یک عید پر از عیدی در چارخونه

مجله چارخونه » خبر » یک عید پر از عیدی در چارخونه
یک عید پر از عیدی در چارخونه
فهرست محتوا

به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، بازار محتوای دیجیتال چارخونه یک جشنواره پر از جایزه و عیدی برای کاربران خود برگزار می‌کند.

در جشنواره «چارخونه‌‌گردی کن و عیدی بگیر» که از ابتدای سال ۹۸ به مدت ۱۶ روز برگزار می‌شود، کاربران می‌توانند با دانلود و ثبت‌نام در چارخونه، پاسخ به سوالات مرتبط با دسته‌های محتوایی چارخونه و خرید از چارخونه، برنده یکی از جایزه‌های آنی، روزانه و یا پایانی جشنواره باشند.

دسته‌های محتوایی چارخونه به ۴ بخش برنامه و بازی، فیلم، موسیقی و کتاب و نشریات تقسیم می‌شوند که کاربران می‌توانند در هر روز با ورود به صفحه اصلی جشنواره و پاسخ صحیح به ۴ سوال انتخاب شده آن روز، یک شانس قرعه‌کشی جوایز روزانه و یک شانس قرعه‌کشی پایانی دریافت کنند. گفتنی است این سوالات از بین محتواهای موجود در چارخونه طراحی شده‌اند که کاربران می‌توانند به راحتی و با گشت و گذار در چارخونه پاسخ صحیح را پیدا کنند.

در این جشنواره به کاربرانی که برای اولین بار و از طریق صفحه جشنواره، چارخونه را نصب و ثبت‌نام کنند، ۲ هزار تومان اعتبار اولیه چارخونه‌ و یک شانس قرعه‌کشی بیشتر اختصاص خواهد یافت.

کاربران همچنین می‌توانند با هر هزار تومان خرید از چارخونه یک شانس بیشتر برای شرکت در قرعه‌کشی دریافت کنند.

گفتنی است علاوه بر جوایز آنی که به کاربران جدید چارخونه تعلق می‌گیرد.، چهار جایزه اعتبار ۱۰ هزار تومانی هم به‌صورت قرعه‌کشی‌های روزانه اهدا می‌شود که این قرعه‌کشی تنها از بین افرادی که به سوالات آن‌روز پاسخ صحیح داده‌اند، انجام می‌شود

در پایان جشنواره هم چهار جایزه ویژه شامل فلش مموری ۱۲۸ گیگابایتی OTG، عینک واقعیت مجازی سامسونگ، اسپیکر بلوتوثی JBL و یک ساعت هوشمند سونی بین تمامی شرکت‌کنندگان در جشنواره قرعه‌کشی می‌شود که در این بخش شانس افرادی که پاسخ درست به سوالات روزانه داده و یا خرید بیشتری از چارخونه داشته باشند برای دریافت این جوایز بیشتر است.

در جشنواره «چارخونه‌گردی کن و عیدی بگیر» یک طرح جذاب دیگر هم برای کاربران پیش‌بینی شده است. کاربران چارخونه می‌توانند با شرکت در طرح «چهار در چهار» هر چهار روز یک‌‌بار، یک فصل کامل از چهار سریال پرطرفدار را با ۷۰ درصد تخفیف تهیه کنند.

https://mag.charkhoneh.com/5603
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *