اولین کارگاه تخصصی چارخونه برگزار می‌شود

مجله چارخونه » خبر » خبرهای چارخونه » اولین کارگاه تخصصی چارخونه برگزار می‌شود
اولین کارگاه تخصصی چارخونه برگزار می‌شود
فهرست محتوا

اولین نشست فنی چارخونه با عنوان کارگاه تخصصی پرداخت اشتراکی فردا یکشنبه ۲۸ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش مجله چارخونه، در این کارگاه که با حضور برخی از توسعه‌دهندگان برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی برگزار می‌شود قرار است موانع و مشکلات فنی متداول در راه پیاده سازی روش‌های مختلف پرداختی چارخونه به بحث و تبادل نظر گذاشته شود. از جمله شیوه‌های عرضه نرم‌افزار و مدل‌های پرداختی در چارخونه می‌توان به مدل‌ّهای عرضه رایگان برنامه، مدل فروشی و مدل درون خرید نام برد که این مدل خود از دو بخش دورن پرداخت فروشی و درون پرداخت اشتراکی تشکیل شده است.

ارتباط مستقیم و آشنایی با همکاران فعال در اکوسیستم برنامه‌های موبایلی، راهنمایی در خصوص پیاده‌سازی شیوه‌های مختلف پرداختی در برنامه‌های کاربری و بازی‌ها و همچنین معرفی سرویس‌ها و امکانات ارایه شده توسط ایده پرداز ژوبین از دیگر محورهایی است که قرار است در این نشست مورد بررسی قرار گیرد.

بازار اندرویدی چارخونه، اکوسیستم تجمیع، توزیع و عرضه محتوای دیجیتال است که فعالیت خود را در یک همکاری مشترک میان شرکت ایرانسل و شرکت ایده‌پرداز ژوبین از مهرماه سال ۱۳۹۵ به صورت رسمی آغاز کرده است.

چارخونه با امکان عرضه انواع نرم افزار، محتوا و محصولات دیجیتال شامل اپلیکیشن، بازی، فیلم، موسیقی، کتاب و نشریات، بستری مدرن، درآمدزا و مطمئن برای تولیدکنندگان محتوای دیجیتال در ایران فراهم کرده است.

گفتنی است چارخونه درنظر دارد به منظور حمایت از ناشران و توسعه دهندگان محتواهای موبایلی، ‌در آینده مجموعه کارگاه‌های آموزشی دیگری نیز با محوریت موضوعاتی مانند تولید، بازاریابی، جذب کاربر و فروش برگزار کند.

https://mag.charkhoneh.com/5229
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *