در Guns of Glory، قلمرو خود را برای مبارزه با اهریمن گسترش دهید

مجله چارخونه » بازی » استراتژی » در Guns of Glory، قلمرو خود را برای مبارزه با اهریمن گسترش دهید
در Guns of Glory، قلمرو خود را برای مبارزه با اهریمن گسترش دهید
دانلود بازی Guns of Glory
فهرست محتوا

این گیم یکی از بازی‌های سبک استراتژیک است که حال‌وهوایی مانند نبردهای قدیم بریتانیا و فرانسه دارد. بازی Guns of Glory در گروه بازی‌های محبوب 2018 قرار دارد که توانسته با میلیون‌ها بار دانلود از گوگل پلی استور و اپل استور جایگاه یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های اخیر را از آن خود کند. چنانچه قصد دانلود بازی Guns of Glory را دارید، با مجله چارخونه در معرفی بازی Guns of Glory همراه باشید.

داستان بازی، روایت جنگ علیه اهریمن است

مانند هر بازی سبک استراتژی، در این بازی هم باید امپراتوری خود را تشکیل داده و به‌مرورزمان آن را گسترش دهید. بازی Guns of Glory روایت شخصیتی جنگجو و درستکار است که به مبارزه با یک لرد شیطانی می‌پردازد. چراکه درصورت قدرت یافتن این موجود شیطانی، همه دنیا نابود خواهد شد. این مبارز در اولین نبرد خود شکست‌خورده و فرار می‌کند. در ادامه بازی این فرد قدرتمندتر از گذشته برمی‌گردد تا اهریمن را شکست دهد. در این بازگشت قدرتمند، این شما هستید که نقش مبارز را بازی کرده و شخصیت داستان را برای شکست اهریمن هدایت می‌کنید.

شروع بازی نیازی به شناخت چندانی از آن ندارد

شاید در ابتدا بازی کمی پیچیده به نظر برسد؛ اما در عمل بسیار ساده است. چراکه با ورود به بازی هر آنچه لازم است درباره آن بدانید گام‌به‌گام به شما آموزش داده می‌شود و به‌خوبی با قسمت‌های مختلف بازی آشنا خواهید شد؛ بنابراین برای اجرای بازی محدودیتی نخواهید داشت.

با یک گوشی ساده هم می‌توانید بازی را اجرا کنید

اگر باکمی لگ و افت فریم مشکلی نداشته باشید؛ می‌‌‌توانید بازی را روی گوشی‌هایی با سخت‌افزار نه‌چندان قدرتمند هم اجرا کنید. به همین دلیل یک گوشی ios یا اندروید معمولی نیز کار شما را برای اجرای بازی راه می‌اندازد. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که بازی روی سیستم‌عامل اندروید نسخه 4.0.3 به بالا و در سیستم‌عامل ios نسخه 7.0 به بالا قابل‌نصب و اجرا است.

زمان مهم‌ترین دارایی شما در بازی است

در بازی Guns of Glory برای توسعه و ارتقا قلمرو خود نیاز دارید بناهای مختلفی بسازید و نیروهای نظامی را آموزش دهید تا بتوانید ضمن دفاع از امپراتوری خود در جنگ‌ها پیروز میدان باشید؛ اما ازآنجاکه پیشرفت در این بازی شدیدا به زمان وابسته است، برای انجام‌ همه این کارها به صرف زمان نیاز خواهید داشت؛ بنابراین زمان مهم‌ترین دارایی شما برای پیشرفت در بازی است. پس زمان را دست‌کم نگرفته و سعی کنید از آن به بهترین شکل ممکن بهره ببرید.

ارزشمندتر از زمان هم در بازی وجود دارد

در بازی Guns of Glory زمان مهم است؛ اما چیزهایی ارزشمندتر از زمان هم وجود دارد و آن سکه‌های طلایی است که همیشه تعدادی محدودی از آن‌ها را در اختیار دارید. با کمک سکه‌های‌ طلا می‌توانید زمان بخرید و در کم‌ترین زمان ممکن قلمرو خود را توسعه دهید. به‌این‌ترتیب به یکی از قدرتمندترین امپراتوری‌ها تبدیل خواهید شد؛ اما برای به دست آوردن سکه‌های طلا لازم است چالش‌های بازی را طی کرده و در پس انجام آن‎ها تعداد محدودی سکه طلا به دست خواهید آورد. اگر تعداد سکه‌ها برای شما کافی نیست، می‌توانید بدون محدودیت از سکه‌های‌ طلا در بازی استفاده کنید. برای این منظور باید کمی از جیب خود مایه بگذارید. باوجوداین موضوع پیشنهاد می‌کنیم با عنصر زمان کنار آمده و سکه‌های خود را جمع کنید؛ بنابراین می‌توانید از آن‌ها برای روز مبادا و مواقع ضروری استفاده کنید.

تیم تشکیل دهید تا در مقابل حملات شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشید

اگرچه تشکیل یک امپراتوری قدرتمند با انبوهی از سربازان مجهز می‌تواند شما را به یک ابرقدرت تبدیل کند؛ اما هرقدر هم قوی باشید، شانس پیروزی شما در مقابل یک تیم بسیار کم است؛ بنابراین اگر می‌خواهید حتی با داشتن یک امپراتوری نه‌چندان قدرتمند همواره پیروز میدان باشید حتما با سایر بازیکنان تیم تشکیل دهید و برای پیروزی از قدرت هم تیمی‌های خود بهره ببرید.

بازی به همین‌جا ختم نمی‌شود…

در این مطلب سعی کردیم نکات مختلف درباره داستان بازی و سخت‌افزار موردنیاز آن را بیان کنیم؛ اما این پایان اسرار بازی نیست و برای درک بیشتر از بازی باید آن را تجربه کنید؛ بنابراین کشف جزئیات بیشتر از بازی بر عهده شما است. برای دانلود بازی Guns of Glory می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کرده و بازی را مستقیما از اپ استور چارخونه دانلود کنید.

https://mag.charkhoneh.com/5336
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *