید اما با کمبود سکه مواجه هستید، می‌توانید از گزینه خرید سکه استفاده کنید. بسته‌های هزارتایی تا ده هزارتایی سکه در این قسمت در اختیار شما قرار گرفته است. کلوب جوایز از بخش‌های جذاب star محسوب می‌شود که هنوز طراحی آن کامل نشده و در به‌روزرسانی‌های بعدی به کاربران عرضه خواهد شد.

جمع‌بندی

به‌طورکلی دانلود بازی star با توجه به قابلیت‌هایی مانند فضای گرافیکی چشم‌نواز، افزایش اطلاعات عمومی، تعادل مراحل مسابقات ازنظر میزان سختی، رابط کاربری آسان و… تجربه متفاوت و لذت‌بخشی در میان برنامه‌های دانستنی برای شما به ارمغان می‌آورد. برای نصب و دانلود بازی star می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/5121
1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *