مشخصات و قیمت احتمالی Honor 20 درز کرد

مجله چارخونه » فناوری » مشخصات و قیمت احتمالی Honor 20 درز کرد
مشخصات و قیمت احتمالی Honor 20 درز کرد
فهرست محتوا

کاربری با نام Ichangezone در پلتفرم رسانه ای Weibo که یک رسانه ی اجتماعی چینی است، تصویری از فضای داخلی یک گوشی پخش کرده بود که ادعا می کرد Honor 20 است. اگر این اطلاعات درست باشد، بسیاری از مشخصات آن دقیقاً همان مشخصاتی است که انتظار داشتیم.
بنا به این خبر Honor 20 دارای چیپست Kirin 980 خواهد بود، درست مانند همان پردازنده ای که در Honor View 20 استفاده شده است. این پردازنده همچنین نسبت به پردازنده ی Kirin 970 که در Honor 10 استفاده شده بود پیشرفت کوچکی به‌حساب می آید.
Kirin 980 می تواند قابلیت های Gaming+، GPU Turbo، CPU Turbo و Link Turbo که در گوشی های Honor استفاده می شوند را روان‌تر اجرا کند.

همچنین گفته می شود که این گوشی دارای یک باتری 3650 میلی‌آمپری است. این باتری نسبت به باتری 3400 میلی‌آمپری Honor 10 پیشرفت بزرگی به‌حساب می آید اما نسبت به باتری 4000 میلی‌آمپری Honor View 20 ضعیف‌تر است. در گذشته قابلیت شارژ سریع در گوشی های Honor وجود داشت و این خبر درز شده نشان می دهد که Honor 20 توانایی شارژ سریع با قدرت 22.5 وات را دارد، بنابراین توانایی شارژ سریع در آن احتمالاً بهتر و سریع تر عمل می کند.

یکی از بزرگ‌ترین ارتقا های Honor نسبت به گوشی های قبلی دوربین سه لنزی آن است که مدت ها در موردش شایعه شده بود. در گذشته گوشی های Honor از دوربین های دو لنزی استفاده می کردند. عکس جدید نشان می دهد که سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسل و سنسور دوم 20 مگاپیکسل و سنسور عمق سنج آن 8 مگاپیکسلی است. این دوربین ها می¬توانند توانایی عکس‌برداری اولترا واید و تله فوتو را برای این گوشی ممکن کنند.

دوربین سلفی این گوشی 32 مگاپیکسل کیفیت دارد که نسبت به دوربین-های سلفی 24 مگاپیکلسی و 25 مگاپیکسلی گوشی Honor 10 و Honor View 20 پیشرفت قابل‌توجهی محسوب می شود.
صفحه‌نمایش گوشی، گفته می شود که یک صفحه‌نمایش OLED 6.1 اینچی است که نسبت به صفحه‌نمایش 6.4 اینچی Honor View 20 کمی کوچک‌تر است.

 

 

انتظار نداشتیم Honor 20 صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و باتری قوی­تری نسبت به View 20 داشته باشد، انتظار هم نداریم که این دو گوشی هم قیمت باشند اما شایعات برخلاف انتظار ما خبر می­دهند.

گفته می­شود که مدل 128 گیگابایتی با رم 6 گیگابایت آن تنها 450 دلار یا 350 پوند قیمت داشته باشد. نسخه­ای که رم 8 گیگابایتی دارد حدود 510 دلار یا 380 پوند برآورد شده و مدل 256 گیگابایتی با رم 8 گیگابایت Honor 20 به قیمت 570 دلار یا 430 پوند فروخته خواهد شد.

البته ممکن است این قیمت­ها در مرحله‌ی عرضه‌ی گوشی عوض شوند، چراکه قیمت­گذاری­های منطقه­ای متفاوت است و این قیمت­ها بر اساس چین گذاشته‌ شده‌اند و از طرفی هم با قطعیت نمی‌دانیم که این خبر درز کرده، درست است یا نه. هرچند که این قیمت­ها کمی کمتر از قیمت Honor View 20 است و کمی نسبت به Honor 10 بیشتر شده، به نظر می­رسد که به واقعیت نزدیک باشند.

هنوز رسماً در مورد تاریخ عرضه­ی Honor 20 خبری در دسترس نیست، اما اگر فاصله­ی چهارماهه­ی بین عرضه­ی Honor View 10 و Honor 10 تکرار شود، می­توانیم در ماه می سال میلادی منتظر این گوشی باشیم.

https://mag.charkhoneh.com/5529
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *