در بازی Reigns:GoT مرگ و زندگی به تصمیمات شما بستگی دارد!

مجله چارخونه » بازی » کارتی و تخته‌ای » در بازی Reigns:GoT مرگ و زندگی به تصمیمات شما بستگی دارد!
در بازی Reigns:GoT مرگ و زندگی به تصمیمات شما بستگی دارد!
دانلود بازی Reigns:GoT
فهرست محتوا

باوجود بازی‌های مختلفی که پیرامون وقایع تاریخی به بازار عرضه می‌شوند، رقم زدن تاریخ توسط بازیکن کمتر موضوعی است که در بازی‌ها شاهد آن بوده‌ایم. اینکه در جایگاه پادشاهی نشسته و تصمیمات کلیدی برای آینده سلطنت یا کشور خود اتخاذ کنید یک تجربه بی‌نظیر به‌حساب آمده و شما را با مسئولیتی جذاب و متفاوت روبه‌رو می‌کند. این دقیقا همان کاری است که استدیو نریال (NERIAL) باعرضه Reigns آن را هدف گرفته است. Reigns:GoT یا Reigns: Game of Thrones سومین نسخه از بازی Reigns است که با بهره‌گیری از شخصیت‌های سریال محبوب بازی تاج‌وتخت، به شما فرصت پادشاهی، اداره سلطنت و رویارویی با المان‌های بازی تاج‌وتخت را می‌دهد. اگر به بازی‌های کارتی علاقه‌مند و کنجکاو هستید با یکی از بهترین‌های این سبک آشنا شوید، در ادامه با مجله چارخونه، بررسی و دانلود بازی Reigns:GoT همراه باشید.

داستان بازی از چه قرار است؟

بازی Reigns:GoT یک بازی کارتی متن محور است. به این معنی که در طول بازی تعدادی کارت برای شما نمایش داده خواهد شد. سپس شما بامطالعه و کشیدن آن‌ها به سمت چپ یا راست باید تصمیم بگیرید که کارت‌ها را رد کرده یا قبول کنید. کارت‌های به نمایش در آمده در واقع افراد مختلفی هستند که با مراجعه به شما سوالات، پیشنهادها یا درخواست‌های مختلفی را برای دریافت پاسخ نزد شما می‌آورند و قبول یا رد آن‌ها چگونگی ادامه بازی را برای شما رقم خواهد زد.

تصمیم‌های بازی در سرنوشت شما موثر است!

در بازی Reigns:GoT چهار عامل مهم مردم، ارتش، خزانه و کلیسا وجود دارند که پاسخ به هر درخواست، سوال و پیشنهاد یا رد آن می‌تواند یک یا چند عامل از این چهار عامل را تحت تاثیر خود قرار دهد و در برخی مواقع عواقب جبران‌ناپذیری را برای شما به وجود خواهد آورد. آنچه در بازی مهم است حفظ تعادل بین چهار عامل مهم حکومت است. این کار باعث ادامه حکومت شما شده و پایه‌های آن را محکم می‌سازد. نکته جالب بازی این است که اگر یکی از عوامل مهم حکومت سقوط کند، شما در بازی شکست خواهید خورد و حکومتتان از بین خواهد رفت.

در نظر داشته باشید اگر همان ابتدای بازی با اتخاذ چند تصمیم نادرست باعث فروپاشی حکومت خود شوید، باید بازی را با یک پادشاه دیگر و با پاسخ به کارت‌های تکراری از نو شروع کنید. این مسئله می‌تواند شما را از روند تکراری بازی خسته کند؛ بنابراین باید از همان ابتدا تصمیمات درست را اتخاذ کنید تا ضمن پیشرفت در بازی، کارت‌های بیشتری برای شما باز شوند و با اتفاقات جدیدتری روبه‌رو شوید.

به‌عنوان‌مثال وزیرتان به شما پیشنهاد ازدواج با شاهزاده خانم کشور همسایه را می‌دهد. رد یا قبول این پیشنهاد می‌تواند دو آینده مختلف را برای شما رقم بزند. ازدواج با شاهزاده باعث می‌شود کارت‌های جدیدی درباره همسرتان به مجموع کارت‌های شما اضافه شود؛ در مقابل با رد این پیشنهاد نیز ممکن است از جانب کشور همسایه موردحمله قرار گرفته و حکومت شما از هم بپاشد؛ در نتیجه می‌توان گفت نتایج هر تصمیم شما تاثیرات متفاوتی بر ادامه روند بازی خواهد داشت.

حال زمان دانلود بازی Reigns:GoT و شروع پادشاهی شما است

بازی برای هر دو سیستم‌عامل محبوب اندروید و ios عرضه شده و به‌صورت غیر رایگان در دسترس کاربران قرار دارد. به‌منظور دانلود نسخه اندروید بازی Reigns:GoT می‌توانید از طریق لینک‌های موجود در انتهای مطلب بازی را دانلود کرده و آن را روی گوشی خود نصب کنید.

فقط پیش از دانلود بازی Reigns:GoT توجه داشته باشید این بازی در سیستم‌عامل اندروید روی نسخه 4.4 و در سیستم‌عامل ios روی نسخه 9.0 به بالا قابل‌نصب و اجرا است.

گفتنی است بازی درگوگل پلی و اپل استور به‌صورت پولی عرضه شده و برای خرید آن باید 3.99 دلار پرداخت کنید؛ اما خوشبختانه نسخه‌ای که در اپ استور چارخونه عرضه‌شده به‌طور کامل رایگان است و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در اختیار شما قرار گرفته است.

آیا بازی Reigns:GoT جذابیت کافی برای کاربران دارد؟

اگرچه بازی به‌صورت کارتی و متن محور طراحی شده و کل بازی در مجموعه‌ای کارت، متن و پاسخ به سوال‌هایی که دو حالت بیشتر ندارند خلاصه می‌شود؛ اما اتفاقات غیرقابل‌پیش‌بینی بازی و اینکه سرنوشت حکومت دست شما است بازی Reigns:GoT را به یک گیم هیجان‌انگیز و ارزشمند تبدیل می‌کند که ارزش بازی را بالا می‌برد و می‌تواند ساعت‌های طولانی شما را سرگرم کند. همچنین گرافیک ساده بازی، موسیقی جذاب و محیط ساده آن باعث کاربری آسان بازی شده است.

https://mag.charkhoneh.com/5203
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *