هف‌هشتاد؛ اپلیکیشنی برای خدمات پرداخت غیرحضوری

مجله چارخونه » برنامه‌ » مالی حسابداری » هف‌هشتاد؛ اپلیکیشنی برای خدمات پرداخت غیرحضوری
هف‌هشتاد؛ اپلیکیشنی برای خدمات پرداخت غیرحضوری
دانلود برنامه هف‌هشتاد
فهرست محتوا

برنامه هف‌هشتاد یک اپلیکیشن محبوب در حوزه مالی محسوب می‌شود که از سوی استودیوی تهران اینترنت طراحی و تولید شده است. اپلیکیشن هف‌هشتاد از سیستم‌عامل‌های اندروید و ios پشتیبانی می‌کند. به‌طورکلی ماموریت این برنامه را می‌توان اجرای خدمات مالی غیرحضوری دانست. با استفاده از اپلیکیشن هف‌هشتاد خدمات الکترونیکی و پرداخت‌های موبایلی در کوتاه‌ترین زمان و با دسترسی رایگان انجام می‌شود. به‌این‌ترتیب این برنامه نقش موثری در کاهش اتلاف وقت و هزینه ایفا می‌کند. مخاطبان هف‌هشتاد افرادی محسوب می‌شوند که مدیریت زمان و هزینه برای آن‌ها ارزش زیادی دارد. در ادامه با مجله چارخونه برای بررسی و دانلود برنامه هف‌هشتاد همراه باشید.

اپلیکیشن هف‌هشتاد چه کمکی به ما می‌کند؟

برنامه هف‌هشتاد یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها میان کاربران گوشی‌های هوشمند در حوزه مالی است. شاید بتوان دلیل این محبوبیت را اجرای آسان و بدون باگ برنامه در زمینه پرداخت‌های موبایلی با صرف کم‌ترین زمان و هزینه نام برد. در سال‌های اخیر استفاده از سامانه *780# برای پرداخت‌های مالی غیرحضوری توسط افراد و مشترکین تلفن همراه با استقبال زیادی روبه‌رو شد؛ بنابراین تیم تولیدکنندگان هف‌هشتاد برای جلب رضایت بیشتر مشتریان و رفع نیازهای احتمالی آن‌ها تصمیم به طراحی و ساخت اپلیکیشنی جامع باقابلیت‌های به‌مراتب بیشتر گرفتند.

در اپلیکیشن هف‌هشتاد امکانات متنوعی مانند خرید شارژ، خرید انواع بسته‌های اینترنتی، استعلام موجودی کارت بانکی، پرداخت قبوض، کارت به کارت، انجام امور خیریه و… در اختیار کاربران قرار گرفته است. برنامه هف‌هشتاد ساختار ساده‌ای دارد و برای اجرای آن فقط باید شماره موبایل خود را وارد کنید. پس از تایید کد فعال‌سازی ارسال شده برای شما، یکی از اعضای خانواده بزرگ هف‌هشتاد خواهید بود. البته این نکته را در نظر بگیرید که برای استفاده از اپلیکیشن هف‌هشتاد باید به اینترنت متصل باشید.

در صفحه اصلی اپلیکیشن هف‌هشتاد گزینه‌های خدمات در قالب دایره‌های کوچک چسبیده به هم مانند تلفن‌های قدیمی دهه شصت ظاهر می‌شوند؛ بنابراین برای استفاده از هر گزینه باید گردونه را بچرخانید تا به گزینه موردنظر برسید. با لمس آیکون صورتک خندان از جدیدترین کمپین‌ها باخبر خواهید شد. با هر خرید و تراکنش از هف‌هشتاد امتیاز کسب می‌کنید که تعداد آن‌ها در انتهای صفحه نمایشگر برنامه قابل‌مشاهده است. طراحان این برنامه جوایز متنوعی برای کاربران خود در نظر گرفته‌اند. برای اطلاع از این جوایز و نحوه دریافت آن‌ها می‌توانید از گزینه جوایز ویژه استفاده کنید. همچنین برای استفاده از سرویس‌های دیگر برنامه هف‌هشتاد باید گزینه k را لمس کنید.

شارژ سیم‌کارت اعتباری

اگر قصد خرید شارژ برای سیم‌کارت اعتباری خود یا دیگران را دارید این گزینه انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. در این بخش با لمس آیکون N می‌توانید برای سیم‌کارت خودتان اعتبار بگیرید. همچنین اگر آیکون K را لمس کنید امکان انتخاب شماره موبایل دوستانتان که در بخش مخاطبین گوشی ذخیره شده برایتان وجود خواهد داشت. سپس با لمس آیکون M نوع شارژ را از میان شارژ مستقیم، شگفت‌انگیز، بسته‌های مکالمه و… انتخاب کنید. گام آخر انتخاب مبلغ موردنظر برای شارژ سیم‌کارت خواهد بود.

گردشگری

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب اپلیکیشن هف‌هشتاد بخش گردشگری این برنامه محسوب می‌شود. در این قسمت امکان خرید بلیت اتوبوس یا قطار برای سفرهای بین‌شهری را خواهید داشت. با انتخاب گزینه اتوبوس باید اطلاعاتی مانند نام استان مبدا و مقصد، نام پایانه مبدا و مقصد، تاریخ سفر و تعداد بلیت را مشخص کنید. در صورت انتخاب گزینه قطار باید علاوه بر تعیین شهر مبدا و مقصد اطلاعاتی مانند نوع بلیت، تاریخ برگشت و کیفیت واگن‌های سفری را نیز مشخص کنید.

خیریه

کمک به افراد نیازمند یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی افراد محسوب می‌شود؛ بنابراین تیم تولیدکنندگان اپلیکیشن هف‌هشتاد با طراحی بخش خیریه امکان انجام کار خیر را برای کاربران این برنامه فراهم کرده‌اند. برای این منظور باید خیریه موردنظر را مانند نهادهای نیکوکاری آبشار عاطفه‌ها، کمک به کودکان سندرم داون، جمعیت خیریه امام علی و… از فهرست موسسات نیکوکاری انتخاب کنید. پس از وارد کردن مبلغ موردنظر و اطلاعات کارت بانکی کمک شما به نیازمندان خواهد رسید.

پرداخت قبض

قسمت پرداخت قبض در اپلیکیشن هف‌هشتاد به شما امکان پرداخت قبوض خدماتی، موبایل، جریمه و شارژ ADSL را می‌دهد. علاوه بر پرداخت قبوض با روش ورود شناسه پرداخت و شناسه قبض به برنامه می‌توانید با استفاده از اسکنر اپلیکیشن کد قبض را اسکن کنید؛ بنابراین سریع‌تر و با دردسرهای کم‌تری موفق به پرداخت انواع قبض خواهید شد.

جمع‌بندی

به‌طورکلی اپلیکیشن هف‌هشتاد با توجه به قابلیت‌هایی مانند فضای اجرای آسان و بدون باگ، امنیت بالا، صرفه‌جویی در وقت و هزینه، خرید بسته‌های اینترنت و مکالمه، خرید انواع بلیت‌های مسافرتی، برگزاری کمپین‌های گوناگون، پرداخت قبوض، کسب امتیاز برای هر تراکنش و شرکت در قرعه‌کشی‌های مختلف، استعلام موجودی کارت، انتقال وجه از طریق کارت به کارت و… تجربه متفاوتی در برنامه‌های مالی برایتان به ارمغان می‌آورد. برای و نصب و دانلود برنامه هف‌هشتاد می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/5347
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *