یک جشنواره پر از جوایز دنباله‌دار ایرانسل!

مجله چارخونه » خبر » خبرهای ایرانسل » یک جشنواره پر از جوایز دنباله‌دار ایرانسل!
یک جشنواره پر از جوایز دنباله‌دار ایرانسل!
جوایز دنباله‌دار ایرانسل
فهرست محتوا

اپراتور دوم این روزها سرگرم برگزاری جشنواره جوایز دنباله‌دار ایرانسل است. یک سال، ماهانه ۱۰ میلیون تومان برای ۵ نفر. شاید شما یکی از ۵ برنده‌ی خوش‌شانس این جایزه باشید. اما برای اینکه بتوانید در این جشنواره شرکت کنید باید یکی از کارهایی که در ادامه این مطلب از مجله چارخونه به شما پیشنهاد می‌شود را انجام دهید.

با انجام دادن هر یک از کارهای زیر و شماره گیری #۵۵* با خطی که فعالیت مرتبط به قرعه ‌ کشی را انجام داده‌اید، یک شانس برای برنده شدن در قرعه‌کشی ایرانسل خواهید داشت:

خرید سیم ‌ کارت اعتباری، دائمی یا هواداری

با خرید هر سیم‌کارت اعتباری با ۴۰۰۰ هزار تومان اعتبار اولیه رایگان، علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی پس از خرید اولین شارژ از ۱۰۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی و ۱.۵ گیگابایت اینترنت رایگان با اعتبار ۲۰ روز بهره مند‌ شوید.

با خرید هر سیم‌کارت دائمی علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی،‌ ۲۰ گیگابایت اینترنت همراه به مدت یک ماه و روزانه یک ساعت مکالمه رایگان ایرانسلی دریافت خواهید کرد.

با خرید هر سیم‌کارت هواداری علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی جوایز دنباله‌دار،‌ پس از اولین شارژ ۱۰۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی و ۱.۵گیگابایت اینترنت رایگان با اعتبار ۲۰ روز دریافت خواهید کرد. هم‌چنین در قرعه‌کشی دو دستگاه دنا پلاس و شام با ستاره‌های استقلال و پرسپولیس شرکت خواهید داشت.

خرید بسته اینترنت همراه و ثابت

با خرید اولین بسته اینترنت همراه و یا خرید اولین بسته اینترنت ثابت برای هر خط ایرانسلی در بازه جشنواره به قرعه‌کشی ما وارد می‌شوید و با یک بار شماره گیری #۵۵* دیگر نیاز نیست که با خریدهای مشابه بعدی #۵۵* را شماره گیری کنید.

خرید مودم همراه

مشترکانی که مودم همراه خریده‌اند دیگر نیازی به شماره گیری #۵۵* ندارند.

خرید مودم ثابت (TD-LTE)

مشترکینی که مودم ثابت خریده‌اند دیگر نیازی به شماره گیری #۵۵* ندارند.

این پیشنهاد هم‌چنین کسانی را که بیش از ۳۰ روز از مودم ثابت خود استفاده نکرده‌اند، شامل می‌شود.

استفاده مجدد از سیم ‌ کارت غیرفعال

سیم‌کارتی غیرفعال تلقی می‌شود که بیش از ۹۰ روز خاموش بوده یا بیشتر از ۳۰ روز از اینترنت آن استفاده نشده است.

جهت فعال‌سازی مجدد سیم‌کارت، در صورت خاموش بودن آن را روشن کرده و تماس حاصل فرمایید و در صورتی‌ که از اینترنت همراه آن استفاده نمی‌کنید، با خرید بسته و فعال کردن اینترنت خط خود، با شماره گیری #۵۵* با همان سیم‌کارت در قرعه‌کشی ما شرکت کنید.

تبدیل سیم ‌ کارت 3G به 4G

اگر گوشی شما از فناوری 4G پشتیبانی می‌کند و تاکنون سیم‌کارت 3G خود را تعویض نکرده‌اید، می‌توانید با ارتقای سیم‌کارت فعلی خود به یوسیم (نسل ۴ و ۴.۵) علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی جوایز دنباله‌دار، از ۱۴ گیگابایت اینترنت همراه هدیه ۱۴روزه بهره‌مند شوید. انجام هر یک از فعالیت‌های مذکور یک امتیاز جداگانه خواهد داشت به جز خرید بسته که تکرار آن امتیاز بیشتری ندارد.

یک بار شماره گیری #۵۵* از خط شرکت کننده در قرعه‌کشی، کافی است.

https://mag.charkhoneh.com/5134
2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *