با اپلیکیشن Spark Post حرفه‌ای طراحی کنید

مجله چارخونه » برنامه‌ » عکاسی » با اپلیکیشن Spark Post حرفه‌ای طراحی کنید
با اپلیکیشن Spark Post حرفه‌ای طراحی کنید
دانلود برنامه Spark Post
فهرست محتوا

برنامه Spark Post برنامه‌ای برای طراحی حرفه‌ای تصاویر است. این برنامه توسط شرکت نام‌آشنای Adobe توسعه پیدا کرده و برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios منتشر شده است. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید طرح‌های گرافیکی مختلفی ایجاد کنید و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی خود یا با دیگران به اشتراک بگذارید؛ بنابراین اگر به طراحی علاقه‌مند هستید یا به دنبال برنامه‌ای ویژه طراحی پست‌های حرفه‌ای برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی خود هستید، با ما در مجله چارخونه برای بررسی و دانلود برنامه Spark Post همراه باشید.

اپلیکیشن Spark Post به چه دردی می‌خورد؟

کاربرد عمده برنامه Spark Post را می‌توان کمک به پست گذاری بهتر در اینستاگرام دانست. چراکه در برنامه Spark Post امکان ایجاد یک طرح سفارشی مختص اینستاگرام وجود دارد؛ اما ازآنجاکه در Spark Post می‌توان طرح‌هایی با اندازه دلخواه نیز طراحی کرد، می‌توانید از اپلیکیشن Spark Post برای پست گذاری در سایر شبکه‌های اجتماعی خود یا طراحی یک طرح دلخواه نیز بهره برده و روی آن حساب کنید.

در برنامه Spark Post هزاران طرح آماده در دسته‌بندی‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید هر یک از آن‌ها را انتخاب و مطابق میل خود ویرایش کنید یا طراحی آن را به‌کلی تغییر دهید. از طرفی در Spark Post امکان طراحی یک طرح گرافیکی از پایه نیز وجود دارد و می‌توانید صفر تا صد یک طرح دلخواه را به کمک آن پیاده‌سازی‌ کنید.

قدم اول دانلود و نصب برنامه

همیشه اولین گام برای شروع کار با یک برنامه دانلود و نصب آن است. برای دانلود اپلیکیشن Spark Post می‌توانید از طریق لینک‌های موجود در پایان مطلب فایل نصبی برنامه را دانلود و آن را روی گوشی خود نصب کنید. پیش از دانلود اپلیکیشن به این نکته توجه داشته باشید که فایل قرار داده شده در لینک‌های پایان مطلب حاوی نسخه اندروید برنامه Spark Post است. همچنین در نظر داشته باشید که این اپلیکیشن در سیستم‌عامل اندروید روی نسخه 5 به بالا و در سیستم‌عامل ios روی نسخه 10 به بالا قابل نصب و اجرا است.

قدم دوم ایجاد حساب کاربری در برنامه و شروع!

مانند بیشتر اپلیکیشن‌های موجود، استفاده از Spark Post نیز نیازمند ایجاد حساب کاربری در برنامه است. خوشبختانه اگر از پیش یک حساب کاربری در Adobe داشته‌اید نیازی به ساخت حساب کاربری نبوده و همان حساب کار شما را راه می‌اندازد. در غیر این صورت می‌توانید از طریق حساب خود در فیس‌بوک یا گوگل وارد اپلیکیشن شده یا به کمک آدرس ایمیل خود یک حساب کاربری در برنامه ایجاد کنید. پس از ایجاد حساب کاربری برنامه آماده استفاده است و به‌طور مستقیم وارد صفحه اصلی برنامه خواهید شد.

تنها نکته‌ای که باقی می‌ماند این است که به علت فیلترینگ وب‌سایت Adobe پیش از ورود به برنامه از فیلترشکن استفاده کنید تا در استفاده از اپلیکیشن مشکلی بر سر راه شما قرار نگیرد.

طریقه کار با اپلیکیشن به چه شکل است؟

به لطف طراحی ساده رابط کاربری اپلیکیشن، کار با آن بسیار ساده است و با صرف چند دقیقه زمان همه آنچه درباره اپلیکیشن لازم است بدانید را یاد خواهید گرفت.

برای ایجاد یک پست جدید در برنامه می‌توانید دکمه آبی‌رنگ + را لمس کنید و در مرحله بعد با انتخاب طرح پس‌زمینه از بین گزینه‌های موجود و سپس انتخاب سایز موردنظر وارد صفحه طراحی شوید. در صفحه طراحی امکانات مختلفی مانند قابلیت اضافه کردن متن به طرح دلخواه خود، شبکه‌بندی آن و امکاناتی از این قبیل در اختیار شما قرار می‌گیرد که به کمک آن‌ها می‌توانید طرح را مطابق آنچه در ذهن دارید پیاده‌سازی و آن را در گوشی خود ذخیره کنید. یا به‌طور مستقیم در شبکه‌های اجتماعی خود با دیگران به اشتراک بگذارید.

بااین‌حال اگر برای طراحی ایده خاصی در ذهن ندارید و ترجیح می‌دهید راه ساده‌تری را برای این کار انتخاب کنید، می‌توانید بین هزاران طرح موجود در برنامه طرح دلخواه خود را پیدا و آن را مطابق میل خود ویرایش کنید.

برای انجام این کار بعد از انتخاب طرح موردنظر، کافی است گزینه Remix را لمس کرده و وارد صفحه ویرایش طرح شوید. روال کار در این قسمت مشابه بخش قبل است.

بعد از اتمام کار همه طرح‌های شما در قسمت My Posts ذخیره می‌شود؛ بنابراین درصورتی‌که به آن‌ها نیاز داشته باشید، می‌توانید از این قسمت به طرح‌ها دسترسی داشته و در صورت لزوم پیش از گرفتن خروجی آن‌ها را مجددا ویرایش کنید.

جای اپلکیشن Spark Post بین برنامه‌های شما خالی است

درمجموع اگر جز کاربران فعال در شبکه‌های اجتماعی بوده یا به طراحی علاقه‌مند هستید بدون شک برنامه قدرتمند ادوب اسپارک پست یک اپلیکیشن ضروری برای شما به‌حساب آمده و جای آن بین برنامه‌های شما خالی است.

https://mag.charkhoneh.com/5312
امتیاز دهید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *