با گیم OSM مربی‌گری فوتبال را به شیوه‌ای متفاوت تجربه کنید!

مجله چارخونه » بازی » ورزشی » با گیم OSM مربی‌گری فوتبال را به شیوه‌ای متفاوت تجربه کنید!
با گیم OSM مربی‌گری فوتبال را به شیوه‌ای متفاوت تجربه کنید!
دانلود بازی OSM
فهرست محتوا

بازی OSM یک گیم شگفت‌انگیز در سبک ورزشی محسوب می‌شود که از سوی استودیوی game basics BV عرضه شده است. نام این بازی در مدت کوتاهی پس از انتشار در فهرست محبوب‌ترین بازی‌های گوگل قرار گرفت و با بیش از 50 میلیون بار دانلود از پرطرفدارترین گیم‌های ورزشی به شمار آمد. در OSM شما مربی‌گری فوتبال را تجربه می‌کنید. در ادامه برای بررسی و دانلود بازی OSM با مجله چارخونه همراه باشید.

داستان بازی OSM

اپلیکیشن OSM یک بازی آنلاین است؛ بنابراین برای اجرای آن نیاز به اینترنتی پرسرعت و بدون قطعی دارید. در گیم هیجان‌انگیز OSM شما به‌عنوان یک مربی حرفه‌ای فوتبال برای مربی‌گری هر تیمی دعوت می‌شوید. وظیفه اصلی شما مدیریت تیم و رفع هر مشکل احتمالی در راه رسیدن به پیروزی است. هر بازیکن از هر کشوری که می‌خواهید را به تیم محبوب خود دعوت کنید و کیفیت تیم را ارتقا دهید.

اولین گام در اجرای بازی OSM اتصال به‌حساب کاربری در google play است. به‌این‌ترتیب امکان مقایسه نتایج کسب شده در بازی با نتایج دیگر بازیکنان را دارید. همچنین این رقابت‌ها به‌صورت جدی‌تری در google play پیش می‌رود. پس از اتصال به‌حساب کاربری، گام بعدی انتخاب تیم موردنظر است. در OSM تیم‌ها به تفکیک قاره، کشور و شهر قرار گرفته‌اند. همه تیم‌های فوتبالی جهان در این بازی در اختیار شما هستند. گیم OSM تیم‌های فوتبالی ایران را نیز مانند پدیده، پیکان، نفت مسجدسلیمان، نساجی مازندران و… پشتیبانی می‌کند. البته برای راه‌یابی به تیم‌های برتر مانند پرسپولیس، استقلال، سپاهان و… باید مراحل بیشتری از بازی را طی کنید.

با کلیک روی نام هر تیم اطلاعاتی مانند نام بازیکنان، هزینه لازم برای خرید تیم، زمان باقی‌مانده برای شروع مسابقات فصلی و… قابل‌مشاهده خواهد بود. در بخش suggested بعضی از برترین تیم‌ها به شما معرفی می‌شود. گزینه search نیز میانبری برای دستیابی سریع‌تر به تیم موردنظر است. بازی ساختار به نسبت ساده‌ای دارد و کاربر را با گزینه‌های مختلف و پیچیده سردرگم نمی‌کند. در صفحه اصلی OSM ابزارهای لازم برای مدیریت تیم فوتبال در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ابزارهای مدیریت تیم در OSM

صفحه اصلی شامل ابزارهای saipa home، friendlies، match calendar، next match، manager list، press room، transfer list، board، invite، money و… است که برای مدیریت تیم فوتبال به آن‌ها احتیاج خواهید داشت.

گزینه manager list فهرستی از اطلاعات مدیران سایر تیم‌ها ارائه می‌دهد. در این فهرست نام هر تیم، مربی آن، آخرین بازی انجام شده، امتیازات آن و… قابل‌مشاهده است. برای آگاهی از زمان باقی‌مانده تا اولین مسابقه می‌توانید از گزینه next match استفاده و برای اجرای بازی خود را آماده کنید. بازی‌های دوستانه باهدف تشخیص نقاط قوت و ضعف تیم اجرا می‌شود. برای سنجش وضعیت تیم با لمس گزینه friendlies امکان اجرای مسابقات و بازی‌های دوستانه با سایر تیم‌ها توسط بازی سایر کاربران OSM را خواهید داشت.

برای خرید بازیکن و تشکیل یک تیم قوی باید از گزینه saipa home استفاده کنید. در این قسمت اطلاعات کلی و خلاصه درباره هر بازیکن در یک فهرست نمایش داده می‌شود. با کلیک روی نام هر فوتبالیست، اطلاعات بیشتری مانند سن، قیمت خرید، جایگاه در تیم، میزان پیشرفت در بازی‌های خرید، تعداد گل‌ و… در دسترس شما قرار می‌گیرد. با لمس گزینه make offer از بازیکن برای حضور در تیم دعوت می‌کنید. در صورت موافقت او برای حضور در تیم، شما یک بازیکن قوی به تیم اضافه کرده‌اید.

گزینه match calendar یک تقویم با جدولی از تاریخ و ساعت اجرای بازی‌ها و مسابقات نمایش می‌دهد. این بازی‌ها توسط مخاطبان OSM برنامه‌ریزی و اجرا می‌شوند. گزینه transfer list امکان خرید بازیکنان با هر ملیتی را به شما می‌دهد. در این بخش آخرین نقل و انتقالات فوتبالی نیز قابل‌مشاهده خواهد بود.

گزینه press room درواقع یک روزنامه ورزشی با محوریت فوتبال است که شما را از آخرین اخبار فوتبال و عملکرد هر تیم باخبر می‌سازد. با استفاده از این بخش درک بهتری از استراتژی حریفان خود خواهید داشت.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”920445974″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

ویدیویی از OSM

جمع‌بندی

به‌طورکلی بازی OSM با توجه به قابلیت‌هایی مانند فضای گرافیکی HD، آموزش مدیریت یک تیم ورزشی، برگزاری بازی‌های دوستانه، اجرای مسابقات فصلی و لیگ‌ها، اجرا و پیگیری نقل و انتقالات فوتبالی، اجرای بازی‌های چند نفره و… تجربه متفاوت و لذت‌بخشی در دنیای بازی‌های ورزشی برایتان رقم خواهد زد. برای نصب و دانلود بازی OSM می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/5188
امتیاز دهید

2 پاسخ

  1. چرا رویه گوشی گرند2 نصب نمیشه؟؟
    رویه s7 و لپ تاپ هم دارمش

    1. برخی از بازی‌ها و برنامه‌ها بر روی تمامی دستگا‌ه‌ها اجرا نمی‌شوند که این می‌تواند علت های مختلفی مانند عدم پشتیبانی از نسخه اندروید، نوع کارت گرافیک، نوع Cpu و غیره داشته باشد و شما با پیغام «این نسخه از نرم افزار بر روی گوشی شما قابل نصب نمی‌باشد» مواجه شوید.
      در این مواقع شما می توانید درهمان صفحه بازی یا برنامه بر روی گزینه «جزئیات فنی» کلیک کرده و در صفحه باز شده علت عدم نصب بازی یا برنامه را بر روی گوشی خود مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *