کارگاه تخصصی پرداخت اشتراکی چارخونه برگزار شد

مجله چارخونه » خبر » خبرهای چارخونه » کارگاه تخصصی پرداخت اشتراکی چارخونه برگزار شد
کارگاه تخصصی پرداخت اشتراکی چارخونه برگزار شد
کارگاه تخصصی پرداخت اشتراکی
فهرست محتوا

اولین کارگاه از سلسله نشست‌های تخصصی با عنوان کارگاه تخصصی پرداخت اشتراکی چارخونه یکشنبه ۲۸ بهمن‌ماه با حضور جمعی از توسعه دهندگان برنامه و بازی‌های موبایلی در محل شرکت ایده‌پرداز ژوبین برگزار شد.

به گزارش مجله چارخونه، در این کارگاه که موانع و مشکلات فنی متداول در راه پیاده‌سازی روش‌های مختلف پرداختی چارخونه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد، مدیران بخش بازاریابی و فنی مجموعه چارخونه اقدام به معرفی کامل و جامع انواع روش‌های پرداختی از جمله پرداخت اشتراکی پرداختند و به سوالات توسعه دهندگان پاسخ دادند.

بررسی ویژگی‌های SDK اختصاصی چارخونه،‌ فرآیند دریافت SDK توسط تامین کنندگان محتوا و انتشار محصولات آن‌ها در بازار چارخونه، فرآیند بررسی نرم‌افزارهای ارسال شده و همچنین آشنایی با پلتفرم‌های قابل اجرا برای SDK از دیگر مواردی بود که توسط کارشناسان چارخونه برای توسعه دهندگان توضیح داده شد.

در این مراسم توسعه دهندگان برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی همچنین با خدمات پلتفورم آماروید که امکان مانیتورینگ آماری برنامه و بازی را برای آن‌ها فراهم کرده و بهترین جایگزین داخلی برای سرویس گوگل آنالیتکیس است، آشنا شدند.

در پایان و به دلیل استقبال و پیشنهاد توسعه‌دهندگان مقرر شد در ادامه نشست‌های تخصصی چارخونه، کارگاه‌هایی نیز با محوریت طراحی سناریوهای موفق در بخش تولید محتوا، شیوه‌های بازاریابی و جذب کاربر و همچنین روش‌های افزایش فروش و درآمد، در آینده نزدیک برگزار شود.

گفتنی است بازار اندرویدی چارخونه، اکوسیستم تجمیع، توزیع و عرضه محتوای دیجیتال است که فعالیت خود را در یک همکاری مشترک میان شرکت ایرانسل و شرکت ایده‌پرداز ژوبین از مهرماه سال ۱۳۹۵ به صورت رسمی آغاز کرده است.

چارخونه با امکان عرضه انواع نرم افزار، محتوا و محصولات دیجیتال شامل اپلیکیشن، بازی، فیلم، موسیقی، کتاب و نشریات، بستری مدرن، درآمدزا و مطمئن برای تولیدکنندگان محتوای دیجیتال در ایران فراهم کرده است.

https://mag.charkhoneh.com/5247
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *