15 بازی اکشن برتر اندرویدی که نباید از دست دهید!

مجله چارخونه » بازی » اکشن » 15 بازی اکشن برتر اندرویدی که نباید از دست دهید!
15 بازی اکشن برتر اندرویدی که نباید از دست دهید!
فهرست محتوا

بر روی هر پلتفرمی سبک اکشن یکی از مهم‌ترین و محبوب ترین سبک های بازی  به شمار می آید. بازی های اکشن در کنار آزمودن هوش و عکس العمل، می توانند خون بازیکن را به جوش بیاورند و او را به تکاپو بیاندازند. در مارکت ها ی اندرویدی بازی های اکشن زیادی وجود دارند، مانند شوتر ها، بازی های مبارزه ای، بازی های ماجراجویی، سکوبازی ها و بازی های فراوانی که نمی-توان به‌راحتی دسته‌بندی کرد.
به‌هرحال ما تلاش کردیم تا بهترین بازی های اکشن اندرویدی روز را انتخاب کنیم و فهرستی از آن ها را در اینجا بیاوریم.

 

Asphalt Xtreme

بازی Asphalt Xtreme یک بازی اکشن مسابقه ای آفرود است که باید در آن به هر روشی رقبای خود را شکست دهید . بازی پنج حالت کلی دارد و مجموعاً 400 مسابقه و 500 چالش در آن جا گرفته و می توانید با 35 اتومبیلی که بازی در اختیارتان قرار می دهد در آن ها شرکت کنید. Asphalt Xtreme را همچنین می توانید به‌صورت چندنفره‌ی آنلاین بازی کنید که شما را در مقابل هشت حریف قرار می دهد.

Asphalt Xtreme با اینکه یک اپلیکیشن مجانی است، بعضی از بخش هایش را می توان با پرداخت درون برنامه ای آزاد کرد که شاید به مذاق خیلی ها خوش نیاید. هرچند Asphalt Xtreme با گیم پلی جذاب و گرافیک دوست‌داشتنی می تواند کاستی هایش را کمرنگ کند. این بازی را به علاقه مندان سبک رانندگی پیشنهاد می دهیم.

برای نصب و دانلود بازی Asphalt Xtreme بصورت رایگان اینجا کلیک کنید

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930499743/19325/2″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

Brawl Stars

Brawl Stars بازی اکشن جدید شرکت Supercell همان سازنده ی معروف Clash of Clans و Clash Royale است. در این بازی، بازیکنان به سبک بازی های مبارزه ای در مقابل همدیگر قرار می گیرند. بیشتر حالت های بازی برای گروه‌های سه‌نفره طراحی ‌شده است. هرچند بخش های دو نفره و گروه‌های کوچک‌تر نیز به بازی اضافه شده اند.

هدف بازیکن در این بازی شکست دادن حریف و تصرف منابع است. متأسفانه قسمت حریف یابی آنلاین با مشکلاتش ممکن است کمی به جنبه ی سرگرمی بازی لطمه بزند، اما همیشه بازی های آنلاینی که بازیکن را در مقابل بازیکن قرار می دهند دچار چنین مشکلاتی می شوند و به‌طورکلی می توان آن را نادیده گرفت. گیم پلی ساده و مرحله های کوتاه بازی از جنبه های خوب این بازی به حساب می آیند. اگر بازی های Supercell را امتحان کرده اید می‌توانید بار دیگر به آن ها اعتماد کنید.

برای نصب و دانلود بازی Brawl Stars بصورت رایگان اینجا کلیک کنید

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930614183/36257/2″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

 

Critical Ops

بازی Critical Ops یکی از بهترین بازی های اکشن اول شخص اندرویدی به حساب می آید. درون بازی درست مانند سبک قدیمی بازی های چندنفره (همچون کانتر استرایک) بازیکنان به دو گروه تروریست و ضد تروریست تقسیم می شوند و هر گروه باید گروه مقابل را شکست بدهد. Critical Ops به خاطر گیم پلی ساده و مبتنی بر مهارتش به یکی از بهترین تجربه های اندرویدی آنلاین تبدیل شده است.

اگر به بازی های آنلاین تیر اندازی علاقه دارید این یکی از بهترین بازی های موبایلی  است که می توانید بازی کنید.تنها مشکل اینجاست که Critical Ops هنوز در مرحله های بتا به سر می برد، اما سازندگانش تلاش می کنند تا با به‌روزرسانی‌های مکرر مشکلاتش را بکاهند. در حال حاضر این بازی مجانی است و پرداخت درون برنامه‌ای محدود به تغییرات ظاهری شده است و تأثیری بر گیم پلی نمی گذارد.

برای نصب و دانلود بازی Critical Ops بصورت رایگان اینجا کلیک کنید

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930475775/1631/2″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

 

Evoland 2

ژانر اکشن گاهی می تواند به سبک های مختلف سرایت کند و بازی ترکیبی جالبی از آن بیرون بیاید، بازی Evoland 2 یکی از آن-هاست. در این بازی سبک های شمشیرزنی، بازی کارتی، نقش آفرینی دوبعدی، مبارزه ای سه‌بعدی و گیم پلی با داستان و مینی گیم هایش همگی با هم ادغام شده اند.

هنگامی‌که بازیکن در داستانِ بازی پیشرفت می کند، گرافیک و گیم پلی بازی نیز رفته‌رفته تغییر می کنند. گاهی شبیه بازی کلاسیک افسانه ی زلدا (Legend of Zelda) می شود و گاهی شبیه بازی های مبارزه ای. اگر سری بازی های Evoland را تجربه نکرده اید اکنون می‌توانید از لینک زیر بصورت رایگان آن را دریافت کنید.

برای نصب و دانلود بازی Evoland 2 بصورت رایگان اینجا کلیک کنید

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930613988/72/2″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

بازی های Halfbrick Studios

کمتر کسی پیدا می شود که اسم Halfbrick Studios را نشنیده باشد. این شرکت بازی های بزرگی تولید کرده و بیشتر آن ها بازی های اکشن قابل قبولی هستند. بازی هایی مانند Dan The Man

،Fruit Ninja و Jetpack Joyride ساخته ی این کمپانی خوش‌ذوق است.

Halfbrick در بازی هایش از گرافیک رنگارنگ و روشن استفاده می کند و معمولاً موضوعات بازی هایش برای سنین پایین نیز مناسب است، همچنین ساختار گیم پلی بازی ها معمولاً آن قدر ساده است که بیشترشان با چند دکمه و یک شکل ساده تکرار می شوند. Halfbrick به همه ثابت می کند که همه ی بازی های اکشن، نیاز به اسلحه و انفجار و گیم پلی های آن چنانی ندارند.

بازی های آن ها معمولاً مجانی است اما بخش های پرداخت درون برنامه‌ای و تبلیغات نیز در آن ها وجود دارد. بااین‌حال نمی توان از آن ها خرده گرفت، چراکه بازی های Halfbrick به‌شدت سرگرم‌کننده هستند.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/920426540/445939/2″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

Into the Dead 2

Into the Dead 2 یکی از بازی های خاص سبک رانر بر روی گوشی های تلفن همراه است. در این بازی، شما کنترل بازمانده ای را در دست می گیرید که باید از دست زامبی ها فرار کند و زامبی هایی که در مسیرش قرار می گیرند را شکست دهد.

نسخه ی دوم بازی، قابلیت های جدیدی پیدا کرده است، قابلیت هایی مانند پایان های مختلف، سلاح‌های بیشتر، یک سگ همراه و حتی المان های بازی های دفاع از قلعه. Into the Dead 2 مانند بیشتر بازی های روز دارای مأموریت‌های مناسبتی و روزانه است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. اگر به بازی های اکشن علاقه دارید، این یکی از بهترین گزینه هاست.

برای نصب و دانلود بازی Into the Dead 2 بصورت رایگان اینجا کلیک کنید

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930524303/19494/2″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

MADFINGER Games

MADFINGER Games یکی از نام های شناخته‌شده‌ی دنیای بازی‌سازی موبایل است. از محبوب ترین بازی های آن ها می توان به Shadowgun، Dead Trigger ، Dead Trigger 2 و UNKILLED اشاره کرد که با کلیک روی نام هر کدام می‌توانید آن‌را رایگان نصب کنید.

نقطه‌ی مشترک بازی‌های این کمپانی گرافیک ماندگار و گیم پلی گیرایشان است. بیشتر بازی های MADFINGER به سبک تیراندازی با تم علمی تخیلی و معمولاً همراه باحالت‌های آنلاین و آفلاین است. بازی های فوق العاده ی MADFINGER را نباید از دست بدهید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930446488/170300014/2″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

 بازی‌های اکشن Maple Media

Maple Media سازنده‌ی سری بازی‌های ورزشی از جمله Skateboard Paty 3، Snowboard Party، Mike V: Skateboard Party و سری جدید Tony Hawk’s Skate است که المان های بازی های اکشن را می توان در آن ها پیدا کرد.

گیم پلی بازی های Maple Media کمی به عادت کردن نیاز دارند، چراکه آن ها بر اساس بازی های ورزشی دوره ی 2000 طراحی‌شده اند. اما ریتم بازی ها به‌خوبی رعایت می شود و از نظر گرافیکی از بازی های روان اندرویدی به شمار می آیند. بااین‌حال، این سبک گیم پلی ممکن است به دل بازیکن های امروزی نشیند، ولی اگر به آن عادت کنید، بازی های Maple Media از بهترین های بازی های ورزشی اندرویدی به حساب می آیند.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930445223/34/2″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

 

PPKP

PPKP یکی از بازی های سبک اکشن آرکیدی است که اخیراً برای پلتفرم اندروید عرضه شد. این بازی مبارزه ای کنترل روان و آسانی دارد. درون این بازی می توانید در محیطی دوبعدی گشت‌وگذار کنید و بر سر آدم بدها چکش بکوبید و آیتم جمع کنید.

بعضی از المان های سبک نقش آفرینی نیز در PPKP آورده شده است، مثلاً در بازی سیستم ارتقای ساده ی وجود دارد و می توانید از طریق آن آیتم هایتان را قوی تر کنید. بازی های این سبک معمولاً بدون پایان هستند اما PPKP خط داستانی مشخصی را دنبال می کند و در پایان هر مرحله باید غول آخر آن را شکست دهید.

متأسفانه بعد از تمام کردن بازی، مأموریت یا قابلیتی وجود ندارد که شما را به بازی کردن دوباره ی آن جذب کند و این ارزش دوباره تجربه کردن آن را از بین می برد. باز بااین‌حال این یکی از بازی های جذاب و خوش ساختِ سبک اکشن است.

برای نصب و دانلود بازی PPKP بصورت رایگان اینجا کلیک کنید

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930637872/1001009/2″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

بازی های Rayark

Rayark یکی از شرکت های بازی سازی اندرویدی است که بازی های ریتمیک جالبی طراحی می کند. از بازی های محبوب Rayark می توان به Cytus1 ،Cytus2 ،VOEZ ،Deemo ،Mandora، Implosion ،Sidorica اشاره کرد که با کلیک روی اسم هر کدام می‌توانید آن‌را بصورت رایگان روی گوشی خود نصب کنید. بیشتر این بازی ها خیلی ساده شروع می شوند و رفته‌رفته بازی سخت تر و درگیر کننده تر می‌شود.

هر بازی در کنار موسیقی هایی که باید اجرا کنید داستانی ارائه می دهد و حتی می توانید با پرداخت هزینه ای به آن ها موسیقی های دیگر اضافه کنید. هرچند ممکن است این قابلیت به‌صورت پرداخت درون برنامه ای به نظر برسد، اما با آن کمی تفاوت دارد. Rayark آن ها را به‌عنوان بسته الحاقی ارائه می دهد و خریدن آن ها اجباری نیست. اگر به سبک ریتمیک علاقه دارید این بازی ها را نباید از دست بدهید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930421124/1006131/2″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

Riptide GP: Renegade

Riptide GP: Renegade یک بازی مسابقه ای جالب است که در آن به‌جای اتومبیل از جت اسکی استفاده می کنید. مانند بازی‌های مسابقه‌ای دیگر، می‌توانید رفته رفته وسیله‌ی خود را ارتقا دهید. این بازی همچنین دارای یک بخش آنلاین است که در آن در مقابل حریف های واقعی قرار می گیرید.

از طرفی حالت چند نفره ی local نیز در آن وجود دارد و می توانید از نزدیک با دوستانتان بازی کنید و حتی اگر دو دسته ی مخصوص اندرویدی داشتید، صفحه‌ی بازی به دو قسمت تقسیم می شود و می‌توانید با تبلت یا گوشیِ صفحه بزرگ خود دونفره بازی کنید. این یکی از بازی‌های مسابقه‌ای اکشن خوب اندرویدی است و همچنین پرداخت درون برنامه ای ندارد.

برای نصب و دانلود بازی Riptide GP: Renegade بصورت رایگان اینجا کلیک کنید

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930495118/73/2″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

Sky Force Reloaded

Sky force Reloaded یک بازی به سبک تیراندازی است که توسط شرکت Infinite Dreams برای تمام پلتفرم ها از جمله اندروید عرضه شده است. در بازی Sky force شما در نقش هواپیمایی در منطقه ی جنگی قرار می گیرید و باید در مقابل دشمنان از خود دفاع کنید و مأموریت‌های هر مرحله را تکمیل کنید.

هواپیما های مختلفی در اختیار بازیکن قرار می گیرند و هرکدام خصوصیات خود را دارند.گرافیک زیبا و رنگارنگ، گیم پلی خوب و ساده ی بازی را لذت بخش تر می کند و همچنین سیستم موسیقی و صداگذاری آن نیز می تواند هیجان را به‌خوبی به بازیکن انتقال دهد. این یکی از آن بازی هایی است که حسابی وقتتان را می گیرد، اما تجربه ی لذت بخشی است که ارزش امتحان کردن را دارد.

برای نصب و دانلود بازی Sky force بصورت رایگان اینجا کلیک کنید

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930489089/100127/2″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

 

Super Phantom Cat 2

Supr Phatom Cat 2 ادامه ی بازی محبوب Super Phantom Cat است. این بازی به سبک بازی های قدیمی سکو بازی طراحی‌شده و شخصیت اصلی که در اختیار شما قرار می گیرد یک گربه است. خط داستانی بازی جالب و خنده دار طراحی‌شده و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. این بازی مناسب تمام سنین طراحی‌شده است.

Super Phantom Cat 2 را می توان به‌صورت مجانی دانلود کرد، اما قابلیت های خرید درون برنامه ای نیز به آن اضافه شده است که خوشبختانه آن ها را به بازیکن تحمیل نمی کند. این بازی و همچنین بازیOddmar را به کسانی که به سبک سکو بازی علاقه دارند پیشنهاد می دهیم.

برای نصب و دانلود بازی Super Phantom Cat 2 بصورت رایگان اینجا کلیک کنید

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930531497/49/2″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

Zombie Gunship Survival

Zombie Gunship Survival دومین بازیِ سری Zombie Gunship است. سبک بازی چیزی بین دفاع از قلعه و تیراندازی است. ZGS گرافیک و گیم پلی خوبی دارد. درون بازیکن در نقش هواپیمای آتشبار باید به سمت زامبی ها شلیک کنید و جانِ بازمانده ها را نجات دهید.

ایده‌ی بازی خیلی ساده و تکراری به نظر می رسد، اما در اجرا شاید بهترین بازی این سبک باشد. بازی ZGS را می توانید به‌صورت مجانی دانلود کنید اما در بازی تبلیغات و پرداخت درون برنامه ای نیز وجود دارد. ZGS متأسفانه از روند جدید بازی های امروزی دور افتاده است، مثلاً بخش های متنوع و رویداد های روزانه که از المان های تمام بازی های امروزی است استفاده نمی کند. جدا از این، این یک بازی سرگرم‌کننده و دوست‌داشتنی است.

برای نصب و دانلود بازی Zombie Gunship Survival بصورت رایگان اینجا کلیک کنید

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930517604/1006014/2″ videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

https://mag.charkhoneh.com/5587
امتیاز دهید

2 پاسخ

    1. کاربر گرامی با سپاس بابت ارسال بازخورد، بررسی و پاسخگویی به مشکل شما نیازمند اطلاعات بیشتری است.
      لطفا در ساعات اداری (شنبه تا چهارشنبه – 8 الی 16:30) از طریق شماره تماس زیر با همکاران ما در بخش «امور مشتریان» در ارتباط باشید.
      49108000 – 021 (داخلی 1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *